Jump to content

Photo

Salvia divinorumhet officiële Salvia topic!

• Please log in to reply
85 replies to this topic

#21 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 15 January 2007 - 11:10 PM

salvia is echt de bom
wat een whicked zooi is dat.

als je kijkt na welke receptor het stimuleert in je hersenen en daarnaast lsd als vergelijking.
salvia stimuleert gewoon maar 1 receptor waar lsd tientallen stimuleert, lekker maf.
dat plaatje is hier wel eens ergens gepost denk ik? iemand die het bekend voor komt en hem nog heeft?

#22 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 16 January 2007 - 03:33 AM

heb salvia nu al geprobeerd met alcohol, efedrine, amt, mescaline en 2c-b..

met blad

bij alcohol word het effect gewoon toegevoegd..geen bepaalde synergie, gewoon samen..de verwarring die ik ervaar samen met dronken zijn..niet bijzonder leuk..

met 10x

met amt en efedrine erbij merk ik niets..of bijna niets..

met mescaline en 2c-b tesamen werden de visuals terug even sterker en kleurrijker en cevs waren ook wel leuk, ook kreeg ik een hemels gevoel over me lichaam..beetje xtc achtig..maar dat duurde maar even..op een gegeven moment werd ik lichtjes ergens ingezogen maar het gebeurde niet..ik zag even vakjes en drijfde er naartoe..ik voelde alsof ik daarin in nog zon duizend vakjes zou verderdrijven maar helaas lukte dat niet..geinig effect maar vind de extracts erg anders als het blad..

nu heb ik nog hooguit een kwartje gr over en doe ik later eens same met dex..denk dat dat nog de beste word... :P

#23 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9408 posts

Posted 16 January 2007 - 08:01 AM

^ dexamfetamine? :P

#24 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 16 January 2007 - 09:13 AM

nee, dextromethorfan...

#25 Evert

Evert

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 520 posts

Posted 18 January 2007 - 06:52 AM

Wat Khandi in een ander draadje al schrijft; zou er een omgekeerde tolerantie zijn? de 5x extracten werken beter dan de 40x bv. geldt dat voor jullie ook?

Mischien zitten er samen met 'de werkzame stof' Savinorin A nog andere stoffen in het blad die de werking beïnvloeden. Mogelijk worden die bij het maken van het extract niet opgelost, waardoor de verhouding tussen de werkzame stoffen - en dus de werking - verandert.

#26 Darkice

Darkice

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 11 February 2007 - 05:13 PM

Het is bekend dat salvia bij iedereen en ook elke keer weer hele andere effecten kan hebben.
Het schijnt dat het onder de tong opnemen van geconc. extract veel weg heeft van opium, terwijl roken meer dissosiatief en visueel is.

Mijn eerste ervaring met het roken van blad gaf geen effect. De tweede keer roken van gewoon blad gaf een licht paddo effect, kleur iets intenser en kamer leek om een vage reden groter dan normaal.

Derde keer was met geconcentreerd blad (weet neit hoe veel). Dit was via een waterpijp gerookt en was intens. Kwa intensiteit en duur te vergelijken met DMT of 5meo-DMT maar toch weer heel anders. Ik zat op een bank en opeens was de kamer voor me, de tuin van mijn ouders in de zomer. Allemaal kinderen uit mijn jeugd renden daar rond. De gezichten kan ik nu niet zo goed voor de geest halen als dat ze toen leken. Het waren gewoon mijn vriendjes van de basisschool. Heel vreemd. Voelde ook alsof de bank achterover viel ofzo. Al met al duurde het kort, minuutje of 5, en daarna nog een uur voordat ik volledig baseline was. Toch vond ik het niet echt bevredigend. Het was vooral vaag. Kreeg er neit echt een super gevoel bij. DMT en 5meo-dmt geven ook wel het o shit dit gaat hard gevoel... maar laten je daarna tenminste in een lichtelijk euphorische relaxte bui achter. Bij salvia voelde ik een leegte en ik wou dat die stopte op een gegeven moment.

#27 BoriZ

BoriZ

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 376 posts

Posted 23 March 2007 - 09:53 PM

http://www.disabled....iProductID=3084

Posted Image

zou dit echt zijn??? 60x extract????

