Jump to content

Photo

Zaleplon, Zolpidem, Zopiclonwat is jullie ervaring hiermee?

• Please log in to reply
50 replies to this topic

#21 flyingflaming

flyingflaming

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 10 November 2009 - 10:19 AM

zolpidem geeft mij na een kwartiertje eventje dubbelzicht en de hik en daarna ga treed ik een wereld binnen waarin alles peis vree en regenboogkleurig is. In combinatie met alcohol is dat nog 10 keer versterkt. Die alcohol loopt ook binnen zoals warme melk. Tot nu toe geen bezwaar. Je loop twel overal tegenaan, maar zelfs een passerpunt lijkt een kussentje. !!Groot gevaar, na een tijdje wordt je werkelijk euforisch en manisch, kom je plots op geweldige ideeen over van alles en nog wat en wil je die delen met vrienden. Is er iemand in de buurt dan ga je die dolenthousiast vervelen met je zattepraat (onafhankelik van hoeveel je nu eigenlijk hebt gedronken) Of je gaat beginnen telefoneren. Die laatste ervaringen ga je je pas herinneren als je slachtoffers je eraan herinneren. Meestal wordt je wakker en ben je de laatste helft van de avond tevoren gewoon kwijt (ik eens met een tandenborstel vol tandpasta in mijn broekzak). Er is hier in belgie een geval bekend van een prostitue die haar klanten beroofde door zolpidem aan hun drankjes toe te voegen en te wachten tot ze willoos zijn. Ander gevaar (ook belangrijk) als je zolpidem in combinatie met alcohol neemt en je hebt iets te verbergen voor je vriendin, wees er maar zeker van dat je in een warme opwelling van liefde alles opbiecht met tranen van geluk op je gezicht.
oh ja en ben je heel de polpidem rush beu (wat vreemd lijkt maar toch; je weet nooit in welke situatie je terecht komt) steek een sigaret of twee op. haalt je er zo uit. In combinatie met coke kan je dromen met je ogen open, voor de liefhebbers

enkel zolpidem hier, en de eerste keer 15mg sloeg zo hard in daT ik naar men bed rende want ik kon elk moment in slaap valle :D
maar de keren erna niet zon extreem effect meegemaakt maar vind het toch zeker goede benzo vervanger voor slaap en evt. hallucinat5es ;) maar ik kan nooit wakkerblijven om in de zolpidem wereld te geraken...
grtzz

#22 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 10 January 2011 - 07:13 PM

Hallo,

Mijn huisgenote heeft Zolpidemtartraat gekregen van haar arts, het is een slaap middel. nou vroeg ik me af hoe het hiermee zit als recreatief middel. ik denk zelf aan de effecten van een lage dosis of om in slaap te komen na het gebruik van bepaalde middelen of trip afbreken van LSD. het gaat hierbij om 10 mg. Mijn huisgenote ervaart heftige bijwerkingen, is iemand hier bekend mee?

alle info is welkom.
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#23 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 10 January 2011 - 07:17 PM

zaleplon, zolpidem, zopiclon

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#24 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 10 January 2011 - 07:27 PM

duidelijk, kon hem al niet vinden :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#25 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 10 January 2011 - 07:32 PM

over welke dosis hebben we het hier dan?

[mod: ff topics gemerged, al is de volgorde een beetje raar nu.]

Edited by Feroxium, 10 January 2011 - 11:42 PM.

#26 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 10 January 2011 - 11:46 PM

Ik heb een tijdje Zopiclon 10mg gebruikt om in slaap te komen. (iets ander middel, maar ze werken zo'n beetje hetzelfde)

Het werkt aardig om een trip mee te dempen, als je dat wilt (zelf één keer ervaren). Naar mijn mening is het middel wat milder dan benzo's, veel wattiger en zachter, minder euforie, veel slaperiger.

Niet echt recreatief vind ik, wel grappig/lekker gevoel en handig als je wilt slapen.

Mijn huisgenote ervaart heftige bijwerkingen, is iemand hier bekend mee?

Volgende dag sufjes en metaalsmaak in de mond, soms klein beetje hoofdpijn is "normaal". Als het heftiger dan dat is zou ik het middel niet nemen of in ieder geval met de arts bespreken.

Edited by Feroxium, 10 January 2011 - 11:47 PM.

Verbing weirds language.

#27 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 11 January 2011 - 04:56 PM

top tnx, ja wat ik van haar hoorde was ze de hele dag misselijk en chagarijnig, ze was ook de hele dag een beetje onzeker en had duidelijk moeite met besluiten nemen...

