Jump to content

Photo

Methoxetaminehet officiƫle MXE topic!

• Please log in to reply
213 replies to this topic

#1 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 16 November 2010 - 07:42 PM

[Poelster: Even de bestaande posts over methoxetamine in 1 topic geplaatst. Met onderandere splits uit: The Arylcyclohexylamines, ook is er informatie te vinden in dit "Interview with a ketamine chemist", en natuurlijk in het tripreport van Sublimo: Methoxetamine: krankzinnig... ]

^=Dus de zoektocht naar de ideale dissociatief gaat voort; een stof die vergelijkbare eigenschappen heeft als ketamine, maar langer werkt.. (En misschien iets sederender.)

tatatata

Methoxetamine. :w00t:
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 17 November 2010 - 10:23 AM

Had er inderdaad ook al over gelezen, vooral dat report van F&B op BL was zeer aanstekelijk.

Maar heb jij er ervaring mee, of iemand anders??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 17 November 2010 - 02:10 PM

Ja alleen hij is ook uber posi over dingen zoals mdpv..
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#4 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 17 November 2010 - 02:48 PM

Geen ervaring, maar van alles wat ik heb gelezen heeft het aardig vergelijkbare eigenschappen met ketamine, werkt 't langer en het heeft grotere affiniteit voor MOR, dus meer euforia (oftewel, sederender). Het was ook nog niet genoemd op het forum, dus kdacht bump dit ff.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 17 November 2010 - 06:17 PM

Werd het ook niet een beetje vergeleken ketobemidone?
Maar dan iets minder sederend en iets meer dissociatief?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 03 December 2010 - 10:05 PM

^ Lees het nu pas, jup. Denk dat het wel gewoon een echte dissociatief is, zeker niet zoveel opiate activity als ketobemidone; dat is meer een opioid dan een dissociatief.

Omdat ik sinds kort tinnitus heb gekregen ben ik ook wel erg geïnteresseerd geraakt in Neramexane, memantine on steroids. :laugh: Geen idee of het ook abuse potential heeft; waarschijnlijk niet echt, meer positieve effecten als een novel anti-depressiva en tegen neuropathische pijn, maar toch.

#7 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 04 April 2011 - 09:45 PM

Zoals ik bij de eerste post heb toegevoegd, ik heb even een splitje gemaakt met alles wat we hier op het forum over methoxetamine hadden.

Nog steeds ben ik zeer benieuwd naar deze compound, zijn er inmiddels al andere mensen met persoonlijke ervaring of Sublimo heb jij inmiddels meer ervaring met deze compound?

Ik ben vooral benieuwd wat mensen als gemiddelde dosis zien en wat de werkingsduur ongeveer is en wat nou de subjectieve effecten zijn van dit middel?

Waar verhoudt het zich het best tot; een opiaat of toch echt duidelijk een dissociatief of overduidelijk iets unieks (?)?
Dit is ook al deels besproken in het report van Sublimo, maar dat is slechts de ervaring van een persoon..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#8 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 630 posts

Posted 05 April 2011 - 03:33 PM

Het is intressant dat er op het internet reports te lezen zijn dat methoxetamine opiaat tollerantie zou moeten verlagen.

Al doet ketamine dat ook (in ieder geval tijdelijk).
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#9 d0gmaz

d0gmaz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 198 posts

Posted 09 April 2011 - 09:31 PM

Heel dromerig heerlijk voor in een rustige omgeving, warme roes en dissociatief ketamine achtig. Moet toegeven dat de eerste keren de dosis gewogen was 30mg vrij mild..maar de hogere doseringen heb ik geeyeballed werd alleen maar meer dissociatief en niet meer ontspannen. Volgens mij kan het best verslavend zijn.

#10 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1425 posts

Posted 11 April 2011 - 02:19 PM

Op dit moment voel ik me behoorlijk gemethoxetamineeerd. Het voelt fantastisch. Heb aantekeningen. Zal later meer schrijven. Nu naar buiten en lekker zwemmen in de zee bij wijk aan zeeeeeeeeeeeeeeeeeeee clappus

Life is too interesting to be bored.

