Jump to content

Photo

Algemene impressies over de conferentie "Mind Altering Science"Ik trap maar eens af in dit thema subforumpje...

• Please log in to reply
104 replies to this topic

#101 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 28 October 2010 - 04:34 PM

Paddoverbod?
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#102 Crawling King Snake

Crawling King Snake

Virtuoos der spelling

• Members
  • PipPipPipPip
  • 870 posts

Posted 28 October 2010 - 10:38 PM

^ha, maar dat zijn schimmels, geen planten [/mierenneukmodus (of miereneukmodus?)]

Posted Image

#103 Caduceus Mercurius

Caduceus Mercurius

Trolled!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1926 posts

Posted 28 October 2010 - 11:56 PM

Bovendien is alleen de commerciƫle verkoop van paddo's aan banden gelegd. Volgens mij mag je in besloten kring gewoon paddothee uitdelen zonder dat je een inval hoeft te vrezen. Of vergis ik me hierin?
"Autonomy is the essence of freedom. Free people will never be slaves. They will be natural meritocrats."

#104 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 29 October 2010 - 09:33 AM

Bovendien is alleen de commerciƫle verkoop van paddo's aan banden gelegd. Volgens mij mag je in besloten kring gewoon paddothee uitdelen zonder dat je een inval hoeft te vrezen. Of vergis ik me hierin?

lijkt me logisch als je ze mag kweken. Maar ja. Logica is soms ver te zoeken in drugsbeleid. Ik laat het drugsbeleid dan ook voor wat het is en doe gewoon wat me goed lijkt :)
omgekeerd gaat ook

#105 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 30 October 2010 - 11:30 AM

Aangezien ze op de opiumlijst staan zijn ze gewoon 100% verboden, net als wiet. Maar praktijk en wet verschilt nog wel eens ;)

Maar jouw kweekbakje met mycelium is gewoon legaal, alleen zodra je daar paddestoelen uit laat groeien is er een "probleem". Stukjes mycelium onder de microscoop leggen voor studie is niets illegaals aan. Mycelium, spuiten of prints inkopen met de bedoeling dit te kweken is verboden. Paddothee uitdelen mag dus ook niet volgens de wet, ook als je er geen geld voor vraagt. Bij de kweeksets uit smartshops wordt aangegeven dat "onder bepaalde omstandigheden er paddestoelen uit kunnen groeien", en die "waarschuwing" is een soort van juridische indekking.
Verbing weirds language.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users