Jump to content

Photo

Methoxetaminehet officiële MXE topic!

• Please log in to reply
213 replies to this topic

#21 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 12 April 2011 - 12:59 PM

Ik zie toch echt steeds minder in waarom je jezelf als proefdier zou willen gebruiken.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#22 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 12 April 2011 - 01:09 PM

In het algemeen of specifiek voor deze stof?

Persoonlijk vind ik het best interessant om nieuwe stoffen te proberen, zelfs als dat risicovol is.
Belangrijkste lijkt me om het niet al te enthousiast op te nemen in je feestpakketje en het wekelijks te gaan gebruiken omdat de trial goed beviel. :)
Verbing weirds language.

#23 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 12 April 2011 - 07:35 PM

In het algemeen. Ik had eerst wel zoiets van ik wil zo veel mogelijk proberen, maar kijk nu liever de kat uit de boom. Vind het steeds minder het risico waard.

Helemaal omdat ik weet dat ik de 'klassieke psychedelica' toch het interessants vind. En er al een breed genoeg scala aan stoffen voor mij is, waar voldoende voor duidelijk is wat de risico's zijn.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

#24 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1428 posts

Posted 12 April 2011 - 08:38 PM

Ik was erg onder de indruk van ketamine en daarbij had ik het idee 'dat er niets vergelijksbaars was'. Toen las ik over methoxetamine, en daarover zeiden mensen dat het veel gelijkenissen had, maar dat het toch een behorlijk andere ervaring zou zijn. Persoonlijk vind ik het interessant om juist de subtiele verschillen tussen substanties te ervaren, zoals de verschillen in de 2c reeks. Dat, plus de langere werkingsduur dan ketamine, trokken mijn interesse in dit middel. Ik ben wat informatie op gaan zuigen en het bleek dat de ervaringen overwegend positief waren. Het kwam ook nog eens op m'n pad via een goede bekende van me die het een tijd terug ook heeft geprobeerd. Ik geloof dat het nog steeds goed met hem gaat.

Dus dat waren voor mij de redenen om het een kans te geven, met alle risico's die daaraan verbonden zijn.

Kan iemand mij vertellen wat ernstige gevolgen zouden kunnen zijn bij het nemen van een middel als dit? Wat voor risico loopt mijn brein?

Life is too interesting to be bored.

#25 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 12 April 2011 - 08:50 PM

waarschijnlijk niet zoveel risico als wanneer je mdma gebruikt. Dat spul bestaat iets van een 2 jaar en nog geen horrorverhalen gehoord, dus waarschijnlijk valt het wel mee. Anders was het wel al op Fox news ofzo geweest.
omgekeerd gaat ook

#26 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 12 April 2011 - 11:01 PM

mdma valt ook reuze mee hoor. Het zijn vooral de overhitting en uitdroging die een negatief effect op je brein hebben, als ik me niet vergis. Er was een tijdje terug een paper verschenen die al die studies uit de jaren '80 ('90?) nog eens onder de loep nam, en de geraporteerde schade bleek niet aan de md, maar de overhitting/uitdroging toe te schrijven zijn geweest. Nuja, zolang je geen halve gram slikt dan toch :)

Er kwam hier vandaag trouwens spontaan een kaboutertje toegelopen met een zak methoxetamine, over een gelukkig toeval gesproken :)
Ik zal binnenkort de bevindingen wel eens berichten ^^

#27 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 12 April 2011 - 11:06 PM

waarschijnlijk niet zoveel risico als wanneer je mdma gebruikt. Dat spul bestaat iets van een 2 jaar en nog geen horrorverhalen gehoord, dus waarschijnlijk valt het wel mee. Anders was het wel al op Fox news ofzo geweest.

Dat lijkt mij een hoogst voorbarige conclusie. Zeker wat betreft lange termijn effecten.

#28 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6353 posts

Posted 13 April 2011 - 06:39 AM

Dit is echt de meest loze opmerking van de maand..!!

Kan iemand mij vertellen wat ernstige gevolgen zouden kunnen zijn bij het nemen een middel als dit? Wat voor risico loopt mijn brein?

Zowel negatieve korte termijn als lange termijn effecten zijn haast onmogelijk te voorspellen, dus dat zal onderzoek, of een stuk waarschijnlijker, de praktijk moeten uitwijzen.

Maar aangezien ketamine bij chronisch gebruik blaasproblemen (de juiste term is me even ontschoten) geeft zou ik in ieder geval daar ook rekening mee houding bij dit middel.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#29 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 15 April 2011 - 08:04 AM

Kan iemand mij vertellen wat ernstige gevolgen zouden kunnen zijn bij het nemen een middel als dit? Wat voor risico loopt mijn brein?

