Jump to content

Photo

GHB makenop zoek naar een recept

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 13 July 2004 - 05:45 PM

Er zijn meerdere manieren om GHB te maken. Ik heb het 1x eerder gemaakt, maar dat is al zo lang geleden dat ik het echt niet meer weet. Is er hier iemand met een begrijpelijke url oid? :cigar:
Aleyhup

#2 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6838 posts

Posted 13 July 2004 - 06:18 PM

eerste hit op google: http://www.neonjoint...s/chapter4.html

kweenie in hoeverre het betrouwbaar is..
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#3 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 13 July 2004 - 06:50 PM

Mijn Engels is niks mis mee, maar toch met dit soort dingen lees ik het toch liever in het Nederlands :cigar:

edit: hele stuk gelezen (1e recept) en op zich wel duidelijk. Maar dit geeft me geen duidelijke info over de sterkte van de GHB.
Aleyhup

#4 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 13 July 2004 - 07:43 PM

dat eerste recept is niet goed. Je moet de reactie nooit zo heftig laten verlopen.

kijk hier maar eens:

http://www.rhodium.w...mistry/ghb.html

chemgirls synthesis is ook erg goed maar die kan ik zo snel niet vinden.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#5 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 16 July 2004 - 07:31 PM

dat eerste recept is niet goed. Je moet de reactie nooit zo heftig laten verlopen.

kijk hier maar eens:

http://www.rhodium.w...mistry/ghb.html

chemgirls synthesis is ook erg goed maar die kan ik zo snel niet vinden.

Ook hier weer zo'n mooi scheikundig verantwoord recept, al die overdreven chemische duidelijkheid laat mij alleen maar meer twijfelen. Ik ben gewoon op zoek naar een recept waarin staat : je hebt zoveel GBL, zoveel NaOH daar doe je dit en dit mee en dat zorgt dan voor een x hoeveelheid aan GHB. Waarbij 5ml een normale portie oplevert <_<
Niemand hier zo aardig om het anders even in simpel Nederlands neer te zetten?
Aleyhup

#6 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 16 July 2004 - 09:23 PM

Dude GHB maken is een nauwkeurig werkje.

Als je geen zin heb er wat moeite voor te doen kun je het denk ik beter laten.
Met slecht gemaakte ghb kun je je slokdarm en maag verbranden.

Dit is een eenvoudig en goed recept,vertalen moet je zelf maar doen.

1) Dissolve 91 grams KOH or 62 grams of NaOH in 200 ml [distilled] water. Use a Pyrex measuring cup of at least 2 cup capacity 2) Place 132 grams (120 ml)of GBL and 50 ml [distilled] water in a stainless steel, corningwear or pyrex glass saucepan of at least 1 Qt capacity. Do not use aluminum cookware 3) Heat to Approximately 100? C (212? F) - (If you don't have a thermometer heat until the water at the bottom boils be carful not to burn it) 4)Remove from heat 5) SLOWLY add the KOH/NaOH solution into the GBL while stirring, adding small amounts (approx. 1-2 tsp) at a time every 3-5 seconds . Do not add the GBL to the NaOH, it must be the other way around! 5a) After adding 90% periodically measure the pH, continuing to add NaOH/KOH until the pH is between 10.0 and 10.5 6) Bring to a boil, remove from heat and stir 5 minutes. 7) Let it sit overnight (min 8 hours). 8) Measure the pH again. If you did everything correctly, you should now have a pH of between 8.0 and 9.5; So far I have gotten a pH in that range every time. However, if you made an error, it is correctable at this point: 8a) If the pH is above 10 add an acid (HCl, ascorbic acid, vinegar, lemon juice, etc.) to lower the pH to between 7.5 and 9 8b) If the pH is below 7.5, repeat steps 3-8 using a little more NaOH. 9) Dilute to desired concentration using boiling water. 9a) For Gamma-OH? concentration: dilute to a total Volume of 970 ml 9a) For Xyrem? concentration: dilute to a total Volume of 390 ml 10) Store in a sterile glass bottle and keep refrigerated. 11) Neutralize the remaining NaOH or KOH solution with acid (HCl, ascorbic acid, vinegar, lemon juice, etc.) before disposing.

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#7 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 16 July 2004 - 09:49 PM

Dude GHB maken is een nauwkeurig werkje.

Als je geen zin heb er wat moeite voor te doen kun je het denk ik beter laten.
Met slecht gemaakte ghb kun je je slokdarm en maag verbranden.

