Posted 10 February 2012 - 01:58 AM
Hey, ik heb me eindelijk een zooi glaswerk gekocht en ga nu es alles van zakjes naar glas doen en labelen, wil nu ook graag nog een paar dingetjes es testen. Vroeg me af of het voldoende is dit zelf te doen of dat te testservice beter is. Snap niet waarom er verschillende testen zijn aangezien die marquis blijkbaar veel dekt. Erg schappelijke prijzen trouwens op de site zelf, echt erg hoeveel smartshops vragen voor die tests.
Heb er een paar waarvan er geen fotos op dhp staan en vroeg me af wie er betrouwbare links met fotos voor me heeft. Ik weet dat er een paar mensen hierin goed thuis zijn en vraag liever eerst hier eens ipv te googlen en op foute resultaten te komen.
Ik heb enkele poeders die mixed up zijn zonder label, weet niet wat wat is.
Aleph-x, DOI. TMA, TMA-x, DOEF, PCP
verder wil ik ook graag nog testen: ethylcathinone, methaqualone,
Fotos van deze compounds staan niet op dhpedia, wie kan me helpen?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.