Jump to content

Photo

contac NTgaat dus over Contac NT

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 dutchbob

dutchbob

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 42 posts

Posted 05 December 2010 - 08:07 PM

Zag zojuist programma op Veronica 'Border Security' (over de antipode grensbeveiliging);

Aldaar was men enthousiast over een drugsvondst betreffende 'contac NT'

Wasda? ist lekkur?
Meer informatie gaarne....
“There are three side effects of acid: enhanced long-term memory, decreased short-term memory, and I forget the third.”

#2 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 05 December 2010 - 08:18 PM

New Zealand Customs Service have seized 80 kilos of Contac NT (pseudoephedrine) enough to produce as much as 24 kilos of Methamphetamine (P) with a street value of around $20 million, Auckland, New Zealand, Friday, September 05, 2008. Credit:NZPA / Wayne Drought.

Source: http://www.nzpaimage...?image_id=52261

#3 dutchbob

dutchbob

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 42 posts

Posted 05 December 2010 - 08:20 PM

New Zealand Customs Service have seized 80 kilos of Contac NT (pseudoephedrine) enough to produce as much as 24 kilos of Methamphetamine (P) with a street value of around $20 million, Auckland, New Zealand, Friday, September 05, 2008. Credit:NZPA / Wayne Drought.

Source: http://www.nzpaimage...?image_id=52261

aha, okidoki, een precursor voor de fabricage van speed dus...
(zucht, wéér geen nieuwe dope)
“There are three side effects of acid: enhanced long-term memory, decreased short-term memory, and I forget the third.”

#4 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 06 December 2010 - 11:54 AM

Heb je alles al geprobeerd dat er bestaat dan? Er zijn er vast nog wel een paar die je nog niet kent.

#5 dutchbob

dutchbob

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 42 posts

Posted 08 December 2010 - 02:31 AM

Heb je alles al geprobeerd dat er bestaat dan? Er zijn er vast nog wel een paar die je nog niet kent.

No worries! Vanzelfsprekend heb ik nog lang niet alles geprobeerd.
Da's natuurlijk ook mijn ambitie niet want waarom zou je een louter kwantitatieve
(in plaats van juist een kwalitatief hoogstaande) drugsbeleving nastreven?
Alleen heb ik van vele, vele soorten drugs wel eens gehoord (kuch).

Echter, Contac NT was me geheel onbekend. De herkenning en het enthousiasme
van de Australische douane in dat TV-programma maakte me wel instant nieuwsgierig.
Het Pacifische gebied heeft namelijk (voor zover ik weet) niet al teveel boeiende middelen.
Wat paddo's, vetplanten, cactussen en ander groeisel, al-dan-niet gefermenteerd (kava! superlekker!)
en dan is het boek wel dicht daar. Het is in Australië en op de eilanden bepaald geen Zuid-Amerika,
waar soms de drugs zelfs naar jouw op zoek gaan... (likpadden, hehehe)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users