#28 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 11 January 2011 - 05:03 PM

Waar uppers juist stimuleren om besluiten te nemen doen downers (voor mij iig) het tegenovergestelde. En als er dan toch een besluit genomen moet worden is het meer zoiets van "het moet maar".

Z-drugs zijn echt slaapmiddelen, en speciaal omdat ze minder recreatief en risicovol zijn dan benzo's. Ze werken alleen wat lang door zoals jij ook al aangeeft, ik had ook echt moeite met opstaan en voelde me echt vreselijk lui en mismoedig de dag er na.
Verbing weirds language.

#29 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 11 January 2011 - 05:11 PM

hmmm, duidelijk :)

#30 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 11 January 2011 - 05:11 PM

lijkt mij bizar dat het suffe gevoel de dag erna door de Zopiclon zou veroorzaakt zijn. Dit heeft een halfwaardetijd van 3,5-6,5 uur (Zolpidem 1,5 - 2,5u). Ik heb het ook eens genomen om te slapen en was de dag nadien zo fris als een vis. Ik denk dat deze middelen juist minder lang doorwerken omdat het echte inslapers zijn.
omgekeerd gaat ook

#31 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 11 January 2011 - 05:26 PM

Een side effect zoals genoemd op wikipedia is "disruption of REM sleep". En natuurlijk kunnen er nog meer dingen meespelen (kuch placebo-effect).
Die metalen smaak die vaak als bijwerking genoemd wordt vind ik best apart.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#32 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 11 January 2011 - 06:09 PM

Andere slaapdiepte lijkt me een aannemelijke verklaring inderdaad. :)
Metaalsmaak was bij mij duidelijk aanwezig, niet heel storend, meer als water dat lang stil heeft gestaan in een oude koperen leiding.
Verbing weirds language.

#33 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 16 January 2011 - 08:03 PM

meer als water dat lang stil heeft gestaan in een oude koperen leiding.

Klinkt fris 's ochtends. Achja, kan er nog wel bij toch...:)

Maar goed, het is wel herkennend. Die vreemde metalen smaak.
Heb ik ook echt alleen met Zopiclon.

Maarja niks is zo erg als de nasmaak van een nacht doortrekken op MDMA.
Zo'n leeg, misselijk gevoel vanuit je maag tot in je mond.
Nee dat mis ik echt als een boer met kiespijn!

#34 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 16 January 2011 - 09:13 PM

^probeer iets lichts tussendoor te eten of fruit of zo, genoeg water en sap drinken helpen ook :)

#35 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 16 January 2011 - 09:37 PM

Ja daar heb je gelijk in. Daardoor word het wel minder.
Maar bij 'hardcore' doortrekken is er geen remedie. Echter, dan ben je ook verkeerd bezig.. ;)
Gelukkig komt wijsheid met de jaren, althans dat zeggen ze :whistle:
Voor mij zijn die tijden al lang voorbij. En als je jezelf naar behoren gedraagt met MDMA, dan valt die smaak ook wel mee. Al is die nooit helemaal afwezig.
Het is echt zo'n lege, misselijkmakende smaak... Ook al heb je geslapen..
En fruit of iets lichts eten onder invloed, of na afloop, is altijd een aanrader bij het gebruik van uppers.

Maar goed, genoeg offtopic... :)

#36 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 16 January 2011 - 11:29 PM

Metaalsmaak was bij mij duidelijk aanwezig, niet heel storend

Niet heel storend? Voor mij was het storend genoeg om het nooit meer weer te willen nemen, terwijl het effect van het middel vrij positief was.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#37 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 16 January 2011 - 11:49 PM

Metaalsmaak was bij mij duidelijk aanwezig, niet heel storend

Niet heel storend? Voor mij was het storend genoeg om het nooit meer weer te willen nemen, terwijl het effect van het middel vrij positief was.

Bij mij was het ook niet dermate storend hoor. Ontbijten, tanden poetsen en het was weg....
Maar wellicht bij de één sterker als bij de ander.

#38 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 17 June 2012 - 01:57 PM

Eszolpiclone (actieve enatiomeer) is 3x actiever dan zolpidem en heeft die nare bijsmaak nauwelijks! Top spul, alleen is het minder dissociatief en meer slaapverwekkend dan zolpiclone.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#39 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 17 June 2012 - 04:45 PM

Zolpidem is wel handige inslaap benzo:
It works quickly (usually within 15 minutes) and has a short half-life (two to three hours).
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#40 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 17 June 2012 - 08:05 PM

Zolpidem is geen benzodiazepine :duimpje:

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users