Jump to content

Photo

Promethazinesplit uit 'dat wilde ik even vragen'

• Please log in to reply
16 replies to this topic

#1 Dukun

Dukun

Spiritueel wereldwonder

• Members
  • PipPipPip
  • 319 posts

Posted 02 February 2011 - 01:36 PM

Ik kreeg gister van iemand een fles promethazine voor mn griep, en sinsdien voelt het alsof ik aan het trippen ben :D

Vooral de muziek klinkt moooooooi

Had gezocht op forum, maar kon zo snel niets vinden...Iemand hier bekend mee?

[Admin: moeilijk he, topic openen]

"Knowing the Truth Is to Experience Existence as it Is."

There can be no political revolution, no social revolution, no economic revolution. The only revolution is that of the spirit; it is individual. And if millions of individuals change, then the society will change as a consequence, not vice versa. You cannot change the society first and hope that individuals will change later on.

#2 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 02 February 2011 - 03:45 PM

Ik kreeg gister van iemand een fles promethazine voor mn griep, en sinsdien voelt het alsof ik aan het trippen ben :D

WTF?!?!

bekend waarmee?

promethazine?
nee

dat muziek mooi klinkt?
soms wel, soms niet, vaak afhankelijk van stemming en muziek

dat de zoekfunctie op het forum zuigt?
ja
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#3 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 02 February 2011 - 04:12 PM

Ik kreeg gister van iemand een fles promethazine voor mn griep, en sinsdien voelt het alsof ik aan het trippen ben

H1 antagonist. De stof histamine zorgt in je hersenen voor alertheid, en tegenhouden daarvan zorgt voor sedatie.

En histamine H1 antagonisten zorgen er voor dat je minder allergische reactie vertoont als je bijvoorbeeld hooikoorts hebt, en promethazine werkt ook erg goed tegen auto- of zeeziekte.

Niet nemen in combo met opiaten, potentieel dodelijke synergie.

(Wel grappig dat H3 antagonisten het tegenovergestelde doen: stoffen als Ciproxifan en Tripolisant zijn "wakefulness promoting agents". H3 is praktisch het tegenovergestelde van H1 qua effect.)

Edited by Feroxium, 02 February 2011 - 04:13 PM.

Verbing weirds language.

#4 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 02 February 2011 - 09:06 PM

Dit is wel een relevant topic trouwens (kon je prima vinden met de zoekfunctie):

https://www.dhpforum...antihistaminica

#5 Dukun

Dukun

Spiritueel wereldwonder

• Members
  • PipPipPip
  • 319 posts

Posted 06 February 2011 - 01:08 PM

Dat topic had ik gevonden ja, maar kon zo snel niet begrijpen of het eronder viel.. en er stond verder geen ervaring van promethazine.... Eerst zeuren dat ik een topic moet maken en dan dat er al een is.. moet niet gekker worden .. clappus

Anyway, ik kreeg het(300ml) van mn zus.. die had het voor aanhoudende hoest, maar vond het niks en gooide het toch weg.

Deed mij het meest denken aan een lichte dosis(20 mg) r- ketamine...zowel auditief als visueel.. Concentratie was ver te zoeken.. Dat was in het begin wel allemaal grappig en leuk,ook nog gemixt met keta, maar na een paar dagen had ik het toch wel gezien.. duurde nog wel 2 a 3 dagen voordat ik me weer de oude voelde, mentaal compleet afwezig..

"Knowing the Truth Is to Experience Existence as it Is."

There can be no political revolution, no social revolution, no economic revolution. The only revolution is that of the spirit; it is individual. And if millions of individuals change, then the society will change as a consequence, not vice versa. You cannot change the society first and hope that individuals will change later on.

#6 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 18 February 2011 - 08:54 AM

Ik ken Promethazine alleen als die blauwe 25 mg dragees.
Ontzettend versterkend bij Benzodiazepines. In de 'volksmond' ook wel versterkers genoemd.

En ja uiteraard gangsta boy B) Lil Wayne met zijn Syrup verslaving (Promethazine&codeïne) :danceboy:

#7 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 10 June 2011 - 08:09 PM

Eén blauwe dragee allersooth geprobeerd (25 mg promethazine). Jezus dat geeft het woord sedatie een heel nieuwe dimensie, waar ik met benzo's nog wel kan vechten tegen de slaap moest ik nu toch echt rap op bed. Het was ontzettend versuffend en ik werd er echt duf van maar niet onaangenaam. Verwonderlijk dat een antihistamine zo'n effect kan hebben. Ik kan me voorstellen dat als je kapot bent van de hooikoorts of onder de muggenbulten zit en toch een goede nachtrust wil... :duimpje:

Oh ja, en het werkt in elk geval niet versterkend in combinatie met Kratom. En binnenkort kan ik vertellen of het Qualudes versterkt (omdat beide nogal sederend zijn snoeien we de ludes flink terug.)