Zowel negatieve korte termijn als lange termijn effecten zijn haast onmogelijk te voorspellen, dus dat zal onderzoek, of een stuk waarschijnlijker, de praktijk moeten uitwijzen.

Maar aangezien ketamine bij chronisch gebruik blaasproblemen (de juiste term is me even ontschoten) geeft zou ik in ieder geval daar ook rekening mee houding bij dit middel.

En goed opletten met de dosissen opletten, bij te veel loop je toch wel het risico dood te gaan.

#30 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9414 posts

Posted 15 April 2011 - 09:22 AM

^ kun je dat iets beter onderbouwen? Wat is dan precies 'te veel'?

Bij ketamine is ook vooral de combinatie met andere middelen (met name alcohol en downers) levensgevaarlijk.

#31 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 15 April 2011 - 09:36 AM

^ kun je dat iets beter onderbouwen? Wat is dan precies 'te veel'?

Bij ketamine is ook vooral de combinatie met andere middelen (met name alcohol en downers) levensgevaarlijk.

Dat klopt ook, GHB is een goed voorbeeld, maar van een groot deel weet je vanaf welke dosis het dodelijk is. De dosissen zijn bekend, je weet hoever je kunt gaan.

Bij iets als methoxetamine weet je niet hoe ver je kunt gaan, je weet de lethale dosis niet.

#32 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 15 April 2011 - 06:34 PM

Er is niemand van enkel methoxetamine dood gegaan maar de combinatie met, ik dacht, MDAI, was wel één persoon fataal geworden (allebei in een ietwat maar niet belachelijk hoge dosis, voor zo ver ik weet zijn er weinig nuttige details bekend over de persoon die het is overkomen zoals medische geschiedenis e.d.). Details zouden op bluelight te vinden moeten zijn. De LD50 blijft gissen natuurlijk, maar met combinaties, zeker met stimulanten en serotonine release agents zou ik enorme voorzichtigheid / niet combineren aanraden.

Ik heb alle topics er over op bluelight van het begin tot het einde gevolgd tot nu toe en het lijkt míj, dat deze stof mogelijk meer gemeen heeft in effect, duur etc. met PCP dan met ketamine zelf; de vermoedde iets hogere dopamine heropname remming (op basis van manie, en energie die men er met tolerantie van krijgt en enkele lichamelijke symptomen vermoed) en langere werkingsduur doen me daar eigenlijk meer aan denken, maar dat is maar een vaag vermoeden van mij.

Ik heb overigens zelf geen ervaring met de stof noch de intentie het ooit te proberen; zeker niet binnen 10 jaar, ik ben wel tevreden met de dissociatieven die ik al doe; ketamine en lachgas, en daar kan ik diep genoeg mijn eigen onderbewustzijn mee induiken dus voor het doel dat ik er mee heb zijn ze toch al perfect en vind ik iets nieuws niet nodig, maar ik lees er graag over, ik vind de dissociatieve RC's best fascinerend om over te lezen.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#33 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 15 April 2011 - 07:48 PM

Er is niemand van enkel methoxetamine dood gegaan maar de combinatie met, ik dacht, MDAI, was wel één persoon fataal geworden (allebei in een ietwat maar niet belachelijk hoge dosis, voor zo ver ik weet zijn er weinig nuttige details bekend over de persoon die het is overkomen zoals medische geschiedenis e.d.). Details zouden op bluelight te vinden moeten zijn. De LD50 blijft gissen natuurlijk, maar met combinaties, zeker met stimulanten en serotonine release agents zou ik enorme voorzichtigheid / niet combineren aanraden.

https://www.flashback.org/sp27563892
Verderop in de posts: 80-100mg methoxetamine gemixt met 400mg MDAI, via IV injectie, heeft een hartaanval veroorzaakt. Combinatie + hoge dosering + IV + RC... je kan het ook te bont maken inderdaad. (overigens is het voorval niet officieel bevestigd of in het nieuws geweest, enkel en alleen op dat forum besproken).

80-100mg nasaal wordt trouwens als een "bovengrens" genoemd op dat forum, met 25mg als eerste probeerdosis en 50 als goede gemiddelde dosis. Enkele personen omschrijven daar ervaringen met 150-250mg nasaal als M-hole(?). Voor injectie noemt één gebruiker 15mg IV als "controleerbaar", en 50mg IV als "dysphoric".

En de experimenterende DHP'ers zitten allemaal op minder dan 50mg. :duimpje:

Edited by Feroxium, 15 April 2011 - 07:50 PM.

Verbing weirds language.

