Jump to content

Photo

Methoxetaminehet officiële MXE topic!

• Please log in to reply
213 replies to this topic

#41 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 25 April 2011 - 09:52 PM

^ dat heb ik nooit gezegd.
En of het puur en/of 'the real deal' is hangt af van de plek waar je het koopt en aangezien we geen sources noemen hier, kan ik niet zeggen of jouw source betrouwbaar is. Ik bedoel, zelfs dikke kans dat ik die niet ken, want er zijn er gewoon teveel.

Er is maar 1 manier om er achter te komen en dat is het kopen en het laten testen..!!
En omdat er niets zinnigs meer verder over gezegd kan worden verzoek ik iedereen om het weer over de (bij-)effecten van het middel te hebben, want die zit toch akelig tegen het randje van ons "No-Sources-beleid".

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#42 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 25 April 2011 - 10:11 PM

Poelster: Ik heb 15/g betaalt en het inmiddels ook laten testen en het is wat het moet zijn.

Dit heb ik verward met

Videlic: Heb 15 euro voor 0,3 gr betaald.

En daarin een nul toegevoegd. Sorry...

#43 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 26 April 2011 - 12:36 PM

die 15€/30mg heb je volgens mij ergens fout gelezen hoor. Verder kan je aan de prijs alleen echt nooit afleiden of het 'the real deal' is, laat staan 100% puur. Als je twijfelt en het echt zeker wil weten, laat het testen. Ik weet nu wel niet of de test-service in nederland al in staat is te testen op methoxetamine?

oeps, pagina 2 gemist blijkbaar. Stond hier vroeger nergens een 'delete knop' bij het editen? :/

Edited by The_Imagizer, 26 April 2011 - 12:38 PM.

#44 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 08 May 2011 - 09:41 PM

55 euro of 30 pond per gram, is dat 'the real deal' en 100% puur? Ik las namelijk van Poelster dat hij 15,- betaalde voor 30 mg en dat verhoud zich niet tot de genoemde prijs op enkele sites.

Nah, Ik betaalde iets van 400€ voor 20gr, zeker zuiver spul :)

Ah, zijn leuke tijden geweest :)

#45 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 14 May 2011 - 11:31 AM

Gister voor de tweede keer geprobeerd, 30 mg, maar dat haalde om een of andere reden de effecten die ik had bij 25 mg niet. En het voelde dit keer minder bedwelmend en meer dissociatief aan.
Na anderhalf uur nog 20 mg bij genomen, maar dit heeft volgens mij het effect alleen maar verlengt en niet versterkt. Na 45 min (dus ruim 2 uur na de eerste lijn) heb ik er maar 100 mg ketamine bij gedaan, want ik voelde niet heel veel van wat ik eerder had genomen.
Met de ketamine erbij was het wel raak en een mooie ervaring gehad.

Ik heb geen idee waar dit grote verschil in effect vandaan komt, ik heb in de tussen tijd geen opiaten of ketamine gedaan, de methoxetamine komt uit het zelfde potje als de vorige en er zat ongeveer 3 weken tussen deze twee ervaringen, dus tolerantie lijkt me niet het issue hier.

Maar in ieder geval weer mooi bewijs dat dosis, dus lang niet altijd alles hoeft te zeggen, zelfs als de set & setting gelijk zijn..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#46 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 14 May 2011 - 12:19 PM

Volgens mij heb je niet altijd invloed op je innerlijke set (en setting, als in de staat van je lichaam) en zijn die per definitie nooit gelijk. Nu had je bijvoorbeeld een verwachting opgebouwd door de 1e ervaring.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#47 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 30 May 2011 - 10:53 PM

Vanavond eens geëxperimenteerd met 17 mg nasaal. Ondertussen wat TV gekeken en een wandeling met de honden gemaakt. Inderdaad verraderlijk langzame opkomst, duidelijke raakvlakken met dissociatieven. Prettige roes, bij deze dosis niet echt psychedelisch. Een erg prettige eerste kennismaking, het prettige lange plateau is echt chill...
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#48 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 31 May 2011 - 12:09 AM

De werkingsduur is trouwens aanmerkelijk korter bij lagere dosering denk ik. Tijd van inname was 21:45 vanavond en ik ga nu richting mijn bed. Zo goed als alle effecten zijn weg op moment van schrijven.
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#49 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 31 May 2011 - 08:05 AM

Ik ben benieuwd naar de neurotoxiciteit van methoxetamine, mocht het überhaupt neurotoxisch wezen

#50 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 31 May 2011 - 09:33 AM

Voor zover ik gelezen heb -- kan helaas geen bronnen vinden op het moment -- is het wél neurotoxisch, maar vermoedelijk niet direct schadelijk in normale doseringen/frequentie.

Sowieso zou mijn advies bij nieuwe RC's altijd zijn: "proberen is oké; regelmatig is een nee".
Tja. Ik zuig in het verzinnen van slogans.
Verbing weirds language.

#51 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 15 June 2011 - 12:05 AM

Iemand al ervaring met een orale dosis?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#52 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 16 June 2011 - 02:41 AM

ben samen met svenson (ja die van vroeger) tot boven de 125 mg methoxethamine per persoon gegaan.
trip deel duurde ongeveer 6 uur , total verlies van realiteit , M-holed.
ook de 6 uren erna nog scheelkijkend en niet recht door kunnen lopen, ook zit er een opiaten sloomheid bij.
Gelukkig zijn ze wat gewent van me op m'n werk.

ook gemixed met o.a. ervoor :
400 mg quaaludes
minimale hoeveelheid GHB (3 ml)
10 mg dl-meth

en tijdens (vlak voor de m-hole) een normale dosis N.N DMT.