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#8 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 11 June 2011 - 09:35 PM

hihi zo'n fles hebben wij ook thuis, vroeg me al af waarom die zo snel leeg ging, zal me moeder zijn lol.
Vanavond ook eens proberen :)

#9 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 20 July 2011 - 09:04 PM

Niet nemen in combo met opiaten, potentieel dodelijke synergie.

In de USA nemen ze dit toch gezamenlijk met codeine?? Purple syrup?

#10 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 20 July 2011 - 09:20 PM

Alles is toch potentieel dodelijk..?? ;)

Maar het is inderdaad bekend dat antihistaminica (H1 antagonisten), bij voorkeur de sederende, een versterkende werking hebben op opiaten en dus ook op codeïne. En deze combinatie wordt dan ook om deze reden gecombineerd. En antihistaminica onderdrukken ook de jeuk die geassocieerd is met opiaat gebruik, maar dit is meer een een bij komend voordeel dat een reden, denk ik zo.

Nu weet ik niks over deze specifieke combo, dus kan ik niks over zeggen, maar kan me goed voorstellen dat de effecten van beide middelen zeer worden versterkt. En dat deze versterkte werking gevaren als, ademhalingsdepressie of accidentele overdosering met zich mee kunnen brengen.

Mocht je het dus willen proberen, neem eerst een halve dosis van beide en kijk wat dat met je doet. (En drink er dan vooral geen alcohol bij!)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#11 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 22 July 2011 - 05:23 PM

Ik heb het een aantal keren gecombineerd met poppy tea. Het is weinig spectaculair. De sedatie is voornamelijk te beschrijven als 'hondsmoe'.
Wat wel echt rete goed poppy tea potentieerd is piracetam!

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#12 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 15 February 2012 - 04:29 PM

Ik wil het toch eens proberen, ga beginnen met de blauwe pilletjes van 25 mg en heel misschien als het echt leuk is, ook nog I.M.

#13 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 16 February 2012 - 09:34 PM

Toch geen (gefilterde) pillen IM, hoop ik? Of heb je microfilters?

#14 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 17 February 2012 - 02:13 PM

Nu ik zo lees over de versterkende, maar juist ook de anti-allergie werking, schiet me wat te binnen.

Opiaten bevielen mij nooit echt goed. Lage doseringen Methadon, hogere doseringen codeine, 20 mg morfine en tot zo'n 150 mg tramadol gaven mij allemaal die irritante jeuk! Vooral t puntje van mn neus moest eraan geloven, heel apart.

Maar nu heb ik thuis nog 150 mg tramadol liggen. (3x50mg caps). Zou t wat zijn om deze te combineren met 25 mg promethazine, of zou ik eerst 100 mg pakken?

Moet er wel bij zeggen dat ik bijvoorbeeld van 10 mg methadon al erg duizelig (tegen t misselijke aan) kon worden....

#15 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 17 February 2012 - 06:47 PM

Naast de versterkende en 'anti-itch' werking heeft promethazine ook zelf een sterk verdovend effect, weet niet of je ervaring met enkel promethazine hebt, maar dat lijkt me wel verstandig om het eerst opzich zelf te testen. En daarnaast is misschien tramadol niet de meest 'recreatieve' opiaat. Misschien wordt het wel recreatiever als je het met een H1 antagonist mengt, maar het blijft een gok.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#16 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 19 February 2012 - 06:03 AM

..

Ja man, ik heb ook besloten om t lekker (sowieso nog een tijdje) te laten liggen.
Heb wel ervaring met beide middelen afzonderlijk. Promethazine enkel en ook icm benzo's, wat echt heeeel versterkend werkte.

Maarja, ik kan me herinneren dat de jeuk niet t minst rlxte was tijdens die ervaringen met opiaten. Dat was echt de duizelig- en misselijkheid.
Niet dat ik braakneigingen had, maar liggen was veruit het rlxt, eigenlijk was staan gewoon echt naar.
Dus ik weet niet in hoeverre dat versterkt word door de promethazine... Genoeg rede om t ff te parkeren ;)

#17 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 20 February 2012 - 05:36 PM

Toch geen (gefilterde) pillen IM, hoop ik? Of heb je microfilters?

Ik ben geen amateur. Ik heb ampullen met prometheazine. Laatst een geprobeerd, crazy shit, gave lucide dromen, eerdaags zet ik die ervaring eens op papier.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users