Jump to content

Photo

4fluor-methamfetamine4-FMA

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 22 March 2011 - 07:15 PM

4-FMA kwam ik laatst tegen, dus ik ben een beetje gaan rondneuzen.
Op Bluelight word gezegd dat het vooral vergelijkbaar met 4fa, niet zo zeer met meth. In enkele post kwam ik tegen dat het minder potent is dan 4fa zelf maar er word wel véél minder van gebruikt.
De eerste testers namen rond de 20mg.

Enige ervaring op DHP?

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6342 posts

Posted 22 March 2011 - 07:45 PM

Dit is wat ik op DHP erover heb kunnen vinden;
Uit het 'minst-favoriete-drug'-topic.

4-fluoro-METH-amphetamine (4fmmp) en 5-meo-amt

beiden vanwege de body-load die de rest van de ervaring vergalt.

Ai, 4FMMP, vertel eens! Sounds new, interesting!

ik heb hetgeen wat ik overhad door het toilet gespoelt ,
en dat zegt genoeg want dat doe ik namelijk nooit.

gr.W.

(En een loos topic gestart door Static, maar dat zal ik je besparen, want er staat niks nuttigs in..)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 22 March 2011 - 10:56 PM

Body-load, op BL stond niks over erge body-load. Stond wel een gast in die juist minder last had van bijwerkingen. Die zelfde gast was echter gestopt omdat hij er te depressief van werd.
Wat door een andere poster juist weer erg word ontkracht die zegt dat het minder hangover geeft.

Kortom weinig uit wijs geworden :P
Nog mensen met scheikunde die misschien iets durven/kunnen zeggen over toxiciteit, denk dat ik best geïnteresseerd ben in dit middel.

#4 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 25 March 2011 - 10:45 AM

Dat het al jaren geleden beperkt beschikbaar was en enkele ervaringen en nauwelijks navolging genereert zegt mij dat 4fmeth waardeloos is.

Stond wel een gast in die juist minder last had van bijwerkingen. Die zelfde gast was echter gestopt omdat hij er te depressief van werd.

Begrijp je wat je schrijft? Hier staat dat hij juist vanwege het ongewenste of onbedoelde effect -de definitie van Bijwerking- gestopt is.

Misschien heb jij andere, nieuwe info waarop je concludeert dat het het proberen waard is; kan je wat je zelf al aan positiefs gevonden hebt met ons delen?
You can trust me, I'm dutch.

#5 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 25 March 2011 - 07:45 PM

Refereerde naar dit stukje

I have tried it a couple of times, can't remember the dosages though. I think the duration was some 6-8 hours, depending on method of administration, plus some total of 10-12 hours of difficulty sleeping.
It felt fairly clean in some ways, and there was some empathogenic euphoria - definitely better than amphetamine - and there were less unpleasant side effects, and a smooth comedown. However, the next days I quickly felt a little depressed and decided not to dabble in this substance much more. The high is much like 4-fluroamphetamine - like a little more euphoric, slightly empathogenic amphetamine.

Wasn't particularly impressed though; didn't do all that much for me. Thought the "meth" addition woulda made it way more euphoric, but hardly so.

Dus minder directe bijwerkingen maar wel een kater, dat is wat ik bedoelde.

Verder zoals ik al aaangaf gewoon weinig over bekend; geen eenduidig verhaal, sommigen wel positief, anderen niet.
Zodra ik het kan bemachtigen, gaat dat gebeuren en zal ik zeker mijn bevindingen delen!

#6 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 07 December 2014 - 08:50 PM

Tijdje terug dit weten te bemachtigen en gisteren eindelijk van gekomen.

130mg 4fma, heb het gesnoven, verspreid over de avond. Na de eerste paar puntjes merkte ik al wel een scherp upper gevoel. Na meerdere puntjes erbij te hebben gedaan merkte ik echter dat het weinig toevoegde. Ik werd er zelfs wat rustiger van had ik het idee. Voelde wel constant een drang om bij te pakken.. 

Kortom voegt erg weinig toe en is eigenlijk gewoon een zwakker broertje van 4fa. Bespaar je de moeite dus!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users