Svenson had hierbij ook nog normale Ketamine genomen maar geen G en meth.

trip rapport volgt zodra mijn geheugen van de ervaring het onder woorden kan brengen.

ik vondt persoonlijk de na effecten te lang duren.

gr. W.
"Circular logic works because circular logic works."

#53 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 16 June 2011 - 01:10 PM

Heftig, maar goed om te weten dat dit soort dosissen ook getolereerd worden..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#54 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9408 posts

Posted 16 June 2011 - 05:33 PM

Ik hoorde van anderen dat 60mg al vrij heftig was.

Toch ook eens zelf mee experimenteren ..

#55 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 02 July 2011 - 09:31 PM

Iemand al ervaring met een orale dosis?

125 mg methoxethamine per persoon

Even voor de duidelijkheid, is dat oraal of nasaal?

#56 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 04 July 2011 - 12:40 PM

Heb dit weekend uitgebreid mx getest. Had een sample van 100 mg, eenmaal aangebroken kom ik het niet makkelijk meer terugstoppen. Alles moest op verspreid over 2 dagen.

Zaterdag als binnenkomer ongeveer 30 mg nasaal. Lange opkomst en lang plateau. Vond het best aangenaan. Dissociatief gevoel, maar ook best euforisch. Voelde wel een beetje klinisch. Associates van woorden maakten gesprekken best hilarisch af en toe. Klein beetje alcohol leek de roes te versterken. Gehele effect duurde zo'n 4 á 4,5 uur.

Zondag de rest verdeeld in een lijn van 35 mg en 2 lijnen van 17-18 mg. Eerst 35 mg, kwam weer langzaam opzetten. Voelde wat meer dissociatief dan zaterdag, euforische ging wat meer naar de achtergrond. Lichte motorische afwijking, maar het viel nog mee. Vond het interessant om in de verte te kijken - naar fietsers op de brug of het stromen van water. Uur na inname 2e lijn en uur daarna 3e lijn. Opbouw van plateau merkbaar. Op piek zwaar dissociatief effect gepaard met lichte misselijkheid. Motorisch niet al te vlug, maar nog steeds aanwezig in de wereld. Interne dialoog werd merkbaar interessanter en vrijer. Bij sluiten ogen lichte visuals, tracer lijnen etc.

Vond het eenmalig innemen van 30 mg een leuke ervaring. De 2e test tot 70 mg op 1 avond was mij net iets teveel. Ik zou een max dosis op 60 mg inschatten en dat dan wel eenmalig. Geen herhalingen, hoogstens 1x per zoveel tijd. Het is nogal klinisch en mist wat diepte. Ik vind dat niet opwegen tegen de belasting van de lever.

#57 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 04 July 2011 - 01:56 PM

Ik vind dat niet opwegen tegen de belasting van de lever.

Aanname of feit??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#58 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 04 July 2011 - 08:56 PM

^Aanname, geen feiten over gelezen. Kreeg tijdens de 2e sessie dit idee. De naam suggereert een beetje het woordje toxisch. Associates geef ik toe.

Ben benieuwd hoe jullie over de veiligheid van het goedje denken. Was vrij zelfverzekerd dat het geen noemenswaardige schade zou kunnen doen. Maar toen ik een joint ging roken, vroeg ik me wel af of de tabak bv goed samen ging. Kreeg namelijk een beetje koppijn. Zijn allemaal dingen die je niet weet bij dit soort stoffen.

Lekker geslapen vannacht en helder vandaag. Geen noemenswaardige na-effecten gemerkt tot op heden. Wel erg relaxed vandaag op het werk, ook tijdens grote drukte was ik heerlijk chill en functioneel.

Zelf denk ik dat de beste doseringen tussen de 20 en 60 mg liggen. Daarnaast dat redosen geen zin heeft, tenzij je een sterke upper op de achtergrond hebt. Combinaties met bv DMT of Salvia heb ik me niet aan gewaagd.

#59 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 04 July 2011 - 09:20 PM

^Aanname, geen feiten over gelezen. Kreeg tijdens de 2e sessie dit idee. De naam suggereert een beetje het woordje toxisch. Associates geef ik toe.

De methox in het woord methoxetamine staat voor methoxy wat weer staat voor methyl-oxy, dus geen connecties met toxic, whatsoever.. ;)

Ben benieuwd hoe jullie over de veiligheid van het goedje denken. Was vrij zelfverzekerd dat het geen noemenswaardige schade zou kunnen doen.

Kan iemand mij vertellen wat ernstige gevolgen zouden kunnen zijn bij het nemen een middel als dit? Wat voor risico loopt mijn brein?

Zowel negatieve korte termijn als lange termijn effecten zijn haast onmogelijk te voorspellen, dus dat zal onderzoek, of een stuk waarschijnlijker, de praktijk moeten uitwijzen.

Maar aangezien ketamine bij chronisch gebruik blaasproblemen (de juiste term is me even ontschoten) geeft zou ik in ieder geval daar ook rekening mee houding bij dit middel.

Nog steeds denk ik er zo over..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#60 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 04 July 2011 - 09:48 PM

Ok, goed punt.

Hoe sterk is de aanname dat omdat het een analoog van ketamine is, de belasting ermee vergelijkbaar is? Kan je lichaam het in grofweg de zelfde stappen afbreken, of moet het via een totaal andere metabolische weg gaan...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users