Jump to content

Photo

ketamine bij test-serviceiemand?

• Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 07 December 2010 - 05:40 PM

Zie topic-title, iemand dit weleens weggebracht naar de test-service, zoja wat was het resultaat?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 07 December 2010 - 05:43 PM

Ja, wel is laten testen, het precieze resultaat weet ik niet meer, maar was ergens in de 70%.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1116 posts

Posted 08 December 2010 - 05:56 PM

Nooit laten testen maar ik had/heb het altijd uit van die dierenarts potjes die gewoon nog bezegeld waren met zo'n ijzertje dus dan is het sowieso maximale puurheid en dan is wat wegbrengen om te testen eigenlijk alleen maar zonde van de ketamine gezien ik zelf de zegel er af heb gesloopt om het te openen en uit te koken. Net goed gegoogled en achterhaald dat die potjes racemische ketamine bevatten (een bron melde dat in een bepaald onderzoek (±)-ketamine was gebruikt met er achter de melding van het merk, dat is het zelfde merk dat die potjes zijn), dat maakt van onderstaand omschreven niet getest spul duidelijk dat het dus zonder twijfel versneden was, want dan is mijn vergelijkings-materiaal, het geen dat ik van de stof het beste ken, dus pure racemische ketamine.

Heb het wel twee keer van een andere bron dan die specifieke potjes dierenarts ketamine gehad, waarvan één die al op is die mogelijk (een beetje) versneden was, het effect was aanzienlijk minder sterk, had er dus meer van nodig ongeacht tolerantie en het zag er anders uit, normaal glinstert het enorm maar deze was geheel dof en niet de zelfde kleur wit. Maar hij is al op dus testen zit er niet meer in.

Nu heb ik ook net wat ketamine van een nieuwe bron waarvan ik nog twijfel of ik het ga laten testen of niet, het zou pure s-iso moeten zijn en qua uiterlijk is het alvast vrijwel geheel identiek aan de ketamine uit de potjes, zelfde vorm kristallen en zelfde glans en kleur, gezin ik het nog moet proberen kan ik over het effect niks zeggen, als ik deze laat testen post ik wel een resultaat maar ik heb flinke rede om aan te nemen dat ie waarschijnlijk gewoon puur is.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#4 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 09 December 2010 - 05:50 PM

dus pure racemische ketamine.

"Puur". Ook pharmaceutische middelen zijn onderhevig aan verontreinigingen hoor... al is het dan misschien minder dan 1% doordat ze superieure productiemethoden hebben en geen belang bij vreemde versnijdingsmiddelen. En vloeibare ketamine is per definitie onpuur, aangezien vloeistof een versnijdingsmiddel is. :P </troll>

Maar serieus, kan iemand met war meer scheikundige rekenvaardigheid mij vertellen hoe de verhouding Ketamine ten opzichte van HCL is als je 100% pure Ketamine-HCL hebt? En welk percentage krijg je van het testcentrum terug, moleculair gewichtspercentage ketamine freebase of zout? Met andere middelen is er ook altijd die discussie over "maximale puurheid".
Verbing weirds language.

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 09 December 2010 - 06:20 PM

Maar serieus, kan iemand met war meer scheikundige rekenvaardigheid mij vertellen hoe de verhouding Ketamine ten opzichte van HCL is als je 100% pure Ketamine-HCL hebt? En welk percentage krijg je van het testcentrum terug, moleculair gewichtspercentage ketamine freebase of zout? Met andere middelen is er ook altijd die discussie over "maximale puurheid".

http://www.dhpforum....ut_verhoudingen

Als er nog verder verzoeken zijn, zal ik die er ook bij zetten.

En zou iemand het kunnen nachecken, ik maak nogal snel fouten met getallen.. (dyslexie?)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 09 December 2010 - 07:26 PM

dyscalculie
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#7 mullis

mullis

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 06 May 2011 - 01:37 PM

max 86% voor HCl zout vorm
put flowers in the mud baby

#8 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 06 May 2011 - 02:19 PM

En ketamine komt volgens mij toch enkel in deze zout-vorm voor??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#9 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 27 June 2011 - 10:35 AM

Als je het wilt laten testen kan je beter even wachten tot in september. Het is momenteel erg druk bij de testservice en met een beperkt budget heeft ketamine waarschijnlijk geen prioriteit omdat het meestal vrij zuiver is. Helaas maar waar.

#10 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 27 June 2011 - 11:32 AM

Opzich een goed teken dat het daar druk is..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#11 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 27 June 2011 - 01:47 PM

Wel als het is door een verandering in de houding van mensen, niet als het is omdat er steeds meer vervuilde drugs op de markt komen. Maar ik zou denken dat het iets te maken heeft met de berichten over PMMA pillen in het nieuws.
Verbing weirds language.

#12 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 28 June 2011 - 09:32 AM

Ik denk dat mensen door beide redenen langs komen.

#13 mullis

mullis

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 02 July 2011 - 06:46 PM

Ik heb vorige week nog keta weggebracht en had al deze week de uitslag! normaal duurt het wel 3 weken. Het was 81% trouwens
put flowers in the mud baby

#14 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 02 July 2011 - 09:59 PM

En hoeveel is het maximale percentage dat het puur kan zijn volgens de test-service?
(Volgens mijn eigen calculatie is 86.7 %)

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#15 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 02 July 2011 - 11:35 PM

Klopt. http://www.dhpforum....ut_verhoudingen
Verbing weirds language.

#16 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 07 July 2012 - 11:29 AM

Iemand die ik ken had hele slechte keta, ik had wat geproefd en het leek wel of er zout ofzo bij zat.
test-service: 54 % :!:
Schijnt met alcohol-extractie wel puur te worden

#17 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 07 July 2012 - 11:45 AM

Zou het kunnen zijn dat die ketamine van een ingedampt flesje fysiologische oplossing kwam?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#18 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 07 July 2012 - 12:30 PM

Ik denk het niet.

#19 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 07 July 2012 - 03:05 PM

Want..??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#20 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1116 posts

Posted 08 July 2012 - 04:55 PM

Een aantal recente testuitslagen zijn 80%, 79% en 76%; dat lijkt een beetje de huidige norm te zijn.

Die ketamine die op 54% uitkwam lijkt een behoorlijke uitzondering te zijn, mijn eigen vermoeden was dat er inderdaad zout en evt iets van inositol doorheen zat, dat blijft echter een gok op basis van de smaak en de absurde pijnlijkheid die het opleverde om dat spul te snuiven; heb verder nooit zoiets meegemaakt met ketamine, het verschil met de samples die rond de 80% uitkwamen was ook echt groot, zowel in dosis, smaak als effect dus.

Iets anders: Ik had recent trouwens wat ketamine onder een microscoop gelegd, dat was die op 80% testte; leuk om te zien dat elk kristal, hoe klein ook, precies dezelfde vorm had; ik ga kijken of ik ook nog wat van die 54% keta er onder kan leggen, vraag me af of ik het versnijdings middel dan zou kunnen onderscheiden :P
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users