Jump to content

Photo

Drugs IncNational Geographic

• Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6402 posts

Posted 22 November 2010 - 10:09 PM

Posted Image

Zojuist heb ik deel van een aflevering van Drugs Inc over heroïne gezien, het wordt volgens mij vanavond om 11 uur herhaald.

Drugs Inc - National Geographic

En volgende week is de aflevering over Meth, daarnaast zijn er nog twee afleveringen over cocaïne en wiet, maar vermoed dat die al geweest zijn, maar zullen vast binnenkort online opduiken, als ze er niet al staan (niet gezocht)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 22 November 2010 - 11:14 PM

Youtube playlist afl. Marijuana
http://www.youtube.c...AB82097A63BB0B6

Torrent met 4 afleveringen (Coke, Hero, Wiet & Meth):
http://extratorrent....iD LKRG.torrent
Verbing weirds language.

#3 MTY

MTY

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1089 posts

Posted 23 November 2010 - 10:56 PM

duimpje! DL started...

zag laatst die over marijuana op tv en vond deze wat tegenvallend, gedoe over 'spiritueel' blowen...

its a lame excuse for all idots
drinking beer and rubbing up against each other
in hopes of distracting themselves

from pathetic emptiness
of meaningless consumer-driven lifes

open my third eye
devoid, destitute: empty of pity
I am a whore to you
but I admire

#4 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 23 November 2010 - 11:19 PM

Komen hier nog meer afleveringen van?

#5 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 24 November 2010 - 01:09 AM

Volgens mij blijft het bij die 4. Jammer want het zijn niet de interessantste naar mijn mening :rolleyes:

NGC heeft een tijd terug wel nog een andere docu gehad over drugs: "Taboo - Drugs: Altered States". Zelf niet gezien overigens, staat nog in de planning, maar de content lijkt me interessanter dan Drugs Inc.

Youtube - Parts 1-5 "Taboo - Drugs: Altered States"
http://www.youtube.c...8522E1594F4786D

Torrent - divx/avi "Taboo - Drugs: Altered States"
http://btjunkie.org/...af2c13bad5cf426
Verbing weirds language.

#6 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 31 January 2012 - 12:02 AM

zijn er dus meer, heb net die van keta gekeken, vond hem eigenlijk bar slecht en diep triest, op alle niveaus behalve het niveau sensatie... ik mis ook eigenlijk de vertegenwoordiging van degene die het 1 keer in de paar maanden gebruiken (yours truley) en niet meteen los gaan, maar gewoon kleine beetjes nemen en af en toe wat bijpunten...

daarbij dacht ik trouwens dat er een maximale hoeveelheid keta tegelijk door de neusgaten opgenomen kon worden, ik zie die lui massive lijnen snuiven, kan iemand hier opheldering over geven?

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#7 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 31 January 2012 - 02:16 AM

^Ja ik heb hem ook gezien! Ik vond hem niet eens zo heel slecht trouwens, natuurlijk een flinke dosis sensatie (THE CRIMINAL, THE ADDICT). En boven een bepaaald aantal mg (50 geloof ik?) word het niet meer door de neus opgenomen, maar dript het door naar de maag en neem je het dus eigenlijk gewoon oraal in.

Ik vond het best tof dat ze een psychonaute aan het woord laten (als is het wel een beetje een goth en niet echt down to earth) en ook tof dat er in Canada zo'n harm reduction organisatie is, net zoals Unity.

#8 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 31 January 2012 - 01:54 PM

^vond het ook vaag dat je constant iemand echt dikke lijnen keta naar binnen ziet schuiven en de dosissen die gebruikt werden vond ik eigenlijk ook belachelijk hoog... die goth was wel ok idd, maar wat je zegt, niet down to earth wat er meteen weer een zweverige draai aan geeft. dan wordt er op het eind ook een doctor getoont die uit komt leggen hoe slecht het is, maar hij legt niets uit en zegt alleen dat langdurig ketamine gebruik (aantal jaar) in hoge hoeveelheden slecht is voor de gezondheid...
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#9 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 31 January 2012 - 02:11 PM

^Ooh ja dat stuk was k alweer vergeten :P Dat was zo fuckin naar om te zien, mja hij had het over "blaasproblemen bij 25% van de gebruikers" vanaf 1gram per dag, voor 'langere' tijd. Nou dude je moet ook geen gram per dag keta opsnuiven!