#11 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1425 posts

Posted 11 April 2011 - 07:05 PM

Had dus 30 mg gesnoven, hier wat van m'n aantekeningen, meeste gemaakt vanuit een luie stoel in de tuin in het zonnetje:

- Trage opkomst. Verdoofd gevoel in m'n hoofd en tandvlees
- Alles lijkt trager te gaan
- Lichte druk op m'n maag
- Moeite om m'n ogen open te houden
- Licht vanaf wit papier is onwijs intens
- Kijk om me heen als een chinees
- Omgevingsgeluiden lijken te worden vertraagd
- Geluid wordt steeds intenser
- Ik hoor een continu aanhoudende zoom. Is dat geluid van de wegwerkzaamheden, of is het mijn veranderde perceptie van geluid? Ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
- Snelle korte ademhaling op dit moment
- Zin om te liggen, ik ga een kussen pakken
- lopen gaat goed
- Voel me nog steeds verdoofd en vertraagd
- Zin om te tekenen (allerlei krabbels gemaakt)
- Voel me nog steeds vertraagd maar al wat energieker
- Als ik ga liggen word ik erg moe
- Misschien moet ik iets energiekers gaan doen
- Weet je wat? Ik ga drummen! Drummen op methoxetamine!
- Maakte me wel wat losser. Was alsof ik vliegend aan het drummen was
- Twee uur verstreken. Ik snuif 15 mg bij.
- Muziek luisteren is geweldig
- Wel behoorlijk vervormd nu. Hele lange echooooooooooooo
- Op dit moment ben ik eigenlijk best wel raaaaaaaaaarrrrrrrrr
- Ik lig praktisch dubbel
- Heb onwijs veel zin in seks. Maar niets om mee te seksen. Behalve een boek met artistieke naaktfoto's. Best wel triest.
- Het verdoofde gevoel is er nog steeds. Maar toch anders. Het voelt warmer. Voel me ook een pak energieker. Moet er wat mee doen. Weet je wat? Ik ga een duik nemen in de zee!

Toen naar wijk aan zee gefietst. Ging best goed. Lange strandwandeling gemaakt, duik genomen en langzaam maar zeker uitgetript. Na een uurtje of 7 weer helemaal baseline.

Leuk spul! Niet zo raar en intens als ketamine, maar wil nog eens een hogere dosering testen.

#12 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 11 April 2011 - 07:37 PM

Was deze 30 mg je eerste ervaring?

Uit jouw "reportje" en wat d0gmaz schreef lijkt 30 mg namelijk een mooie kenninsmakingsdosis.
(Om even compleet te negeren dat iedereen overal anders op kan reageren)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#13 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1425 posts

Posted 11 April 2011 - 07:40 PM

Ja, was de eerste ervaring.

#14 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 11 April 2011 - 08:44 PM

Dus als ik het goed begrijp werkt methoxetamine ongeveer 4~6u? (moest je niet redosen dan toch)
Heeft het naast de langere duratie nog enige verschillen met ketamine in jou ervaring? Zou je het verkiezen boven ketamine, moest er geen verschil in duratie en dosis zijn? Zoja, waarom net?

Als ketamine liefhebber ga ik binnenkort toch maar eens een kaboutertje zoeken met wat methoxetamine denk ik. Wat is de normale prijs hiervoor ongeveer, ofte: wat heb jij betaald? (ik ga er van uit dat prijzen niet onder no-sources vallen, als't wel zo is, doe maar weg dit)

#15 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 11 April 2011 - 08:50 PM

Ik heb 15/g betaalt en het inmiddels ook laten testen en het is wat het moet zijn.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#16 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1425 posts

Posted 11 April 2011 - 10:33 PM

Heb 15 euro voor 0,3 gr betaald.

Verschil met ketamine is dat dit een pak milder voelt. Had het idee dat het sederende sterker aanwezig was dan bij keta. Ook de geluidsvervorming leek bij dit een grotere rol te spelen. Heb weinig van echte dissociatie gemerkt. En de opkomst van dit middel is behoorlijk lang in tegenstelling tot ket.

Ik weet niet hoe methoxetamine is in hogere doseringen, dus ik zou niet kunnen zeggen of ik het prefereer boven ketamine. Wat ik zo aan ketamine kan waarderen is dat je er zo ongelofelijk ver mee kunt gaan. Weet niet of je ook in een M-Hole kunt komen.

