Jump to content

Photo

Methoxetaminehet officiƫle MXE topic!

• Please log in to reply
213 replies to this topic

#201 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 16 May 2015 - 10:19 AM

Ik kan me enkel een beeld vormen van waar je met 100 mg beland...

Heb je tolerantie voor NMDA antagonisten?

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#202 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6342 posts

Posted 16 May 2015 - 11:11 AM

20mg is geen hoge dosis, maar ook niet perse een lage dosis. Eerdere een normale dosis voor een eerste keer. En volgens mij heb je nu eindelijk het mooie van dissociatieven ontdekt. :D

En met de meeste middelen, maar dissociatieven in het bijzonder, staat de dosis niet perse gelijk aan de intensiteit van de ervaring. Dus een hoge dosis hoeft niet perse een Hole-ervaring op de leveren en een lage dosis, een milde trip!

Het is ook zeer sterk afhankelijk van set en setting en ik denk ook dat het daarom een goede actie is geweest om naar een donkere omgeving te gaan. Zelf geef ik ook de voorkeur aan zo donker mogelijk, met misschien ergens een klein waxinelichtje aan. En ook alleen zijn heeft bij mij de voorkeur, geen afleidingen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#203 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 16 May 2015 - 11:55 AM

Ja ik ben wel om nu. Ik ga Ket ook nog eens een eerlijke kans geven. En ik ben ook van plan om MXE nog wat meer te verkennen. Maar op basis van deze ervaring zie ik het echt meer als psychedelica. Het is iets dat ik voor bijzondere momenten ga reserveren.

Terug naar Methoxetamine. Het is duidelijk een ketamine analoog en op het eerste gezicht is er niet veel veranderd. Maar wat opviel (los van de ethylamino) is dat die methoxy op de 3 positie is geknald en niet op de 2 zoals de Cl in ket? Zit hier een logica in? Of is dit enkel F&Bs "geloof" dat daar de mu affiniteit schuilt?

(Edit; fout gecorrigeerd: had DXM getypt ipv MXE)

"Prove me wrong..."

#204 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6342 posts

Posted 16 May 2015 - 12:01 PM

Dat was inderdaad het idee, maar wat het grote verschil maakt is dat MXE ook SERT affiniteit heeft en ket niet. En zover bekend hebben beiden geen mu-affiniteit. (Wellicht heeft de 3-OH wel mu affiniteit, à la tramadol vs. desoxy, weet alleen niet of dit een bestaand metaboliet is). De ethyl ipv methyl zou het minder toxisch voor de blaas moeten maken, maar volgens mij is dat al weer achterhaald.

En bij ket vind ik pas hogere doseringen (>100mg) dissociatief worden, waarbij MXE dat ook al heeft in de lagere doseringen. Aangezien je MXE verder wilt leren kennen, kan ik je ook zeker oraal aanraden, persoonlijk geef ik hier de voorkeur aan, en de dosering is zeer vergelijkbaar.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#205 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 16 May 2015 - 12:13 PM

Thanks dacht ik al. Dus na de MXE ban kan altijd nog (R/S)-2-(2-Methoxyphenyl)-2-(methylamino)cyclohexanone geproduceerd worden. :P

Ik ga zeker oraal ook proberen. Waarom heeft het je voorkeur? En zoals met alles op lege maag neem ik aan?

"Prove me wrong..."

#206 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6342 posts

Posted 16 May 2015 - 12:41 PM

Dus na de MXE ban kan altijd nog (R/S)-2-(2-Methoxyphenyl)-2-(methylamino)cyclohexanone geproduceerd worden. :P

https://www.dhpforum...2-meo-ketamine/

Niet de moeite waard.

Oraal heeft bij mij deels de voorkeur, omdat ik een hekel aan poeder in mijn neus heb en als gevolg dus ook geen vieze drip. Deels omdat het net wat geleidelijker gaat, zowel come-up als de landing. Enige nadeel is dat redosen net wat lastiger is, maar nasaal heeft het ook een vrije lange come-up, dus zoveel verschil maakt het niet.

Waarschijnlijk werkt het sneller op lege maag, maar zelf let ik daar nooit zo op, ook niet met andere middelen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#207 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 16 May 2015 - 03:59 PM

Ik kan me enkel een beeld vormen van waar je met 100 mg beland...

Heb je tolerantie voor NMDA antagonisten?

Wel een tijdje een lichte vorm gehad, toen heb ik direct wat meer pauze genomen en nu zit er vaak wel meerdere weken tussen gebruik. ;)

Maar ik merk inderdaad ook wat Poelster zegt, de dosering zegt lang niet alles, een donkere setting die veel aan de verbeelding overlaat doet bijna net zoveel, net als muziek trouwens.

#208 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 04 July 2015 - 07:49 PM

Mijn tweede keer. Even intens maar totaal anders. Ik had vrij veel gegeten dus besloot het niet oraal te doen maar weer te snuiven.

Nu werd het na 20 minuten vrij duidelijk. Mijn hele gezicht werd verdoofd. Mijn voortanden, neus en voorhoofd waren totaal verdooft. Het deed me aan een tandarts verdoving denken. Het voelde alsof iemand me met een plank vol in mijn gezicht had gemept en alle gevoel verdwenen was. Onprettig. Toen werd mijn hele lichaam loom en koud. Versteend eigenlijk. En ja toen kwam de rest.

Iemand dit lokale verdovende effect van MXE ooit ervaren?

De eerste 10 minuten voelde het net alsof ik lidocaine had gesnoven.

"Prove me wrong..."

#209 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 04 July 2015 - 10:56 PM

Dit heb ik nooit zo erg ervaren, methoxetamine verdoofd mij wel, maar dan meer op een manier zoals ketamine dat ook doet. Het lijkt wel een beetje tintelend en niet dat je niets meer voelt, maar dat je dingen 'anders' lijkt te voelen. Bijzonder dat je dit zo ervoer, en net zo bijzonder dat je dit de vorige keer niet had. Heb je eenzelfde dosering als de vorige keer genomen? 

#210 schepperschop

schepperschop

Threshold Activity

• Banned
  • Pip
  • 38 posts

Posted 03 November 2015 - 03:41 PM

Ik heb ooit pentedrone, alpha-pvp en MXE achter elkaar gebruikt, dat was voor mij geen goede combo.

#211 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 03 November 2015 - 03:53 PM

Waarom was het niet goed dan?

#212 schepperschop

schepperschop

Threshold Activity

• Banned
  • Pip
  • 38 posts

Posted 03 November 2015 - 06:27 PM

Heb m'n vader op zijn gezicht geslagen en hij mij terug toen heb ik een soort aanval gehad en heb ik in mijn broek geplast. Daarna heeft hij wat hulpverleners erbij gehaald en ben ik 'm ertussen uit genaait en heb ik twee dagen op straat wat rond gezworven, het werdt nog erger maar daar vertel ik later over. 

of niet.

#213 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 04 November 2015 - 12:00 PM

Oke vandaar dus, heftig.

#214 schepperschop

schepperschop

Threshold Activity