DMSODimethylsulfoxide
Posted 17 September 2010 - 10:44 AM
Heeft iemand hier ervaring met het gebruiken van DMSO om drugs via de huid te laten absorberen?
Lijkt me namelijk een wat makkelijkere manier om lagere doseringen te kunnen inschatten (< 5mg bv).
Posted 17 September 2010 - 12:24 PM

Met welke drugs zou dit moeten werken?
Het werkt voor zover ik weet zelf ook (transdermaal) als pijnstiller, vraag me af in hoeverre dat de ervaring beïnvloedt.
Interessant, wellicht het proberen waard, ook omdat het spul makkelijk verkrijgbaar en vrij goedkoop is

Posted 17 September 2010 - 12:29 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 17 September 2010 - 12:37 PM
Denk je dat het voor andere stoffen ook anders zou kunnen zijn?
Zou misschien ook wel een goede manier zijn om misselijkheid ed. te voorkomen.
Posted 17 September 2010 - 02:03 PM
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 17 September 2010 - 02:30 PM
Waarom juist die stof? Omdat die sensueel zou zijn? En hebben jullie die toevallig in massage-olie-vorm geprobeerd? If so, dan sluit ik mij bij mind aan. Geen idee wat de dosering was, maar veel deed iig niet.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 17 September 2010 - 03:02 PM
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 17 September 2010 - 04:07 PM
En pure DMSO, hoe kom je daar aan? Wordt normaal gesproken alleen op recept verstrekt, en meestal krijg je dan een crème die voor 90% of weet ik wat uit vaseline bestaat.
Maar pure DMSO, vermengd met wat water en een drug naar keuze, en dan aangebracht op de slapen, de liezen en/of de polsen, zou wel moeten werken.
Posted 17 September 2010 - 04:23 PM
Op je liesen/polsen moet het eerst nog langs je lever en ben je alweer een groot deel werkzame stof kwijt.
Ik heb nog steeds een potje van die Foxy-zalf liggen. Eerst eens iemand vinden die het met me wil uitproberen ...
Posted 17 September 2010 - 04:53 PM
En pure DMSO, hoe kom je daar aan? Wordt normaal gesproken alleen op recept verstrekt, en meestal krijg je dan een crème die voor 90% of weet ik wat uit vaseline bestaat.
Hier in Nederland misschien, in Amerika (vast ook nog wel ergens anders) is 't vrij te krijgen zo te zien

Posted 17 September 2010 - 10:02 PM

En juist aangezien DMSO zo effectieve is om andere stoffen door membranen heen te sluizen, moet je oppassen dat alleen de DMSO met compound naar keuze naar binnenkomen en niet per ongelijk dat je andere stoffen mee sluist.
Klein voorbeeldje; Je hebt de DMSO gesmeerd en gaat wachtend op het effect een sjekkie roken, maar er zou zomaar nog wat DMSO op je vingertoppen kunnen zitten en dan kan je zomaar wat extra nicotine (of andere rommel in zo'n ding) laten oplossen in je huid, of nadat je de peuk op hebt, voel je of alle DMSO is opgenomen en als dit niet het geval is kan hetzelfde gebeuren als wat ik hierboven al schreef.
En zo zijn er nog een tal van mogelijkheden om jezelf per ongeluk te vergiftigen.
Ik zou DMSO zelf daarom ook nooit weer als toedieningsvorm gebruiken en raad het bij deze andere ook af. En het zal waarschijnlijk niet een heel veel verbeterde CNS stimulatie veroorazken vergeleken met een gelijke dosis via oraal toediening (tenzij je een lokaal effect wilt, dan is DMSO de keuze bij uitstek)
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 17 September 2010 - 11:00 PM
Posted 17 September 2010 - 11:25 PM
Posted 18 September 2010 - 12:26 AM
Dan lijkt me rectaal een succesvollere optie..Het zou een prettige manier zijn om DMT binnen te krijgen.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 18 September 2010 - 04:22 AM
Dreamer, als je het maag-darmkanaal omzeilt, heb je toch geen MAO-remmer nodig?
Posted 18 September 2010 - 09:04 AM
De opname via roken/dampen is vrij snel, maar wordt ook snel weer afgebroken (hence de korte duur).
Via de huid lijkt me veel te traag om vergelijkbaar te zijn.
Posted 18 September 2010 - 10:16 AM
En pure DMSO, hoe kom je daar aan? Wordt normaal gesproken alleen op recept verstrekt,
Niet vissen naar sources please.
En je bent toch niet serieus? Dit hele forum staat vol met compounds die nog niet eens op recept verkrijgbaar zijn.
Posted 18 September 2010 - 11:13 AM
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users