[dreamer: deze post gaat tegen DHP's No Sources beleid in en is geedit]

#28 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9408 posts

Posted 23 March 2007 - 10:59 PM

60x extract "kan". Gemiddeld zit er 2.45mg pure salvinorin-A per gram Salviabladeren. 60x zou op 147mg per gram komen, maar aangezien een 'normale' dosis salvinorin-A zo'n 250ug is, zou je 1/558ste gram (ongeveer 2 miligram) als dosis moeten nemen.

Ik vind dit soort extracten echt gevaarlijk, terwijl met 5x extract en de juiste rooktechniek al erg goede resultaten zijn te bereiken!

#29 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 24 March 2007 - 01:45 PM

tis gewoon duidelijk zon gare site die wat extra geld hoopt te verdienen door maffe extracten te verkopen, begin gewoon met blad, of eventueel een 5x extract, that should do it

#30 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 08 May 2007 - 06:43 PM

Ik heb nu eindelijk mijn werkzame manier gevonden. Ik had allerlei extracten tot 40x, maar dat bracht me alleen in een diepe kuil in de bank. Per ongeluk liep ik wat bladeren van mijn volwassen salviaatje en die at ik vers op. Dat gaf me wel een goede reis, in het donker op bed.

Maar; het blijft een vervelend gevoel, geen leuke stof voor mij. In elk geval 'been there, done that'voor wat het waard is....

ilu
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#31 Lamb0

Lamb0

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 337 posts

Posted 11 January 2008 - 11:42 AM

Gisteravond heb ik voor het eerst Salvia gerookt. Ik had er (te) hoge verwachtingen van, maar wat wil je ook met van die heftige reports overal.

Een sitter leek me niet nodig (ik ben niet eigenwijs :laugh: ), dus toen ik na een etentje alleen thuiskwam ongeveer 1/5 van een 5x extract in mijn bong gerookt met een straalaansteker. De rook was koel genoeg om binnen te houden, maar na een seconde of 10 snakte ik dan zo naar zuurstof dat ik het spul maar uitblies.
Goed, ik wacht ongeveer zolang als het zou duren bij marihuana tot de high goed is ingetreden, en merk een soort 'verheven' vaagheid. Nog maar wat meer dan.
Zo gezegd zo gedaan en na korte tijd is er .25 gram op. Zicht is een beetje wazig, muziek klinkt niet beter als eerst (Shpongle), motoriek een beetje verneukt, en ik begin me nu toch echt af te vragen of er nog wat komt.
Na het roken deed ik steeds de verlichting uit, en het werd wel steeds lastiger de stekker recht erin te krijgen in het donker. De bong weer vullen kost ook meer moeite en ik gooi het extract om. Vervolgens even concentreren, en dan kan ik het prima bij elkaar vergaren en in de pijpekop stoppen.

En toen was er alweer een halve gram op.

*wacht*

Er gebeurd niet veel en ik besluit maar wat wiet te roken nu de salvia in rook is opgegaan. Dit doe ik en ga vervolgens liggen in het donker. Ik wordt gebeld door Hans ( :glare: ) die langs wil komen. Als hij binnen is doe ik het licht aan. Bepaalde lichtval is een beetje droomachtig (een bekend effect, dus zou er dan toch nog wat gebeuren?), en soms voelt de kamer anders van vorm. Ik kan me niet concentreren op gesprekken of Southpark, en ben een beetje stil.
Het is heel onduidelijk wanneer de trip ophoudt omdat het overgaat in stonedheid. Als Hans na twee stevige bonghits en een joint ineens misselijk wordt en moet kotsen besluit ik zelf maar niet teveel meer te blowen en een uurtje later ben ik helemaal nuchter.

Was dit het nou?
Heb ik iets verkeerd gedaan?
.5 gram extract zou toch erg heftig moeten zijn?

Graag hoor ik van mensen die dit ook hebben gehad of die weten wat er aan de hand kan zijn.
'I made you a drawing of a giraffe fucking an elephant. Notice how his moustache looks just like mine!'

