Methaqualone analogain search of information
Posted 17 July 2012 - 10:41 AM
Over MMQ heb ik gelijksoortige verhalen gelezen, dus daar blijf ik überhaupt maar vanaf.
Ik probeer volgende week denk ik 100mg. Ik heb nu echt 0,0 kater of wat dan ook van gisteren, heb verder ook geen vervelende bijwerkingen ondervonden.
Posted 17 July 2012 - 11:13 AM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 17 July 2012 - 11:55 AM
Posted 17 July 2012 - 02:47 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 30 July 2012 - 02:10 AM
Posted 01 September 2012 - 10:19 PM
75 mg gaf dezelfde net-niet effecten van 50 mg
Op 100 mg begon ik toch wel duidelijk een effect waar te nemen. Een zwakke +1 op Shuglins rating scale.
Op 150 mg heb ik inderdaad het idee dat de stof goed werkzaam is. Ergens tussen +1 en +2 in. En persoonlijk is dat voor mijn ook de dosering waar methaqualone leuk begint te worden. Denk dat de +2 rond de 200 mg gaat liggen, omdat deze voor methaqualone daar ook ligt.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 02 September 2012 - 02:06 PM
Methaqualone ging vroeger in pillen toch per 333mg? Misschien dat dat de beste dosis is, al ga ik daar niet direct heen vanaf 160mg. Ik neem de volgende keer 250.
Posted 25 October 2012 - 10:25 AM
Of er is iets mis mee...
Posted 25 October 2012 - 03:00 PM
Voor mij doseert het zeer vergelijkbaar met luudes, 250-400 mg. De piek duurt iets minder lang, maar de dag erna merk ik het nog wel dat ik het gebruikt heb. (bij de hogere doseringen)
En het effect is misschien iets onrustiger dan luudes, maar met een biertje is dat probleem opgelost. Ideaal om volledig ontspannen te bank-hangen, maar toch zou ik zonder twijfel de voorkeur geven aan luudes..
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 30 October 2014 - 11:04 PM
Heb inmiddels ook MMQ geprobeerd. Ik was (ben) altijd huiverig geweest voor dit middel vanwege de mogelijkheid op epileptische aanvallen bij doseringen >100mg. Misschien wat onverstandig, had ik 100mg genomen (oraal, op lege maag). Geen last gehad van een epileptische aanval, maar wel moeite met controle over mijn spieren. Veel ongecontroleerde bewegingen en ook een sterke onrust, waarschijnlijk hadden deze met elkaar te maken en zou dit in hogere doseringen een aanval zijn geweest. Iets wat me toen serieus zorgen maakte.
Ben toen op de bank gaan liggen en me proberen volledig te ontspannen. Dank dat ik daar ongeveer 30 min gelegen heb, maar kan me daar weinig van herinneren. Na die periode was de onrust grotendeels weg, net als de ongecontroleerde bewegingen. Het enige dat bleef was het typische 'wall-bang' effect. Nu ik erover nadenk is dit wall-bangen ook een vorm van ongecontroleerde bewegingen, dus wellicht niet zo heel vreemd allemaal. Alleen is het dat MMQ dit velen malen sterker heeft. Als ik moet vergelijken zou deze dosis overeenkomen met een sterke dosis MQ (~300-400mg), dus een stuk meer potent.
Al met al zal ik dit middel nooit meer nemen. Ik zie deze ervaring als een waarschuwing om hier ver vandaan te blijven en ik raad iedereen aan om dat ook te doen! Mocht iemand, net als ik, toch de drang voelen om hier mee te experimenteren, begin dan niet hoger dan 50mg!!
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 19 October 2015 - 05:37 PM
"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"
"Prove me wrong..."
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users