Jump to content

Photo

Methaqualone analogain search of information

• Please log in to reply
30 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 19 January 2011 - 11:05 PM

Recent ben ik zeer geïnteresseerd wat er allemaal over analoga van methaqualone te vinden is, maar dat is helaas weinig concreets.

De volgende lijst is van wikipedia te halen:

- Afloqualone
- Cloroqualone
- Diproqualone
- Etaqualone
- Methylmethaqualone
- Mecloqualone
- Mebroqualone
- Nitromethaqualone

Naast wat er op wikipedia te vinden is, heeft er iemand informatie over de effecten van deze analoga, zowel positief als negatief (toxiciteit). Wat me vooral direct opvalt is dat, op de eerste na, zijn het allemaal analoga met substitutie op de toluidine-ring. Is dit omdat dit de enige mogelijk plek is voor speling, zonder activiteit te verliezen?

Het meest waarschijnlijke is dat er iemand hier ervaring heeft met methylmethaqualone, omdat deze een tijdje terug in het RC-wereld opdook, dus mocht iemand hier ervaring mee hebben, ik ben zeer benieuwd naar deze ervaring.
Ook heb ik gelezen dat deze verbinding voor sterkere bijeffecten zorgt, maar kan daar geen betrouwbare bron voor vinden. (Nu is zijn gebruikers ervaringen per definitie altijd subjectief), maar ik ben toch benieuwd..

Graag uw mening en/of opmerkingen ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 20 January 2011 - 03:55 PM

Haha ben jij niet al diegene met de meeste kennis op dit gebied binnen DHP?

:laugh:

zijn het allemaal analoga met substitutie op de toluidine-ring

Ik zie ook toch substituties op 2 & 6 van de quinazolinone ringen? Afloqualone bijvoorbeeld heeft toch op 6 amino & op 2 fluoromethyl?

Volgens mij zou dit een aardig substitutie plaatje zijn:

Posted Image

Waar dan normaal toluidine op 3 en methyl op 2 zit.

Op Erowid staat bij de Nieuw Zeelandse wetgeving de definitie die zijn geven, wat neerkomt op alle stoffen met een "3-arylquinazolin-4-one nucleus"; dus quinazolinones met een willkeurige aryl ring op 3.

Grappig dat Diproqualone daar dan weer niet onder valt, maar ook logisch: "Diproqualone is the only analogue of methaqualone that is still in widespread clinical use, due to its useful anti-inflammatory and analgesic effects in addition to the sedative and anxiolytic actions common to other drugs of this class."

Is dit omdat dit de enige mogelijk plek is voor speling, zonder activiteit te verliezen?

Er zijn inderdaad niet zo heel veel psychoactieve quinazolinones volgens mij, maar velen zijn medisch wel nuttig (medicatie tegen kanker, epilepsie, anti-hoest, tegen malaria, etc).

Uitzoeken waar precies de psychoactiviteit vandaan komt, ben jij denk ik beter in dan ik ;)

Een paar niet-psychoactieve interessante stoffen (spoiler om post overzichtelijk te houden):
Spoiler

De enige echt psychoactieve stof die je nog vergeten bent is Lonetil (3-(4-ethoxyphenyl)-2-methylquinazolin-4-one), een russische methaqualone analoog, maar daar kan ik niet echt veel over vinden.

Posted Image

Oh en BL topicje over Methaqualone analogen, wordt niet echt veel genoemd behalve mensen die blijkbaar ervaring hebben met Ethaqualone, en vermelden dat dit ook als Methaquolone wordt verkocht.

Verder is er volgens mij niet zo veel bekend over de analogen, zal wel komen doordat er "betere" sedatieven zijn ontwikkeld en er dus niet zoveel intresse meer naar is. :)

Edited by Feroxium, 20 January 2011 - 04:19 PM.

Verbing weirds language.

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 20 January 2011 - 08:11 PM

zijn het allemaal analoga met substitutie op de toluidine-ring

Ik zie ook toch substituties op 2 & 6 van de quinazolinone ringen? Afloqualone bijvoorbeeld heeft toch op 6 amino & op 2 fluoromethyl?

