Jump to content

Photo

nuchter lijken op drugsnuchter lijken op drugs

• Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 space.p

space.p

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 37 posts

Posted 23 October 2010 - 10:19 AM

hallo beste spacers.
ik ben p en ik ben nieuw hier op dit forum .
let er maar niet op hoe ik tiep ik heb dysleksy.

ik had laats xtc gedaan en toen zijden al mijn vrienden dat ik gewoon nuchter leek en tot er niks aan mij te merken was.
nu had ik gister met een vriend truffels gegeten en we kwamen gewoon alebij nuchter over er was eigelijk niks te zien aan ons
aleen dat we glazige ogen hadden ik zou letterlijk langs een van jullie kunnen lopen en jullie zouden niks in de gaten hebben .
toen er vrienden langs kwamen gelovde een vriend zelfs niet dat we er op zaten.
ik spacde ook op een hele rare manier en had normale truffel visuals eigelijk vrijwel niet.
ik zelfs was eigelijk de visual en voelde me als een elastiek. als ik mijn handen tegen mijn wangen hield voelde het of ik ongeveer mijn handen tegen elkaar hield.
en als ik op straat liep de visuals die ik zag waren ook eigelijk 1 visual.
ik kon ook gewoon nuchter na denken .

ik denk dat ik nu ales wel heb uitgelegt ik hoop dat jullie er iets van snappen en of het een van jullie bekent voor komt en wat hier de oorzaak van is
ps ik vind dit niet kut ofzo aleen maar super vet .

#2 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 23 October 2010 - 10:23 AM

Nou, niks aan de hand dan toch?
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6385 posts

Posted 23 October 2010 - 10:35 AM

Wat Wimpie zegt, anderen hoeven toch niet aan jouw te zien dat je onder invloed bent, je doet het toch voor jezelf en de ervaring en niet omdat anderen dan kunnen zien hoe leip jij je voelt??

En een vriendin van me zei ook eens dat ik op LSD er gewoon als mezelf uitzie, een hele natuurlijk uitstraling en ze maakte zich zorgen of ik dus wel genoeg voelde en heb haar een aantal keer moeten zeggen, dat ik echt wel overduidelijk de LSD voelde, dus heel ongewoon is het ook niet.

(En een kleine tip, als je in FireFox het Nederlandse woordenboek toevoegt zal dit een heleboel van je taalfouten eruit halen, is voor zowel jezelf als andere prettiger lezen. ;) En een zin met een hoofdletter beginnen zal ook al schelen in de leesbaarheid..)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 space.p

space.p

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 37 posts

Posted 23 October 2010 - 10:55 AM

maar het is dus normaal als je beste vrienden waar je normaal mee tript denken dat je gewoon nuchter bent?
en ik die het ook voor mezelf en het maakt niet uit wat die andere er van merken maar ik vond het gewoon space .
en dacht dat het niet normaal was

#5 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 23 October 2010 - 11:41 AM

Doodnormaal :)

MDMA valt bij mij enorm hard op, vooral door joekels van pupillen. Maar op LSD bijvoorbeeld weer niet. Iets wat natuurlijk een dik pluspunt is en hoe sneller dat je dat beseft en vooral weet op welke dope je gebruik niet opvalt, des te chiller kan je zijn als je bijvoorbeeld tript. Zo had ik op mijn eerste keer trippen op een festival een redelijk groot 'schrik-moment' toen ik een bekende tegenkwam waarvan ik liever niet wist dat ik aan het trippen was. Qua uiterlijk viel dat amper tot niet van me af te leiden :)

Wat een wereld...

#6 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 23 October 2010 - 12:49 PM

Heel normaal.
Als regel kun je meestal wel aannemen dat je voor je gevoel een veel raardere uitstraling hebt dan werkelijk het geval is. Uitzondering is hooguit dat je juist door je gedrag of reacties aan te passen "door de mand valt". Niemand vermoedt dat je tript, tot je zelf bang wordt dat men het merkt, je wordt overdreven voorzichtig en dat valt dan juist weer op, overdreven correctie zeg maar. Die paradox kan lastig zijn, maar door ervaring wordt je zelfverzekerder op een substantie wat meer controle geeft.

