Jump to content

Photo

H3 Antihistamine als stimulant/nootropic.Goed tegen problemen met concentratie / dissociativiteit / slaap?

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 04 October 2010 - 02:07 PM

Cognitief versterkend zonder overdreven stimulering;
Werkt als attentiveness & wakefulness promoting agent;
Heeft licht antipsychotische werking zonder veel bijwerkingen.

Iemand ervaring, of wellicht de naam van een H3 antagonist die meer de naam medicatie verdient dan RC? De stoffen die uitgesproken bovenstaande werking hebben zijn alleen verkrijgbaar als RC (sommigen succesvol maar nog niet approved zoals Ciproxifan, Tiprolisant & JNJ-17216498), en een aantal zijn ook afgekeurd wegens gevaarlijke effecten op het hart (ABT-239). Ik ga liever geen doktertje spelen met middelen die het in clinical trials al slecht doen.

Klassieke stimulanten doen trouwens prima hun werk, maar om nu dag in dag uit 12 uur lang met een amfetamine rush rond te lopen vind ik ongewenst.

Dus... tips? ^_^

Edited by Feroxium, 04 October 2010 - 02:15 PM.

Verbing weirds language.

#2 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 04 October 2010 - 03:59 PM

Ik heb er geen ervaring mee, maar zoiets zou ik graag een keer proberen. Hydroxyzine heeft op mij namelijk een nogal dommakend effect, dus het tegenovergestelde daarvan klinkt goed.

#3 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 04 October 2010 - 05:08 PM

related:
https://www.dhpforum...ntihistaminica/
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#4 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 04 October 2010 - 09:46 PM

^Thanks, maar dat gaat vooral over H1-antagonisten, welke sederend werken.

De werking van H3-antagonisten is tegenovergesteld, meer op modafinil ed. lijkend.
Voor zover ik begrijp veroorzaakt een verminderde werking van de H3 receptor voor een release van lichaamseigen histamine, welke als agonist op H1 werkt; waardoor net als bij modafinil men alerter en wakkerder is zonder een amfetamine-rush en bijbehorende crash te ervaren.

Nu kan ik mijn ratjes gewoon modafinil voeren, maar modafinil werkt behalve op histamine ook op dopamine & noradrenaline.

Vandaar mijn interesse :)
Verbing weirds language.

#5 CrazyMeD

CrazyMeD

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 80 posts

Posted 09 October 2010 - 03:50 PM

betahistine is een H3 antagonist die momenteel beschikbaar is, verwacht er wel niet veel van, het effect maar minimaal zijn.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users