Een goede spierontspanner/pijnstiller
Posted 25 October 2010 - 11:16 AM
Heb tegenwoordig weer erg veel last van spierpijn nu het weer zo vochtig en koud wordt, sommige dagen zijn erg lastig voor mij. Bovenstaande middelen werken prima voor mij, enkel kan ik er niet op functioneren doorheen de dag. Ik kan ze dus enkel maar 's avonds nemen. Ik weet dat ik natuurlijk advies kan vragen aan mijn arts, maar ik hoor toch graag eventjes hier of iemand goede ervaring heeft met een bepaald middel, mag gerust een kruid zijn, dat goed helpt tegen spierpijn, zonder dat het je moe of groggy maakt.
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 25 October 2010 - 01:58 PM
Het is niet direct een spierontspanner of pijnstiller, maar het zou de klachten kunnen doen afnemen (en later preventief kunnen werken). Het is geen wondermiddel, maar het valt te proberen.
Posted 25 October 2010 - 02:06 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 25 October 2010 - 02:29 PM
Posted 25 October 2010 - 02:40 PM
Hoeveel mg nam jij per dag?
Posted 25 October 2010 - 04:08 PM
Verder werkt kratom bij mij ook aardig als pijnstiller bij spierpijn, alleen is dat wat mij betreft alleen geschikt voor incidenteel gebruik. Magnesium werkt overigens ook als potentiator van kratom.
Guest_Mindgamer_*
Posted 25 October 2010 - 05:09 PM
Posted 27 October 2010 - 11:05 AM
Posted 28 October 2010 - 10:11 AM

>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 29 October 2010 - 02:11 PM
Posted 30 October 2010 - 03:20 PM

Posted 13 November 2010 - 06:53 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 22 November 2010 - 12:05 PM
Ik heb minder pijn, weet niet of het aan bovenste twee middelen ligt. De gabapentine is te sterk voor me, de dag erachter ben ik helemaal brak. Ik ben terug bromazepam beginnen nemen, enkel 's avonds, maar heb gemerkt dat dit positieve invloed heeft op de dag erna. Ipv 6 mg vroeger, neem ik nu 3 mg, ook al heb ik niet echt pijn, eerder preventief m'n spieren laten loskomen. Indien ik dat vroeg genoeg op de avond neem, heb ik 's morgens geen brakheid. Ik merk dat 't helpt. Winter is voor mij een heel lastige periode voor m'n spierpijn. Aangezien ik nu ook veel te doen heb voor school, grijp ik naar de geneesmiddelen.
Jammer dat gabapentine me zo'n kater geeft, idem met wiet. Wiet kan ik enkel nuttigen in het weekend. Bromazepam lijkt me de zachtste oplossing, zolang ik die maar 's avonds neem. Een pijnstiller voor overdag zonder dag die me groggy maakt, heb ik dus nog altijd niet gevonden.
Posted 22 November 2010 - 11:05 PM
Posted 22 November 2010 - 11:08 PM
2. Dubbel glas, centrale verwarming, geen vochtige plekken, geen tocht.
Posted 29 November 2011 - 11:19 AM
Mijn oplossing is echt verhuizen naar een warm land denk ik :s
Posted 29 November 2011 - 09:18 PM
Posted 30 November 2011 - 09:29 AM
Gisteren ook nog es kratom geprobeerd, maar dat is echt veel te licht. <
Binnen een week of twee ga ik nog es naar mijn psychiater en dan ga ik es vragen wat er nog bestaat qua opties. Hij heeft mij al voorgesteld lyrica te nemen, maar da's zo duur en ik wil dat echt niet meer binnensmokkelen van buiten de EU, ik heb daar indertijd 250 euro boete voor betaald aan de douane.
Posted 30 November 2011 - 10:35 AM

Pilletjes zijn eigenlijk voorschriftplichtig, maar je kan ze wel OTC kopen met maar 1/3e van de actieve stof. In die dosering doet het me echter weinig...
Posted 30 November 2011 - 01:36 PM
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users