En ja die dossisen waren absurd, die addict, deed 3,5gram keta in 24 uur -_-'

#10 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 13 February 2012 - 11:00 PM

drugs inc over haluciogenen, vond hem zelf goed :)

#11 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 14 February 2012 - 02:38 AM

Vond die van XTC ook wel redelijk, de conclusie was iets van "xtc probleem is pas opgelost als de war on drugs lukt.. of als het gelegaliseerd wordt"
Hallucigen kijk ik morgen :D

#12 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 14 February 2012 - 10:02 AM

Thanks for the link.
Net gezien en vond het ook een goede reportage. :)

#13 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 14 February 2012 - 06:58 PM

In die Drugs Inc over XTC legden ze gelukkig ook de nadruk op "vervuilde pillen" vs. "MDMA". :duimpje:
Verder blijft het een beetje sensatie-TV-met-een-lage-mannenstem, maar zolang de info correct is, is het prima.

Maar die hallucinogens (psychedelics goddammit!) aflevering, DEA cop die "1000 dosissen" LSD binnen kreeg en vervolgens de conclusie trekt dat "iedere keer dat je LSD neemt een russisch roulette is"; En dan de hele tijd achtergrondbeelden van gelcaps, met LSD? :beuk:
Verbing weirds language.

#14 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 14 February 2012 - 08:08 PM

dat woord hallucinogenen is idd zo'n verdomd misplaatst woord.
omgekeerd gaat ook

#15 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 14 February 2012 - 10:32 PM

Dat wat Feroxium zegt, wel mee eens.

En verder trok ik die ayahuasca-man niet zo. Hij leek niet bepaald kundig in wat hij deed.
En die gast die iboga gaf om heroine-junkies af te laten kicken vond ik ook niet bepaald getuigen van veel kennis over de 'dienst' die hij nu eigenlijk aan het verlenen was.
Bij beide mensen had wat diepere kennis over de menselijke psyche misschien wel van pas gekomen.

Eigenlijk vond ik die man die paddo's nam tegen z'n clusterhoofdpijnen nog het coolst.

#16 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 14 February 2012 - 11:37 PM

Eigenlijk vond ik die man die paddo's nam tegen z'n clusterhoofdpijnen nog het coolst.

vond het wel vaag alsof er gedaan werd dat het een burden voor hem is om die dingen in te nemen... :P

mogelijk is dat voor hem zo, maar toch vond ik het vaag

#17 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 15 February 2012 - 08:35 AM

vond het wel vaag alsof er gedaan werd dat het een burden voor hem is om die dingen in te nemen... :P

Hehe.

Welja, ik ken ook wel mensen die paddo's maar niks vonden hoor. Maar hij lijkt er een soort gemengde gevoelens over te hebben. :)
Misschien ook door het stigma er van en dat hij het neemt waar z'n kinderen bij vrouw bij zijn, soort gewetenskwestie.

#18 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6402 posts

Posted 15 February 2012 - 07:11 PM

En bovendien zijn paddestoelen toch ook al actief tegen clusterhoofd pijn in 'sub-psychedelic' dosissen??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#19 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 15 February 2012 - 07:18 PM

Ja, dat dacht ik ook. Maar het is niet echt duidelijk of die man voor zichzelf een dosering heeft uitgezocht die genoeg is. Misschien bleef hij gewoon bij de hoeveelheid waar hij mee begon.

#20 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 20 February 2012 - 09:19 PM

tsjah, eerste 10 minuten waren wat mij betreft een regelrechte ramp, maar als je daar voorbij kijkt en de tranen (niet van verdriet, maar van ellende) uit je ogen kunt wrijven, blijkt er nog beste een redelijke docu te zien.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users