Jump to content

Photo

Ritalin - welke prijs?spit uit "Dextro-Amfetamine - welke prijs?"

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 nlyorricknl

nlyorricknl

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 08 January 2011 - 12:08 AM

Lichtjes of topic, maar goed.

Wat mag Ritalin eigenlijk kosten, kan er misschien aan komen maar heb geen idee wat een normale prijs is. Inkoopprijs ligt per definitie laag voor spullen die door verzekering vergoed worden lijkt me?

~Ritalin kost volgens mijn verpakking 7,73 euro per 20 stuk..~

#2 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 08 January 2011 - 06:50 PM

Die prijzen op de verpakkingen kloppen nooit heb ik het idee... 90x5mg dex = €24,13; 30x5mg dex = €22,17. :huh:
Verbing weirds language.

#3 Kirito

Kirito

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 391 posts

Posted 09 January 2011 - 04:23 PM

^
Hangt dat niet af van of je het eenmalig krijgt of op recept krijgt + het feit dat je als je meer in 1x keer 'bestelt' dat het dan goedkoper is?
"I sometimes worry about my short attention span, but not for very long."

#4 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 09 January 2011 - 11:20 PM

^
Hangt dat niet af van of je het eenmalig krijgt of op recept krijgt + het feit dat je als je meer in 1x keer 'bestelt' dat het dan goedkoper is?

ja dat is naar mijn weten waar ja.
Ooit moest een kennis van mij 's nachts benzo's hebben vanwege paniekaanvallen (afkicken G).
Die heeft toen flink moeten lappen voor alleen pillen voor die nacht.
De legale nachtapotheker is uiteraard ook duurder, maar toch, het prijs verschil was aanzienlijk.

#5 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 10 January 2011 - 11:21 AM

^

Dat zou wel raar zijn, aangezien de prijs bijna gelijk is, onafhankelijk van de hoeveelheid. Of de prijs per pil is wel héél laag, en de "administratieve kosten" wel héél hoog.
In mijn geval (Y+30x=22.17) & (Y+90x=24.13) => €21.19 voor de apotheek per bestelling, en 3.26 cent per pil.
Verbing weirds language.

#6 BrokenLeaf

BrokenLeaf

Silent one

• Members
  • 8 posts

Posted 20 June 2011 - 09:59 AM

Straatprijs ligt natuurlijk altijd aan de situatie, je kan denk ik niet zeggen 'iemand mag maximaal dit en dat voor een pil vragen'.

Uit persoonlijk onderzoek blijkt dat de normale inkoop prijs (Mensen die recept hebben aan iemand die het grootschalig inkoopt) rond de 25 cent per pil ligt. Terwijl de verkoop prijs(naar de 'gewone' gebruiker) rond de 50 cent ligt. Alhoewel ik op bepaalde raves heb gehoord dat mensen er 1-2 euro per pil voor vroegen.

#7 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 20 June 2011 - 10:23 AM

Ja dat kan ik beamen, hierzo is het ook 50 cent per.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users