Jump to content

Photo

LSA inname besprekingenLSA info

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Mbarry

Mbarry

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 04 November 2010 - 07:53 PM

Hallo medegebruikers, ik heb van een vriend LSA gekregen en ik heb geen angsten over de trip zelf of wat kan misgaan maar meer zeer om hoe ik het moet inemen want het zou zonde zijn als je er niets van zal merken ik heb all extreem vaak zitte trippe en alles wat jeje maar kan voorstellen maar ik weet niet hoe ik de LSA zaden moet activeren tot werking dus mijn vraag was of er mensen zijn die daar enig verstand van hebben en mij een antwoord kunnen geven?
ik heb wat zitte searche en las dat kapot kouwe en de pap 5 tot 10 min in je mond een optie is ik heb meerdere methodes gehoort maar weet niet welke fabeltjes zijn en welke niet.

groetjes

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 04 November 2010 - 08:11 PM

Even voor de record, LSA is geen LSD, het zijn twee andere stoffen met een (aanzienlijk) verschillende werking..!!

En verder heb je mischien wat aan de volgende topics:

LSA?!? wat is LSA a.k.a. morning glory?

LSA - geen enkel effect?! Hoe kan dit...

DHPedia - Ipomoea tricolor

Weet je eigenlijk of je Ipomoea tricolor of Argyreia nervosa of Rivea corymbosa zaden hebt, de dosis verschilt namelijk nogal..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1116 posts

Posted 04 November 2010 - 08:13 PM

Ik had vernomen dat de 'schil' van de zaden het beste verwijderd kon worden omdat die misselijkheid zou opwekken. Nou weet ik niet of dit voor beide zaden geldt of voor één van de twee en in dat laatste geval voor welke dan, dus hier heb je links voor beide LSA bevattende planten:

http://www.erowid.or..._faq.shtml#hbwr
http://www.erowid.or...glory_faq.shtml

Ik weet niet zeker wélke zaden je als bron hebt van de stof gezien je dat niet meldt, en de dosis nog al verschilt afhankelijk van welke je hebt, maar hier boven heb je erowid informatie voor allebei de bronnen.

LSA is trouwens geen 'natuurlijke LSD', het zijn allebei psychedelische ergolines maar twee verwante stoffen hoeven absoluut niet het zelfde effect te hebben, denk alleen al aan het scala aan verschillende psychedelische tryptamines die ook allemaal onderling kenmerkende verschillen hebben. In vergelijking heb je van LSA meer nodig, geeft het ongeacht te dosis haast geen / veel minder visuele effecten en is het in tegenstelling tot LSD minder stimulerend. Ik heb persoonlijk geen ervaring met LSA, maar ik neem aan dat je niet een soort LSD maar dan in een plant moet verwachten want het is wel gewoon een andere stof, kijk maar:

http://www.erowid.or...sa_3d&rm=lsd_3d

[Admin: ipv de apparte plaatjes een link naar de chem-compare op erowid toegevoegd]
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#4 Mbarry

Mbarry

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 04 November 2010 - 08:29 PM

ik weet dat het niet de natuurlijke versie van LSD is maar zo word het over het algemeen omgeschreven ik heb Hawaiian Rose , zaden

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 04 November 2010 - 08:54 PM

Dat is alsnog onzin, want de effect zijn gewoon te verschillend.

Wat is je geplande dosis?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 Caduceus Mercurius

Caduceus Mercurius

Trolled!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1926 posts

Posted 04 November 2010 - 10:06 PM

Papje in de mond houden gaat denk ik niet werken. Baby Hawaiian Woodrose zaden van schil ontdoen (indien nodig even in warm water laten weken) en dan vijf tot zeven zaden goed fijn kauwen en doorslikken.
"Autonomy is the essence of freedom. Free people will never be slaves. They will be natural meritocrats."

#7 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 04 November 2010 - 10:32 PM

Persoonlijk zou ik gewoon geen HBW zaden nemen (jammer dat je nou net die hebt) gezien deze van alle LSA-bevattende zaden de hoogste concentratie aan cyanideglycosides bevatten (welke de negatieve bijeffecten zoals misselijkheid en blurred zicht geven).

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users