Jump to content

Photo

Psychedelische Planteniemand tijd over?

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 24 December 2010 - 01:29 AM

Als je deze kerstvakantie niets te doen hebt: vertaal dit maar eens voor de DHPedia.

:)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#2 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 24 December 2010 - 01:36 AM

Dank! Ik ben al bezig in notepad++ met een herstructurering/aanvulling van de plants & herbs wiki pagina :)
Verbing weirds language.

#3 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 24 December 2010 - 01:43 AM

Posted Image

not my cup of tea, zou wel heel vet zijn als dat op DHPedia staat :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#4 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 24 December 2010 - 01:43 AM

Dank! Ik ben al bezig in notepad++ met een herstructurering/aanvulling van de plants & herbs wiki pagina :)

vette shit :thumbsup:
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 24 December 2010 - 08:31 AM

Ik moet zeggen dat we al een aanzienlijke lijst met planten hebben, alleen mist het aan ingevulde pagina's..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 24 December 2010 - 01:35 PM

Ik denk ook niet dat het al te veel zin heeft om die complete lijst over te nemen.

Als we alle planten waar ook maar een beetje psycho actieve stof in is gevonden gaan neerzetten is het einde zoek.
Terwijl het juist een mooi overzicht zou moeten zijn.

#7 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 24 December 2010 - 04:01 PM

Is een overzicht niet juist handig als het zo compleet mogelijk is? Mij lijkt het mooi als er juist zoveel mogelijk planten er in staan, met actieve stoffen en werking, bruikbare plantdelen, etc.

Misschien is het de balans vinden tussen overzicht en volledigheid, ik neig toch te kiezen voor volledigheid omdat mensen altijd CTRL-F kunnen gebruiken om iets te vinden. En iedere DMT fanaat weet wat Psychotria viridis is, maar zoekt wellicht variatie, om te zien welke resultaten je bereikt met andere planten. Dat is toch juist ook onderdeel van psychonautisme, ontdekken?

Hier ff een screenshotje van het probeersel wat ik aan het maken ben, alle commentaar welkom :duimpje::

(klik voor groter)
Posted Image
Verbing weirds language.

#8 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 24 December 2010 - 07:15 PM

Ziet er puik uit :)

Wat een wereld...

#9 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 25 December 2010 - 01:58 AM

Dat doet het zeker, alleen is denk ik overzichten niet genoeg zijn, dus een ieder die een beetje kennis heeft van een bepaalde plant, doe je community verplichting, door een stukje op de DHPedia te schrijven over de plant naar keuze.
En met die paar woorden, worden waarschijnlijk een flink aantal zoekende gebruikers geholpen..

Qua chemische drugs zit het wel goed op onze wiki, alleen het planten deel is zeer schraal. Dus laten we dat met zijn alle nu ook eens op gaan pimpen, Ferox is overduidelijk al goed bezig (as usual) :respect:

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#10 telefoon

telefoon

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 130 posts

Posted 10 January 2012 - 02:43 PM

als de Plant gebruikt is door een van de DHPérs kan hij in de wiki stel ik zo voor, anders is idd het einde zoek.
( ik ben zelf zo dyslectisch als ik weet niet wat ) maar anders had ik graag geholpen.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users