Jump to content

Photo

Salvia divinorumhet officiƫle Salvia topic!

• Please log in to reply
85 replies to this topic

#81 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 283 posts

Posted 04 October 2013 - 04:14 PM

Ik had het online gekocht. Denk je dat het uit een smartshop een hogere kwaliteit garantie zou hebben? :)

#82 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 04 October 2013 - 08:00 PM

1. Een goedkope source voor gedroogde bladeren zoeken. Is meestal goedkoper dan fortified, ook in absolute massa werkzame stof. Fortified leaves zijn natuurlijk wel een stuk makkelijker als je het wilt roken, of direct subliguaal wilt gebruiken. Dat hawaiiaanse of mazatec strains zoveel keer potenter zijn is volgens mij grotendeels marketing om het duurder te kunnen verkopen, ik heb in ieder geval goede resultaten bereikt met cheap bulk zakken gedroogde blaadjes.
  2. Zelf tinctuur maken, gewoon direct in ethanol (bv. wodka), of eventueel eerst een extract in een goedkopere alcohol (bv isopropanol) met een paar toluene/xylene washing stappen.

Als je het zelf maakt, heb je meer zekerheid over de concentratie dan dat je tinctuur koopt, online of bij de smartshop. Al blijft het lastig met plantmateriaal.
Eerst voorspoelen met mondspoelmiddel schijnt te helpen omdat gereinigde & ontvette slijmvliezen beter absorberen. Mondspoelmiddel is trouwens niet geconcentreerd genoeg om direct tinctuur mee te maken (20-25% ABV). Voor de smaak zou ik eerder een beetje suiker toevoegen dan honing.

Oh, en zorg met zelfgemaakte tinctuur ALTIJD voor een sitter, of anders restraints. Het kan onverwacht sterk uitvallen, en ook de ervaren tripper kan nog wel eens gaan "slaapwandelen". Salvia is onvoorspelbaar.

Verbing weirds language.

#83 flatline

flatline

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 07 January 2014 - 08:53 PM

salvia is one of the weirdest and indeed most unpredictable substances that ive tried..

experiences ranged from becoming a page in a book or a second hand of a clock, feeling like being crushed by walls in your room to feeling aware of being in the presence of beings, not really seeing them like with dmt, but definitely feeling and hearing  their presence, and quite often encounters (especially in the natural surroundings) with the spirit of salvia which always speaks in a gentle old female voice indeed..

a few times i did salvia before taking mushrooms to kind of give me guidance about whether i should take shrooms or not and/or as a way to calm my anxiety about meeting the mushroom spirit, worked every time to my benefit..

one of the recurring themes for me in a salvia trip is that i hear a message that seems to be of ultimate importance and gets repeated over and over again, and ur trying to understand its meaning and bring it out in the form of human language but it always slips away and leaves you with  a what-the-fuck-just-happened feeling.. but even though u dont remember the message it gives you a lot of clarity and peace..

never really combined salvia with smth else, only once with xtc but have no recollection of that trip and it put me to sleep straightaway..

anyone here combined salvia with lsd? synergy present?

"if i had known it was harmless i would have killed it myself"  P.K.D.

#84 Spaviced

Spaviced

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 28 January 2015 - 07:34 PM

Hallo beste Psychonauten.

Meerdere keren heb ik Salvia bladeren en extracten gerookt met bong nooit gelukt.

Ik ben ook geen goeie roken, maar ik wilde toch graag Salvia trips maken.

Onderzoek gedaan naar diverse Vaporizers, meeste vaporizers die hier in Nederland te koop zijn hebben temperatuur bereik tot 230 graden Celc, dus niet geschikt voor salvia. Op google.com heb ik naar Vaporizers gezocht die temperatuur bereik hebben boven de 300 graden Celc, eindelijk heb ik diverse Vaporizers gevonden en heb 1 besteld uit Amerika. 

Merk: VaporBLUNT Baker Dab Vaporizer  

vapor-blunt-baker-display.png

baker-vape-ndv2.png

Temperatuur bereik: 300 – 800 Fahrenheit (148 – 426.6 Celcius)

Ik heb eerste Salvia trip gemaakt met extract van 20x  40mg gebruikt.

Salvia Trip te kunnen maken is er temp bereik nodig van 240-300 graden Celc. 

Er zijn ook Vaporizers met Merk: Enail en Dnail die gaan nog hogere temperatuur tot 1300F (700 graden Celcius).

De S-A-L-V-I-A tripschaal beschrijft de 6 niveau

S - Subtiele effecten. Ontspanning, verhoogde zintuiglijke waarneming, ongecontroleerd lachen.

A - Alternatieve waarneming. Kleuren en patronen trekken de aandacht, gedachten worden onlogisch.

L - Lichte visioenen. Psychedelische effecten met de ogen dicht.

V - Visioenen. Complexe 3-dimensionale, realistische visioenen. Droomstaat. Fantasiewereld bij gesloten ogen.

I - Identiteitsverlies. Versmelting met voorwerpen, eenwording met het heelal, het goddelijke.

A - Amnesie. Bewustzijnsverlies. Het is mogelijk dat een persoon valt, verstijfd blijft of gaat slaapwandelen. Afrader!

#85 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6362 posts

Posted 28 January 2015 - 08:05 PM

Ik heb je post gemerged met het bestaande topic, geen reden om er een nieuw topic voor aan te maken.

(Dacht ook dat we een speciaal Salvia rook-topic hadden, maar die kan ik blijkbaar niet meer vinden)

Je zegt dat je een temp boven de 300 C nodig hebt, maar bij welke temp verdampt salvinorin A eigenlijk? 700 C lijkt me een beetje overkill!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#86 Spaviced

Spaviced

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 29 January 2015 - 05:44 PM

Hallo Poelster je hebt verkeerd begrepen, om één Salvia Trip te kunnen maken is er temperatuur bereik nodig van tussen 240-300C.

Salvinorin A  temp 238°C - 240°C.

Salvinorin C  temp 196°C - 198°C.

Meeste Vaporizers die te koop zijn in Nederland die gaan tot max temp 230C en die is net niet genoeg.

Vaporizers met de merk: Enail en Dnail die gaan nog hogere temperatuur tot 1300F (700 graden Celcius) dus geschikt voor Salvia te verdampen.

Hogere temp verdampen kan (mogelijk) schade brengen aan de Longen, daardoor is het verstandig om te koelen met waterbong.

Enjoylife-Inline-Percolator-14mm-Male-Gl  

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users