Venetian Snares

#32 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7677 posts

Posted 11 January 2008 - 12:07 PM

Ik heb nog nooit een breakthrough gehad op salvia... geprobeerd met 5x en 10x extract en ook telkens met grotere hoeveelheden. Salvia is typisch zo'n drug waar je echt een keer goed door de poort moet, voordat het aanslaat, volgens mij. Ga het de volgende keer met blad proberen, want dit schoot echt niet op. Ik had een beetje dezelfde ervaringen als jij...

Dit hoor je heel vaak met Salvia, je moet het vaker een kans geven denk ik.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#33 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 11 January 2008 - 12:17 PM

Mijn eerste keer was raak (ca. 0,1 gram 5x extracto). Dat je rook in je longen hebt, maar vergeten bent dat je salvia hebt gebruikt, niet weet waar je bent en bert en ernie voorbijkomen rijden in een cabriolet om je op te pikken om naar de speeltuin te gaan. Dit was met sitter.

Heb het nog een keer met sitter gedaan en een heel interessante ervaring gehad. Kwam makkelijker in Salvia-space dan de eerste keer.

Ook een keer zonder sitter. Er gebeurde geen reet. Maar ik had al wat wiet op die avond.

Salvia heeft reversed tolerance, dus het schijnt steeds makkelijker te gaan. Ik zou de volgende keer een pijpje nemen, de rook is dan wel heel heet, maar ik weet niet hoe het zit met waterkoeling enzo, of Salvia oplosbaar is in water e.d.
hmmm.

Heb wel zin om het nog eens te proberen, maar het is echt RAAR spul. instant otherworldliness, instant amnesia.
The mind is a jungle.

#34 Lamb0

Lamb0

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 337 posts

Posted 11 January 2008 - 12:27 PM

Ook een keer zonder sitter. Er gebeurde geen reet. Maar ik had al wat wiet op die avond.

Denk je dat het aan die wiet heeft gelegen? Ik zelf had 3 blikken bier op... Misschien kan dat het zijn?
'I made you a drawing of a giraffe fucking an elephant. Notice how his moustache looks just like mine!'

Venetian Snares

#35 soko

soko

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 457 posts

Posted 11 January 2008 - 12:30 PM

salvia is idd heel apart spul, voor de één is het heel moeilijk om in een trip te komen, voor de andere gaat 't heel gemakkelijk, en het is ook elke keer weer anders.
Ik merkte de eerste paar keer ook niet veel, maar op een gegeven moment werden de trips echt wel dieper en intenser, mits de trip niet verstoord werd door omgevingsgeluiden, dan werd het meestal een ongelooflijke lachkick :laugh:

Ik denk trouwens ook, dat als je gaat wachten op het effect, dat je het onbewust al tegenwerkt, je moet het echt over je heen laten komen, wat best lastig kan zijn.

Kwaliteit van salvia kan ook nog wel eens verschillen. Ik heb wel degelijk verschil in werking gemerkt, door verschillende kwaliteiten.

Hier nog even een handleiding, die ik ook ooit op internet ergens heb gevonden, als je dit aanhoudt, moet het toch ooit wel een keer lukken :glare:

succes!

Het is erg belangrijk dat je salvia op de juiste manier gebruikt voor een optimale werking. Als je het op de verkeerde manier rookt zal je nooit iets merken.

Er zijn een paar basisregels die er voor moeten zorgen dat je de optimale hoeveelheid salvinorin binnen krijgt. Salvinorin A, de belangrijkste werkzame stof, wordt niet erg makkelijk opgenomen. Hierdoor is het vooral voor de minder gevoelige mensen van belang om het op een bepaalde manier te roken.

Het is dus belangrijk dat je zo veel mogelijk rook binnenkrijgt. Hiervoor moet je je lichaam eerst van zoveel mogelijk verse lucht voorzien.

Ten eerste: Neem 5 a 10 diepe ademteugen, adem diep maar rustig in en uit. Zorg dat het ademhalen niet vermoeiend is.

Ten tweede: Neem direct na je laatste diepe ademteug een zo groot mogelijke haal van de pijp. Om een zo grote mogelijke haal van een pijp te nemen is het van belang dat je weer rustig aan de pijp zuigt. Als je te hard moet zuigen dan krijg je ten eerste te weinig rook binnen en ten tweede kost het te veel energie om de rook binnen te krijgen.