#34 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 18 April 2011 - 09:25 PM

^
das er inderdaad wat om vragen ja...

Ik heb het ondertussen ook eens uitgetest. Het is wat kort voor'n tripreport, dus ik zet het maar even hier:

30mg nasaal, samen met een vriendin, en na 2~3u nogmaals 30mg.
Voor de volledigheid er wel even bijvermelden dat er wss nog wat amphetamines in ons systeem zaten van de dag voordien en we tijdens een paar glaasjes wijn hebben gedronken.

Het eerste dat me opvalt: het pikt niet om te snuiven, bizar genoeg zou ik het zelfs lekker durven noemen, iets wat ik nog nooit heb gedacht wanneer ik iets door m'n neus jaag. Ongeveer een half uur na inname worden de eerste effecten merkbaar. Het lijkt nog een beetje op ket die opkomt, maar dan net zonder dat typische geluid dat ik altijd krijg bij ket. Een tijdje later heb ik door dat het effect mij eigenlijk veel meer aan trippen op lsd doet denken dan aan ket. Al vond ik het veel aangenamer dan lsd waarvan ik me vaak wat onrustig voel. Hierbij had ik eerder zo'n 'alles is goed'-gevoel, algemeen welbehagen zeg maar. M'n gedachten gingen een beetje zoals op ket, maar dan met het grote voordeel dat m'n geheugen wel nog naar behoren werkte, altijd handig in een gesprek.

Omdat het disassociatief en verdovend effect wat uitbleef hebben we na een tijdje ieders nog 30mg gesnoven. Heel even voelde ik me in de zetel zakken en kwam toch dat typische ket-geluid opzetten, maar ongeveer een half uur nadien was het ook al weer verdwenen en voelde ik me net zoals na de eerste dosis. M'n geheugen werkte vanaf de tweede dosis wel weer een pak minder. De volgende uurtjes hebben we doorgebracht in het park hier vlakbij, daar hebben ze zo'n heerlijk grote schommelende mand waar je met z'n tweëen on kan liggen. Ik moest er nog aan denken dat dat exact was wat ik aan het doen zou zijn geweest moesten we acid hebben genomen.

Ik denk dat ik mijn nieuwe acid-vervanger gevonden heb, als toekomstige ervaringen me wat hetzelfde afgaan. Lsd is heel tof, maar het duurt me wat te lang, en ik ben wat onrustig. Dan heb ik dit veel liever denk ik :)
En al typende bedenk ik me net, volgende keer eens proberen of een ballonnetje N2O even geweldig is bij methoxetamine als acid :)

#35 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6353 posts

Posted 23 April 2011 - 09:35 AM

Ik heb er zojuist ook een mini-report van geschreven, maar ik vind dit echt meer als een opiaat voelen, dan als een dissociatief. (25 mg nasaal)

Hopelijk komt het dissociatieve wat meer naar boven bij iets hogere doseringen, alleen hoop ik dan niet dat ook het opiaat effect versterkt.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#36 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 23 April 2011 - 10:47 AM

Ik zou toch nog es willen benadrukken om voorzichtig te zijn met alcohol en geen acties zoals wijn drinken erbij doen. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand hieraan sterft.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#37 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 23 April 2011 - 02:01 PM

Je moet er rekening mee houden zoals altijd, tuurlijk. Maar er een paar glaasjes op drinken geeft niet speciaal een extra downer effect ofzo, vanavond nog maals 30mg geprobeerd, op een open air goa feestje van keer. Het leent zich echt perfect. En ik heb er een klein dipje md bij gedaan vanochtend, dat paste ook goed samen. Geen speciale interactie, gewoon beetje md-happy en methoxetamine effect erbij. Ik zeg het, van alle RC's die ik recent heb mogen proeven, deze is echt een instant classic :)

#38 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 25 April 2011 - 07:44 PM

Hoe is de legale status van het middel op dit moment? En... onder welk hoedje wordt het eventueel op de markt gebracht (groeimiddel voor planten etc)?

#39 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 25 April 2011 - 07:47 PM

Gloednieuw, dus wees gerust, zo snel gaat dat nog niet. Gezien z'n structuur denk ik zelfs niet dat het onder een of andere analogen-wet zou vallen. Dus, als lab-reagent welliswaar, is dit goedje nog overal legaal geloof ik. Het mag gewoon niet voor menselijke consumptie zijn.

#40 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 25 April 2011 - 08:36 PM

55 euro of 30 pond per gram, is dat 'the real deal' en 100% puur? Ik las namelijk van Poelster dat hij 15,- betaalde voor 30 mg en dat verhoud zich niet tot de genoemde prijs op enkele sites.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users