Jump to content

Photo

5-MeO-DiPThet officiele foxy methoxy topic!

• Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 10 December 2010 - 06:34 PM

Wel ja, dan maar een topic over foxy...

Ben benieuwd naar iedereens ervaringen hiermee! Heb 't wel eens in een ver ver verleden geprobeerd, zonder daar noemenswaardige interessante herinneringen aan over te hebben gehouden. Wil 't binnenkort weer eens proberen, maar dan in gezelschap van mijn geliefde. :)

Wat zijn goeie doseringen? Enne, ik heb sowieso al een paar jaar een hoeveelheid foxy in een ziplock baggy liggen. Niet in de diepvries dus, maar wel altijd op kamertemperatuur en in 't donker bewaard. Aangezien ik weet dat niet alle tryptamines even stabiel zijn: denken jullie dat 't nog okidoki is?

Bring on the info!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#2 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 10 December 2010 - 06:58 PM

Denk het haast wel. Tis toch aardig potent, dus of je veel van enige degradatie zal merken, denk het niet. Ligt er ook aan of het freebase of hcl is natuurlijk, meestal is het de meer stabielere hcl. Van wat ik gelezen heb heeft het aardige affiniteit voor 5hta1 en 5ht2c wat de wat mindere reports wel verklaart, sommige vinden het leuk, anderen totaal niet, te veel bodyload/negatieve effecten die niet afwegen tegen de positieve.

Zelf geen ervaring mee, maar toch leuk om in de collectie te hebben. 8-12 mg is waarschijnlijk wel een goede dosis.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 10 December 2010 - 07:07 PM

Ik vond het niet heel interessant, doe mij 5-MeO-MiPT maar, die vind ik leuker..

En verder staan er in dit topic nog wel wat op en aanmerkingen over Foxy M.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 26 December 2010 - 03:57 PM

Oh wow. Yucky.

5-Methoxy-N,N-diisopropyltryptamine (Foxy), a selective and high affinity inhibitor of serotonin transporter.

5-Methoxy-N,N-diisopropyltryptamine (5-MeO-DIPT) is a synthetic orally active hallucinogenic tryptamine derivative, known also as Foxy or Foxy methoxy. However, few studies have examined its effects in vitro. In the present study, we investigated the actions of 5-MeO-DIPT against monoamine neurotransmitter transporters, including the transporters for dopamine (DAT), norepinephrine (NET), and serotonin (SERT), using COS-7 cells heterologously expressing these transporters and rat brain synaptosomes. 5-MeO-DIPT specifically inhibited the uptake of [3H]serotonin (5-HT) by the SERT-expressing COS-7 cells and rat striatal synaptosomes in a high affinity manner at concentrations similar to those for cocaine. The effect was reversible and competitive. 5-MeO-DIPT failed to stimulate reverse transport of [3H]5-HT through SERT, while it prevented the releasing action of methamphetamine. 5-MeO-DIPT induced cell toxicity at high concentrations in COS-7 cells, and it was not influenced by the expression of SERT. These results demonstrated that 5-MeO-DIPT acts as a competitive SERT inhibitor and has an inability to cause reverse transport, underlying its serotonergic actions

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17382495
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#5 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 26 December 2010 - 05:25 PM

^Weet iemand in hoeverre die cell toxicity in high concentrations relevant is wat betreft menselijk gebruik?

#6 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 26 December 2010 - 08:22 PM

Denk niet echt relevant, gewoon niet te vaak en te hoog doseren, zal allemaal wel meevallen vergeleken met MDMA of meth bijv, die lenen zich toch wat meer tot misbruik.

Wat meer foxy studies:
http://www.ncbi.nlm....pubmed/18198474
http://www.ncbi.nlm....pubmed/17047665
http://www.ncbi.nlm....pubmed/19198809

#7 explosionsinthesky

explosionsinthesky

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 20 posts

Posted 12 January 2011 - 11:44 PM

Ik vind Foxy toch zeker wel interessant, mits je tegen die rillerigheid kan die vaak gepaard gaat met tryptamines. Heb zelf ervaring tot 14mg, zou niet veel hoger gaan als je het samen met je geliefde neemt. Kan wel een trip reportje online zetten mocht je er wat aan hebben..

#8 explosionsinthesky

explosionsinthesky

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 20 posts

Posted 17 March 2011 - 12:34 AM

[grootsheidwaanzin]
Wegens talloze verzoeken, een tripreport!
[/grootsheidwaarzin]

#9 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 18 June 2012 - 08:47 PM

Zouden jullie de effecten van foxy eerder omschrijven als psychedelisch of als stimulerend of misschien zelfs wel als emphatogeen?

Persoonlijk zou ik het toch denk ik onder de emphatogenen plaatsen, want een echte stimulant is het zeker niet en heel erg psychedelisch vind ik dit middel ook niet. Persoonlijk omschrijf ik het soms als MDMA light, dus ook dat past wel met de beschrijving emphatogeen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#10 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 19 June 2012 - 11:05 AM

Ik zou het ook een empathogeen noemen met een knikje richting het psychedelische, waar mama een knikje geeft richting de stimulant.
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#11 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 26 August 2012 - 12:47 PM

Damn, was gister zins om weer eens te experimenteren met foxy, maar blijkbaar was al mijn 5-MeO-DiPT inactief geworden. Eerst 11 mg. ingenomen, na een dik uur nog eens zo'n 6 mg. sublinguaal erbij, maar dat hielp niets. Ik heb het al jaren in huis, dus het zou me ook niet heel erg verbazen als het minder actief was geworden, maar volgens mij is het volkomen gedegradeerd. Zonde.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#12 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 26 August 2012 - 03:26 PM

Hoe heb je het bewaard?
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#13 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 26 August 2012 - 05:13 PM

Ziplock-baggy, in een doos in een kast. Dus op kamertemperatuur, buiten bereik van licht (enkele sporadische uitzonderingen daargelaten), maar niet echt bepaald zuurstof-vrij. Het leek niet echt verkleurd, al was het niet wit maar een soort van lichtpaarsig. In mijn herinnering was het dat vroegah ook al namelijk, maar ik kan me vergissen. Ook was het nog steeds poeder, leek niet alsof het echt vocht had aangetrokken.

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users