- Afloqualone
- Cloroqualone
...
Wat me vooral direct opvalt is dat, op de eerste na, zijn het allemaal analoga met substitutie op de toluidine-ring.

Maar dat is ook de enigste die iets heeft zitten op de 6-positie en een aromatische amine (aniline voor de kenners), is per definitie niet echt heel gezond!

En dat er eigenlijk veel op de andere aromatische ring kan, dat blijkt wel uit de analoga die op wikipedia te vinden zijn. Maar het lijkt me interessant om te zien of er op de 6-positie meer kan dan een aniline. Misschien meer eens oude patenten opduiken, maar betwijfel of daar echt iets nuttigs uit te halen valt.
En zal dadelijk ook dat BL topic eens doorlezen.

Maar niemand hier ervaring met een van de eerder genoemde analoga??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 02 August 2011 - 02:06 PM

U bent bekend met deze?

http://www.2shared.c...erivatives.html

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 03 August 2011 - 10:17 AM

Dat ben ik ja.

Maar dit zijn AMPA liganden en dat is luudes niet, dus was niet echt opzoek naar informatie over deze compounds, maar thanks anyway.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 03 August 2011 - 11:11 AM

heb hem niet gelezen, zag ludes analogen in de titel en dacht die plant ik hier

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#7 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 14 September 2011 - 08:07 PM

Ik heb wel al methaqualone zelf al geprobeerd en etaqualone..Die vond ik veel minder waard in effect dan de echte methaqualone..

#8 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 13 June 2012 - 10:16 PM

Geen mensen met nieuwe ervaringen met analogen op luudes?

En voor degene die MMQ en/of ethaqualone hebben geprobeerd, wat waren jullie doseringen?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#9 Khaldun

Khaldun

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 63 posts

Posted 27 June 2012 - 02:53 PM

Ik ga binnenkort maar eens etaqualone proberen. Ik begin met een 200mg, dan zien we van daaraf wel weer verder.

#10 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 30 June 2012 - 07:42 PM

200mg klinkt niet echt als een begin dosis..!!

Waarom zou je zo hoog beginnen??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#11 Khaldun

Khaldun

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 63 posts

Posted 02 July 2012 - 01:36 PM

Daar heb je wel gelijk in ja. Ik zat er nadat ik dit gepost had al een beetje over na te denken om eerst maar heel laag te beginnen, met 10 mg ofzo om te kijken hoe het valt en dan geleidelijk omhoog te gaan.

#12 Khaldun

Khaldun

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 63 posts

Posted 12 July 2012 - 05:17 PM

Heb die 10mg nu een uurtje in mijn mik zitten, maar ik voel er amper wat van. Niet heel verwonderlijk, ik lees overal dat 200-300 mg een prima dosis is. Sommigen schroeven het nog veel verder op, anderen zeggen dat het helemaal niet werkt. Ik voel wel degelijk wat, maar dat is zo licht dat ik het amper kan beschrijven. Binnenkort maar eens een serieuze poging wagen.

#13 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 12 July 2012 - 07:32 PM

Ik heb laatst 50 mg geprobeerd en dat merkte ik zeker. En aangezien dit de threshold is voor luudes, lijkt dit dus iets potenter.

Na 30 min merkte ik de eerste effecten, na 1,5 uur had ik een biertje gepakt omdat het effect mild bleef en ik heb denk de effecten kunnen merken tot 4 uur na inname, maar ik verwacht dat bij hogere dosis de werkingsduur wat langer zal zijn.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#14 Khaldun

Khaldun

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 63 posts

Posted 16 July 2012 - 08:56 PM

Ik heb een uur geleden 60mg gepakt. Ik merk wel effect, een beetje loom, beetje een wazig gevoel, beetje een zware kop, maar vooral erg saai. Ik vind er geen moer aan. De volgende keer denk ik dat ik 250mg pak, want dit gaat zo niet opschieten.

#15 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 16 July 2012 - 09:14 PM

want dit gaat zo niet opschieten.