Balance is key I suppose, maar onderbewust drijft men vanzelf naar die positie, ook in spacende toestand. Mensen die normaal extreem intro- of extrovert zijn kunnen wel opvallend anders reageren heb ik zo ervaren. :)
Verbing weirds language.

#7 space.p

space.p

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 37 posts

Posted 24 October 2010 - 10:11 AM

oke en dan heb ik nog een vraag en vind het een beetje onzin om een nieuw topic aan te maken
als ik onder invloed ben van xtc of trip middelen en ik ben buiten.
als ik ga lopen lijkt het of ik bijna niet vooruit kom
het lijkt op een oneindige weg wat ik loop
en als ik met meerdere mensen trip voelt het ook als of ik ze niet bij kan houden met praten .

wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn en hoe zou ik het kunnen kunnen verhelpen mischien met bepalde drugs ofzo?

#8 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 24 October 2010 - 10:17 AM

Wederom, vrij normaal. Op MDMA (xtc) ervaar ik het niet, wel op LSD. Dan kan een af te leggen afstand soms zo veel langer lijken. Al trippend praten of een conversatie volgen kan ook soms moeilijk gaan, ook weer een eigen iets aan trippen.

Als je het niet graag hebt, dan raad ik je gewoon aan om ofwel niet meer te trippen of lagere dosissen in te nemen.

Wat een wereld...

#9 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 24 October 2010 - 02:43 PM

Als ik geen gesprekken meer kan volgen en ik heb mdma gehad, weet ik van mezelf dat ik eigenlijk als iets teveel heb gehad.
Dus wat Bomba al zei, probeer eens lagere dosissen.

#10 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 24 October 2010 - 09:34 PM

De middelen die redelijk veilig zijn icm MDMA of LSD versterken de vertraging en gebrek aan spreekvaardigheid meestal.
Als je het storend vindt dat je langzamer lijkt te lopen of gesprekken niet op het juiste tempo gaan kun je ook gewoon niet lopen of praten gedurende je trip :laugh:

Trippen is vaak toch het fijnst als je ligt, zit of wat rondloopt op één locatie. Praten hoeft niet per sé een onderdeel te zijn van je gezamelijke trip als het niet lekker loopt, non verbale communicatie is soms net zo effectief. En een gesprek in een trip hoeft ook niet gebonden te zijn aan de normale regels: verdwalen in lettergrepen, lachen om rare klanken of opgaan in een bepaalde woordencombinatie is soms veel leuker dan een goed volgbaar gesprek.

Bespreek het met je tripgenoten en plan je activiteiten zodat het voor iedereen een aangename ervaring is :)
Verbing weirds language.

#11 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 25 October 2010 - 05:21 PM

Trippen is vaak toch het fijnst als je ligt, zit of wat rondloopt op één locatie.

ik vind het juist minder fijn om in een trip te liggen; zo was één van mijn fijnste lsd trips een wandeltocht van 5 uur :D

sowieso vind ik het fijn om tijdens mijn trips ook buiten een rondje gelopen te hebben of buiten te zijn :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#12 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 25 October 2010 - 06:48 PM

Niks leuker dan al trippend op ontdekkingstocht (in een veilige omgeving) gaan :)

Ik mis Boom festival...

Wat een wereld...

#13 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 25 October 2010 - 08:43 PM

Ik bedoelde ook meer: als je merkt dat lopen of praten storend is in je trip, doe het dan gewoon niet :P
Beter je activiteiten aanpassen dan effecten counteren met andere middelen.
Verbing weirds language.

#14 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 25 October 2010 - 10:06 PM

duidelijk +1
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users