Jump to content

Photo

2 en 3-fluoroamfetamine

• Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 20 November 2010 - 02:51 PM

Niet op de "magische" 4 positie en redelijk onbekend maar er zijn wat ervaringen van 2-fluor te vinden.

2-Fluoroamphetamine
3-Fluoroamphetamine

2-fluor trip repot met DMT: http://www.erowid.or...xp.php?ID=88087
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?p=8152587 (1 ervaring)

Ook 2-Fluoromethamphetamine is opgedoken (zie http://www.fsijourna...0549-0/abstract ).
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 20 November 2010 - 03:14 PM

Ja de mogelijkheden zijn eindeloos, je hebt namelijk ook nog 3,4-Difluoroamfetamine, maar ik wil eerst tox. studies zien, voordat ik zoiets ga snoepen.

En dude, probeer je linkjes eens duidelijk neer te zetten, zoals je met 2-Fluoromethamphetamine hebt gedaan, zo kan de rest toch ook, kleine moeite..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 07 November 2011 - 09:48 PM

Vandaag was ik wat info aan het opzoeken over 2-fa, gewoon pure nieuwsgierigheid. 2-fa wordt gezien als een beter studie-middel dan 4-fa bij kleinere dosissen. De dosering ligt rond de 50mg per keer, iets wat lager is dan 4-fa. Over schadelijkheid niks kunnen vinden.

Bron: http://www.bluelight...ead#post9660818
Oh en deze: http://www.bluelight...phetamine-(2-FA)-Experienced-A-summary

#4 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9425 posts

Posted 07 November 2011 - 09:57 PM

De dosering ligt rond de 50mg per keer

Bij wat voor gebruik is dat? Je verteld over het gebruik als studie-middel, maar dan vind ik dit een vrij hoge dosering in het geval van 4-fmp.

#5 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 07 November 2011 - 09:58 PM

^oops! Wel 50mg is recreatief, voor de studie gaat het meer om 10mg. En ik heb het enkel over 2-fa in dit topic!

Off-topic: Bij 4-fa vind ik rond de 50mg prima om te studeren hoor!

#6 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 19 June 2013 - 09:34 PM

Zaterdag 25mg 2-FA getest.

Setting, flinke to-do list thuis liggen, avond ervoor wat minder geslapen, om 19:30 een powernapje gedaan en om 20:00 de capsule ingenomen. 

Na 30 min voelde ik me even wazig, ik baalde ervan want dat gebeurd bij mij ook met 4-FA, niet zo erg als met MDMA en methylone.

Gelukkig trok dit gevoel na een paar minuten weg, ik had wel wat moeite met concentratie om in een hyperfocus te komen. Maar uiteindelijk ben ik er wel inbeland.

Viel mij op dat ik veel slordigheidsfoutjes maakte.

Wat wel prettig was is dat als ik op de bank lag, ik wel relaxt was, niet de veel gepusht werd, maar toch als ik eenmaal begon aan een taak ik ook echt volle gas door ging.

heel licht euforisch, en licht entactogeen. Prima wakker kunnen blijven (de bedoeling) om nog de wedstrijd van mijn favoriete ijshockey club in Amerika te kunnen kijken.

Ik las net nog even de reports van 2-FMA terug en wat mij opviel is dat iemand schreef dat hij erg agressief was naar andere mensen toe de dagen na 2-FMA.

Ik had het zelfde van 2-FA, had eerst die link niet gelegd tussen 2-FA en de chagereinigheid/agressieviteit. Maar misschien dat daar toch wel een link is..

cheers

Seek happiness~Have respect~Live art~Take challenges~Forge knowledge

#7 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 19 June 2013 - 10:13 PM

Vond je de ervaring voor herhaling vatbaar en hoe denk je over hogere doseringen??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#8 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 20 June 2013 - 01:11 PM

De ervaring opzich was voor herhaling vatbaar, als ik nog een keer een drukke dag heb. Klussen bijvoorbeeld.

Dan ben ik benieuwd of dan weer zo nare dagen erna heb.

De dosering voor een actieve dag was prima, ik heb het gevoel dat een hogere dosering eerder averechts werkt. 

Ik denk dat 15mg ookal productief zal zijn.

Ik ben nog redelijk nieuw met stimulaten, buiten 4-FA en methylfenidaat.

Binnenkort 4-methylaminorex, 3-FA, ethylfenidaat en modafinil proberen. 

Dan kan ik het wat beter scalen.

owja, ik had +1:00 een noodle soepje gegeten, mijn darmen hebben zich enige tijd erna geroerd.

#9 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 188 posts

Posted 15 August 2013 - 06:27 PM

Beide geprobeerd en ik kan mij voorstellen dat dit een betere stimulant is om op te studeren/werken etc. De rush is een stuk killer, en slapen gaat slecht hierop, ook na een lange tijd. Beetje meer als echte pep dus :D Als je 4-FA gewend bent stelt dit spul een beetje teleur, ivm de killere rush en een stukje eforie wat je mist in vergelijking met 4-FA.

Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#10 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6393 posts

Posted 16 August 2013 - 08:08 AM

Maar hoe verhoudt het zich dan tot pep? Is dit milder of juist niet? Vergelijkbare werkingsduur? En zou je iets kunnen uitweiden over doseringen en manier van inname (oraal of gesnoven)?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#11 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 16 August 2013 - 12:42 PM

2-fa voelt voor mij meer kil aan dan normale amf. Ook sterkere fysieke reactie, in die zin dat het sterker is lichaamstemp verhoging en motorische energie. Relatief meer transpiratie op hoge dosering. Euforie van 2-fa voelt scherper aan. Tussen 20-50 mg getest.

3-fa veel warmere stimulant. qua euforie voor mij overeenkomstig met specifiek ethylphenyldaat en in het algemeen amf. Voor dosereringen 20-70 mg. 3-fa laat zich makkelijker herdoseren; waarsch door minder fysieke werking en meer intense euforische flow. 2-fa < 3-fa < 4-fa voor wat betreft empathogene werking.

#12 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 16 August 2013 - 10:54 PM

hier ook iemand last van die agressie de dagen erna?

#13 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 04 September 2013 - 11:07 PM

Eigenlijk apart dat de labs de schijnbaar minder logisch gesubstitueerde vars uitbrengen. Het is redelijk te voorspellen dat ze zullen tegenvallen irt de vergelijkbare middelen, maar goed. Buyers market, grijs gebied yadayada....
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users