Ja, want je kunt nooit genoeg haast hebben met drugs gebruiken ...

Ik snap zo'n instelling echt niet. We hebben het hier over een behoorlijk onbekend middel en je hebt geen idee hoe je er op reageert.
Je zegt nu al iets van effect te merken. Misschien dat je met 100mg al duidelijk aantoonbare effecten hebt, maar wil meteen omhoog springen naar 250mg.

Eerst doen alsof je voorzichtig bent en dan maar "fok it" roepen en in het diepe springen. Beetje vreemd. :hmz:

#16 Khaldun

Khaldun

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 63 posts

Posted 16 July 2012 - 09:37 PM

Ik heb niet zozeer haast, maar er gebeurt zo weinig, ongeveer niets. Ik voel het wel, maar amper. En wat ik ook lees op het net over de dosis, het komt overal op hetzelfde neer, tussen de 200-300 mg. Je hebt er veel van nodig wil het een beetje prettig werken.
Ik ben met die 10mg begonnen voor het geval dat het even geen etaqualone bleek te zijn, wat ik overigens niet verwacht gezien de enkel positieve ervaringen met de vendor. Maar goed, jij zou nu 100 pakken?

#17 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 16 July 2012 - 09:42 PM

misschien werkt t beter dan dat hij denkt...
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#18 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 16 July 2012 - 10:02 PM

Ik ben met die 10mg begonnen voor het geval dat het even geen etaqualone bleek te zijn

Als het iets anders is kan dit toch net zo goed een heel andere dosering hebben? waarom denk je dat specifiek 10mg een veilige dosis is?

Maar goed, jij zou nu 100 pakken?

Bijvoorbeeld, gewoon rustig opschroeven.

#19 Khaldun

Khaldun

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 63 posts

Posted 16 July 2012 - 10:10 PM

Klopt, is ook niet specifiek veilig, maar beter dan direct een paar honderd mg erin gooien en er dan achter komen... Maar ja, met bijv. 10 mg etizolam is het vast ook geen feest.

Goed, dat doe ik dan ook maar.
Het is nu alweer redelijk uitgewerkt, voel me gewoon relaxt. Heb ondertussen kneitersnel gitaar zitten spelen, want ik moet morgen met m'n hardcoreband oefenen, ben een brood aan het bakken en heb de keuken wat opgeruimd. Enfin, ik had verwacht dat ik minder actief zou worden dan normaal, maar ik heb gewoon gedaan wat ik toch al van plan was en heb nergens hinder van ondervonden. We zullen zien hoe het de volgende keer uitpakt.

#20 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 17 July 2012 - 01:37 AM

Ik heb een uur geleden 60mg gepakt. Ik merk wel effect, een beetje loom, beetje een wazig gevoel, beetje een zware kop, maar vooral erg saai. Ik vind er geen moer aan.

Ik ben heel erg benieuwd wat jouw ervaring met methaqualone (MQ) is?

Persoonlijk ben ik met 50 mg ethaqualone (EQ) begonnen omdat dit de threshold is van MQ.
En ik verwacht niet dat deze compound opeens heel veel actiever/potenter is dan MQ, vandaar mijn opmerking over je initiële plan van 200 mg. 10 mg was misschien wel aan de heel erg lage kant, maar kwaad kan dat nooit, toch?

Mijn volgende dosis gaat waarschijnlijk 75 mg zijn, gevolgd door een 100 mg. Zoals ik al eerder zei voelt dit, na 1 ervaring, potenter dan MQ. En 250 mg is toch een flinke dosis luudes, dus zou inderdaad verstandig zijn als je niet meteen voor de 'jackpot' zou gaan, want wie weet hoe dat afloopt.
Naar het schijnt zou MMQ, methylmethaqualone, bij doseringen boven de 100 mg spasmes en epileptische aanvallen opwekken, maar ik kan vrij weinig betrouwbare reports vinden over effecten van EQ in een dergelijke dosis bereik.

Dus wees alsjeblieft voorzichtig..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users