Jump to content

Photo

Methaqualone analogain search of information

• Please log in to reply
30 replies to this topic

#21 Khaldun

Khaldun

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 63 posts

Posted 17 July 2012 - 10:41 AM

Ik heb zelf nooit methaqualone gebruikt, dus daar kan ik weinig over zeggen.

Over MMQ heb ik gelijksoortige verhalen gelezen, dus daar blijf ik überhaupt maar vanaf.

Ik probeer volgende week denk ik 100mg. Ik heb nu echt 0,0 kater of wat dan ook van gisteren, heb verder ook geen vervelende bijwerkingen ondervonden.

#22 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 17 July 2012 - 11:13 AM

Ik weet niet hoe het met EQ zit, maar met MQ bouw ik heel snel tolerantie op.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#23 Khaldun

Khaldun

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 63 posts

Posted 17 July 2012 - 11:55 AM

Je bedoelt dat ik langer moet wachten met weer proberen?

#24 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 17 July 2012 - 02:47 PM

Hoeft niet, maar het kan zijn dat je wel minder van je dosis voelt.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#25 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 30 July 2012 - 02:10 AM

Heb ondertussen ook al methylmethaqualone gebruikt en vreemd genoeg kan ik er me amper iets van herrineren..Sorry daarvoor dat ik er geen info over kan verlenen maar ik hoop binnekort mebroqualone te kunnen proberen. En hoop dat dit het soort methaqualone ervaring geeft zoals ik zoek...Dan begin ik voorzichtig zodat ik nauwkeurig wat erover kan zeggen..

#26 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 01 September 2012 - 10:19 PM

Inmiddels ook 75, 100 en 150 mg ethaqualone geprobeerd en voor mijn is de dosis range nagenoeg vergelijkbaar met dat van luudes.

75 mg gaf dezelfde net-niet effecten van 50 mg
Op 100 mg begon ik toch wel duidelijk een effect waar te nemen. Een zwakke +1 op Shuglins rating scale.

Op 150 mg heb ik inderdaad het idee dat de stof goed werkzaam is. Ergens tussen +1 en +2 in. En persoonlijk is dat voor mijn ook de dosering waar methaqualone leuk begint te worden. Denk dat de +2 rond de 200 mg gaat liggen, omdat deze voor methaqualone daar ook ligt.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#27 Khaldun

Khaldun

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 63 posts

Posted 02 September 2012 - 02:06 PM

Heb zelf laatst 160 genomen en had ook het idee dat het van ongeveer daar af een beetje plezant begon te worden. Ik was er de dag erna ook een ietsie pietsie wazig van. Ik moet wel zeggen dat ik er niet heel erg van genoten heb, het was een beetje saai, een beetje net niet.

Methaqualone ging vroeger in pillen toch per 333mg? Misschien dat dat de beste dosis is, al ga ik daar niet direct heen vanaf 160mg. Ik neem de volgende keer 250.

#28 Khaldun

Khaldun

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 63 posts

Posted 25 October 2012 - 10:25 AM

Goed, deze week heb ik 350mg naar binnen gewerkt na het spul meer dan een maand niet te hebben genomen. Maar weer gebeurd er vrij weinig. Ik merk geen verschil tussen 200mg en 350mg, alleen dat die laatste wat langer duurt. Het effect is zeer mild. Je voelt je wat zwaar, licht euforisch op bepaalde momenten, maar soms ook niet. Je slaapt er wat moeilijker van (had ik niet verwacht). Maarreh, bij de echte ludes komt het niet in de buurt, althans dat neem ik dan maar aan, want die heb ik nooit genomen. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat dit het gevoel is wat iedereen in die bepaalde tijd in de VS moest hebben en helemaal op stuk ging totdat het verboden werd. Of misschien dat je eerst een borrel op moet hebben voordat het z'n duivelse kant laat zien, ik weet het niet, maar dit is de saaiste rc die ik ooit in m'n klauwen heb gehad.

Of er is iets mis mee...

#29 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 25 October 2012 - 03:00 PM

Laatst ook met iemand gesproken waar 500 mg helemaal niks deed en deze persoon is zonder twijfel een fan van 'normale' luudes, dus blijkbaar is dit middel heel erg persoonsafhankelijk..

Voor mij doseert het zeer vergelijkbaar met luudes, 250-400 mg. De piek duurt iets minder lang, maar de dag erna merk ik het nog wel dat ik het gebruikt heb. (bij de hogere doseringen)
En het effect is misschien iets onrustiger dan luudes, maar met een biertje is dat probleem opgelost. Ideaal om volledig ontspannen te bank-hangen, maar toch zou ik zonder twijfel de voorkeur geven aan luudes..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#30 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 30 October 2014 - 11:04 PM

Na wat meer experimenten met EQ moet ik toch bekennen dat het wat minder potent is dan MQ. Ik zou nu zeggen 300-500mg zou de dosering zijn.

Heb inmiddels ook MMQ geprobeerd. Ik was (ben) altijd huiverig geweest voor dit middel vanwege de mogelijkheid op epileptische aanvallen bij doseringen >100mg. Misschien wat onverstandig, had ik 100mg genomen (oraal, op lege maag). Geen last gehad van een epileptische aanval, maar wel moeite met controle over mijn spieren. Veel ongecontroleerde bewegingen en ook een sterke onrust, waarschijnlijk hadden deze met elkaar te maken en zou dit in hogere doseringen een aanval zijn geweest. Iets wat me toen serieus zorgen maakte.

Ben toen op de bank gaan liggen en me proberen volledig te ontspannen. Dank dat ik daar ongeveer 30 min gelegen heb, maar kan me daar weinig van herinneren. Na die periode was de onrust grotendeels weg, net als de ongecontroleerde bewegingen. Het enige dat bleef was het typische 'wall-bang' effect. Nu ik erover nadenk is dit wall-bangen ook een vorm van ongecontroleerde bewegingen, dus wellicht niet zo heel vreemd allemaal. Alleen is het dat MMQ dit velen malen sterker heeft. Als ik moet vergelijken zou deze dosis overeenkomen met een sterke dosis MQ (~300-400mg), dus een stuk meer potent.

Al met al zal ik dit middel nooit meer nemen. Ik zie deze ervaring als een waarschuwing om hier ver vandaan te blijven en ik raad iedereen aan om dat ook te doen! Mocht iemand, net als ik, toch de drang voelen om hier mee te experimenteren, begin dan niet hoger dan 50mg!!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#31 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 19 October 2015 - 05:37 PM

Oops

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."