Ten derde: Probeer de pijp op te roken voordat je longen meer dan 3/4 gevuld zijn. Zuig nu langzaam nog meer verse lucht binnen. Op deze manier komt de rook nog dieper in je longen, waar het nog beter opgenomen wordt.

Ten vierde: Houd nu de rook zo lang mogelijk binnen (maar weer niet zo lang dat het te vermoeiend is), je bent namelijk nog lang niet klaar en je hebt alle energie nog nodig ).

Ten vijfde: Blaas voordat je niet meer kan langzaam een kwart van de rook uit. Haal nu je longen weer vol met verse lucht. De drie-kwart inhoud met rook wordt nu nog verder je longen in geperst. Herhaal dit een paar keer totdat je of in salvia land zit of totdat je totaal geen rook meer ziet. Blaas nu pas alle oude lucht uit je longen en begin weer met gewoon ademhalen.

Nu is het verder wachten op de effecten van de salvinorin en maar hopen dat je genoeg binnen hebt.

Mocht ook deze manier nog niet lukken probeer dan eens 2 pijpen achter elkaar te roken.

Verder is het van het aller grootste belang dat je stil bent. Geluid en beweging zijn twee dingen die de werking van salvinorin kunnen tegengaan. Het is dus erg belangrijk dat je op een rustige plek experimenteert. Maar ook dat je medemensen stil zijn. Het is mij opgevallen dat beweging van andere mensen in dezelfde kamer je visioen verandert. Met andere woorden; met je ogen dicht zie je soms nog steeds de beweging om je heen. Deze beweging kan de werking storen. Ook geluid kan heel erg storend zijn. Als je niets merkt zorg dan voor absolute stilte. Dan rest me nog een ding te zeggen: houd je ogen gesloten.

Denk je dat het aan die wiet heeft gelegen? Ik zelf had 3 blikken bier op... Misschien kan dat het zijn?

sommige zeggen dat bier de werking verminderd, maar ik heb ook met bier op best heftige trips gehad.
Get high before you die!

#36 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 11 January 2008 - 05:37 PM

Volgens mij heb ik wel eens ergens gelezen dat wiet voor de trip de trip bijna onmogelijk gemaakt. Proefondervindelijk bewezen. Kan ook zijn dat ik onbewust nog te schijterig was om echt te trippen zonder sitter en het zo heb tegengehouden.
The mind is a jungle.

#37 SpaceBoy

SpaceBoy

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 343 posts

Posted 11 January 2008 - 08:19 PM

Dit hoor je heel vaak met Salvia.

Same here, 5x opgerookt in een pijpske zonder wiet of andere plausibele stoorfactoren. Gewoon geen effect.
Nooit meer geprobeerd omdat ik niet van gokken houd maar als ik iemand tegen kom met een plant ga ik em lekker stekken.
Psychedelic salon podcasts

Everyone join DHP, we will be great some day!

How are you above the structure?

#38 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9408 posts

Posted 12 January 2008 - 04:13 AM

sommige zeggen dat bier de werking verminderd, maar ik heb ook met bier op best heftige trips gehad.

Ik ken ook mensen (smartboard) die juist prefereren een alcoholische versnapering voor een salvia-trip te gebruiken.

Mijn eerste breakthrough was bij de ~6e poging op ~1/8gram 5x extract in een waterpijpje (ervaring staat ergens op het forum verstopt) welke _erg_ indrukwekkend was.
Daarna nog een paar kleinere breakthroughs gehad met gewoon blad, maar wel altijd in combinatie met een ander middel. (paddestoelen, dxm+ketamine)

Ik gebruik salvia sinds die eerste breakthrough misschien eens per jaar. Elke keer met duidelijk effect.

#39 Lamb0

Lamb0

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 337 posts

Posted 12 January 2008 - 03:47 PM

Ik begrijp dat ik gewoon wat geduldiger moet zijn.

Venetian Snares

#40 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 12 January 2008 - 03:58 PM

Ik had in dat boek van Daniel Pinchbeck gelezen dat Zuid-Amerikaanse indianen die een traditie van salvia-gebruik hebben, het middel beschrijven als een "schuw hert".

Wat ik ook wel een mooie vergelijking vond (bron onbekend) was dat paddo's een soort oude geesten waren en salvia een hypermoderne alien.

Edited by mind, 12 January 2008 - 03:59 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users