Jump to content

Photo

Zaleplon, Zolpidem, Zopiclonwat is jullie ervaring hiermee?

• Please log in to reply
50 replies to this topic

#41 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 17 June 2012 - 08:07 PM

Pedant mannetje ;)
Maar je hebt gelijk.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#42 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 26 August 2012 - 03:41 PM

van 10 zolpidems kreeg ik enkel lichte hallucinaties..Niet echt interessant ofzo..Bij 30 10mg pilletjes kreeg ik een psychose..Niets voor mij dus deze z-drugs

#43 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1116 posts

Posted 26 August 2012 - 10:15 PM

Ik heb zowel zolpidem als zolpiclone laatst geprobeerd; van beide viel ik vrij snel in slaap; de metaalsmaak heb ik niet gemerkt maar ik had wel de bijwerking slaapwandelen bij de zolpidem; was schijnbaar naar de badkamer gelopen maar ook weer terug naar bed, waar ik me niks van herinnerde. Best apart. Ik heb zelf iig liever benzo's.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#44 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 02 December 2012 - 04:41 PM

van 10 zolpidems kreeg ik enkel lichte hallucinaties..Niet echt interessant ofzo..Bij 30 10mg pilletjes kreeg ik een psychose..Niets voor mij dus deze z-drugs

Come on dude.
Ik ben niet gauw van reageren, wijzen, beleren. Maar deze post vraagt er echt om.....
Echt eerlijk, waarom zou je 30 zolpidems willen nemen? Wat wil je bereiken? Nooit meer wakker worden kan makkelijker hoor...

#45 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 07 March 2013 - 10:53 PM

Sjezus.

Even serieus. Zolpiclone is de fijnste om te pitten, hoewel het ook fijn is om op 7.5 mg wakker te blijven. Clone heeft de langste halfwaarde. Van de andere twee wordt ik vaak om 3 uur snachts weer wakker. Nadeel van zolpiclone is de metaalsmaak.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#46 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 08 March 2013 - 01:03 AM

Ik heb ze alle drie wel eens gehad. Geen metaalsmaak of andere bijwerkingen. Vond het niet echt een opvallend goede inslaper. Recreatief heeft deze familie naar mijn mening geen meerwaarde....
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#47 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 08 March 2013 - 01:06 AM

Enneh, sja, is het echt nodig om op de kreten van Static Search in te gaan? Weerom een voorbeeld van onverantwoordelijk gebruik. Be safe!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#48 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 17 March 2013 - 10:30 AM

Er wat van zeggen? Ja
In discussie gaan? Nee

Ik weet dat het fout is, maar een paar biertjes + 1 zolpidem is wel lekker hoor! :)

#49 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 31 October 2013 - 10:47 AM

Laatst 5mg. zolpidem geprobeerd - werkte prima. Moet zeggen dat ik wel al wat alcohol (drie kleine glazen) op had, maar heb een uur of zes aan een stuk door geslapen in 't vliegtuig, dus ik had verder niets te klagen. Ook niet extreem veel last van dufheid nadien, alhoewel dat moeilijk te onderscheiden was van de algehele dufheid waar ik last van had.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#50 Ozymandias

Ozymandias

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 74 posts

Posted 05 March 2014 - 01:14 PM

Enkele weken terug zoplicon 7,5 mg genomen. Sliep als een roos maar werd misselijke wakker wat resulteerde is enkele malen overgeven. Zeker niets voor mij.

#51 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 13 August 2017 - 10:21 PM

Zaleplon, wie heeft daar ervaring meer? Hoe goed is dit als een inslaper? Hoe goed is dit middel als doorslaper?

Wat me vooral aanstaat is de korte halfwaarde tijd. Met de andere Z-drugs (of benzo's) is er vaak de volgende ochtend nog een versuffend effect. In hoe verre heeft Zaleplon dit?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users