Dit is een eenvoudig en goed recept,vertalen moet je zelf maar doen.

1) Dissolve 91 grams KOH or 62 grams of NaOH in 200 ml [distilled] water. Use a Pyrex measuring cup of at least 2 cup capacity 2) Place 132 grams (120 ml)of GBL and 50 ml [distilled] water in a stainless steel, corningwear or pyrex glass saucepan of at least 1 Qt capacity. Do not use aluminum cookware 3) Heat to Approximately 100? C (212? F) - (If you don't have a thermometer heat until the water at the bottom boils be carful not to burn it) 4)Remove from heat 5) SLOWLY add the KOH/NaOH solution into the GBL while stirring, adding small amounts (approx. 1-2 tsp) at a time every 3-5 seconds . Do not add the GBL to the NaOH, it must be the other way around! 5a) After adding 90% periodically measure the pH, continuing to add NaOH/KOH until the pH is between 10.0 and 10.5 6) Bring to a boil, remove from heat and stir 5 minutes. 7) Let it sit overnight (min 8 hours). 8) Measure the pH again. If you did everything correctly, you should now have a pH of between 8.0 and 9.5; So far I have gotten a pH in that range every time. However, if you made an error, it is correctable at this point: 8a) If the pH is above 10 add an acid (HCl, ascorbic acid, vinegar, lemon juice, etc.) to lower the pH to between 7.5 and 9 8b) If the pH is below 7.5, repeat steps 3-8 using a little more NaOH. 9) Dilute to desired concentration using boiling water. 9a) For Gamma-OH? concentration: dilute to a total Volume of 970 ml 9a) For Xyrem? concentration: dilute to a total Volume of 390 ml 10) Store in a sterile glass bottle and keep refrigerated. 11) Neutralize the remaining NaOH or KOH solution with acid (HCl, ascorbic acid, vinegar, lemon juice, etc.) before disposing.

Ik weet wel dat het een nauwkeurig werkje is, daarom wil ik ook zoveel mogelijk kansen op fouten van tevoren voorkomen. Bedankt voor het recept, ik zal het voor mezelf omzetten in gewoon Nederlands <_<
Aleyhup

#8 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 16 July 2004 - 10:00 PM

Recept net even doorgelezen en dat is zeker goed te doen. Bedankt voor het recept. Enige waar ik nog mee zit is de concentratie, wat is een 'goede' concentratie, tot hoeveel ml moet ik dan verdunnen?
Aleyhup

#9 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 17 July 2004 - 11:08 AM

Als je wat meer details plaats.....
Hoeveel gbl je hebt bijvoorbeeld en of het puur is!? En of je NaOH gebruikt of misschien KOH?! Dan is er vast wel iemand die de precieze verhoudingen en hoeveelheden wil geven en hoe je dan uiteindelijk ghb maakt...

#10 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 17 July 2004 - 06:06 PM

Als je uitgaat van 120 ml GBL dan zou ik het verdunnen uiteindelijk tot 500 ml.
Je hebt dan goed te doseren GHB. Je hebt dan ongeveer 2 gram GHB per buisje (5ml).

Let er wel op dat je food of lab grade NAOH gebruikt. Gootsteenontstopper is niet gezuiverd en kan kwikresten bevatten.

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#11 salim12

salim12

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 10 September 2009 - 05:42 PM

Als je uitgaat van 120 ml GBL dan zou ik het verdunnen uiteindelijk tot 500 ml.
Je hebt dan goed te doseren GHB. Je hebt dan ongeveer 2 gram GHB per buisje (5ml).

Let er wel op dat je food of grade NAOH gebruikt. Gootsteenontstopper is niet gezuiverd en kan kwikresten bevatten.

Hoi Anjin, Hoe weet je of je food of lab grade NAOH gebruikt? Staat het op het etiketje geschreven of zo?

Nog een paar vragen:
Is gedemineraliseerd water hetzelfde als gedistileerd water? En waar kun je een PH-test kopen?

Bij voorbaat dank.

#12 McHennemAn

McHennemAn

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 906 posts

Posted 10 September 2009 - 06:20 PM

Goede recepten, alleen neutraliseer niet met andere zuren, das vies, gebruik gewoon GBL (houd desnoods wat apart) en neutraliseer tot pH ~7.
"For is not impermanence the very fragrance of our days" 

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users