Psychedelische Planteniemand tijd over?
Posted 24 December 2010 - 01:29 AM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 24 December 2010 - 01:36 AM

Posted 24 December 2010 - 01:43 AM

not my cup of tea, zou wel heel vet zijn als dat op DHPedia staat

Posted 24 December 2010 - 01:43 AM
Dank! Ik ben al bezig in notepad++ met een herstructurering/aanvulling van de plants & herbs wiki pagina
vette shit

Posted 24 December 2010 - 01:35 PM
Als we alle planten waar ook maar een beetje psycho actieve stof in is gevonden gaan neerzetten is het einde zoek.
Terwijl het juist een mooi overzicht zou moeten zijn.
Posted 24 December 2010 - 04:01 PM
Misschien is het de balans vinden tussen overzicht en volledigheid, ik neig toch te kiezen voor volledigheid omdat mensen altijd CTRL-F kunnen gebruiken om iets te vinden. En iedere DMT fanaat weet wat Psychotria viridis is, maar zoekt wellicht variatie, om te zien welke resultaten je bereikt met andere planten. Dat is toch juist ook onderdeel van psychonautisme, ontdekken?
Hier ff een screenshotje van het probeersel wat ik aan het maken ben, alle commentaar welkom

(klik voor groter)

Posted 24 December 2010 - 07:15 PM

Wat een wereld...
Posted 25 December 2010 - 01:58 AM
En met die paar woorden, worden waarschijnlijk een flink aantal zoekende gebruikers geholpen..
Qua chemische drugs zit het wel goed op onze wiki, alleen het planten deel is zeer schraal. Dus laten we dat met zijn alle nu ook eens op gaan pimpen, Ferox is overduidelijk al goed bezig (as usual)

Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 10 January 2012 - 02:43 PM
( ik ben zelf zo dyslectisch als ik weet niet wat ) maar anders had ik graag geholpen.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users