#17 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 12 April 2011 - 06:27 AM

Ik denk wel dat er voorzichtig om moet worden gegaan met hogere doseringen van dit middel, juist omdat het ook affiniteit heeft voor de mu-opiaat receptor, want iedereen weet dat een opiaat met een dissociatief extra risico's met zich mee brengt.

Hier onder overigens de het tripreport van fastandbulbous op BL, dit was het report waardoor ik interesse in dit middel kreeg, maar is ook het report met de hoogste dosis (25 mg IM) dat ik gelezen heb, maar ik heb lang niet alle reports van BL, of andere fora gelezen.

(Methoxetamine/25 mgs) First time: Heaven on Earth
At long last I eventually got to try the title compound and oh was it worth waiting for. Imagine a dissociative state, with the scary bits removed and less confusion and there you have it. 25mg IM produced a state that I can only describe in terms of mythology - this is the perfumed garden, the sirens singing - you get the picture. I even managed to watch (well listen might be a better description) an episode of 'Chuck' and understand it from the first off - I spent half the time with my eyes closed in a state of bliss

Anyway the chronology

00:00 - Made a sterile soln of 25mg of title compound and IMed it

00:05 - warmth surrounding me, very scattered thoughts

00:10 - all the smptoms of the cold I'm suffering from dissapate, start watching television, not particularly bothered by whats on, but it's entertaining enough

00:20 - This is bliss (& where the timekeeping goes all to hell). Chai with honey tastes unbelievable, it's helping my sore throat, or is it the drug? Who cares! Half an hour ago I was in a state of abject misery from a cold, now I'm on a magoc carpet ride. Music sounds great (after Chuck I stuck some chilled out tunes on and just drifted away)

01:30 Starting to return to baseline, but the afterglow is amazing. The symptoms of the cold are returning, but with a much diminished impact. No desire to redose, just to bask in the afterglow

All in all, it doesn't produce a hole as such, but the state it does produce is every bit as valuable as a K hole. Depression is gone (from cold - viruses always kick off a mini depressive fit) and the world actually looks brighter. Nowhere near the same amount of motor dysfunction as ketamine (I made a cup of chai, almost impossible if I'd had ket) and nowhere near the degree of confusion. If I had to sum it up in a few words, I'd say that it is to dissociatives what MDA is to psychedelics, similar, but not the same; less freaky and absolute bliss

In the words of George Peppard's character from the A-Team,"I love it when a plan comes together!"

Bron

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#18 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 12 April 2011 - 08:34 AM

Is dit middel al lang ontdekt? Houdt recente ontdekking ervan geen risico's in dat er te weinig bekend is over negatieve bijwerkingen.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#19 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 12 April 2011 - 11:57 AM

Volgens mij was het report van F&B de eerste keer dat deze compound publiekelijk bekend is gemaakt en aan de datum van de post kan je zien dat het redelijk recent is, maar ook dat is terug te lezen in het artikel 'Interview with a ketamine chemist'.

En dat over nieuwe compounds weinig bekend is en dus ook weinig/niks bekend is over mogelijke schadelijke effect lijkt me vanzelfsprekend, maar dat geldt voor alle RC's. En in deze context zou ik haast 4-FMP en 2C-I en dergelijken ook nog als onbekend willen bestempelen, ondanks dat met deze verbindingen al aanzienlijk wat meer mensen ervaringen hebben, maar van al die verbindingen is eigenlijk qua schadelijkheid extreem weinig bekend.

En om weer terug on-topic te gaan, methoxetamine ben ik nog niet tegen gekomen in de wetenschappelijke literatuur, dus daar zijn zeker weten nog geen tox studies naar gedaan.
Maar er zijn volgens mij ook nog geen doden mee gevallen. (wat absoluut niet wil zeggen dat het een veilige verbinding is)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#20 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 12 April 2011 - 12:55 PM

Dit is een goede manier om te zien wanneer een middel op de markt is gekomen (populair geworden is),
Hoewel BL dus 6 maanden eerder kennismaakte met het middel, en die van F&B zal ook wel het eerste op internet gepubliceerde tripreport zijn.

http://www.google.co...date=ytd&sort=0

Overigens heeft volgens google Ketamine 10x zoveel search volume als M, en PCP 20x. Methoxetamine is daarmee de enige analoog die populair is, en ook snel aan populariteit gewonnen heeft.
Verbing weirds language.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users