Jump to content

Photo

DMSODimethylsulfoxide

• Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 Kirito

Kirito

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 391 posts

Posted 17 September 2010 - 10:44 AM

Had hier nog geen apart topic over gezien, alleen wat losse posts.

Heeft iemand hier ervaring met het gebruiken van DMSO om drugs via de huid te laten absorberen?
Lijkt me namelijk een wat makkelijkere manier om lagere doseringen te kunnen inschatten (< 5mg bv).
"I sometimes worry about my short attention span, but not for very long."

#2 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 17 September 2010 - 12:24 PM

Je kunt jezelf er mee invriezen weet ik... :P

Met welke drugs zou dit moeten werken?
Het werkt voor zover ik weet zelf ook (transdermaal) als pijnstiller, vraag me af in hoeverre dat de ervaring beïnvloedt.

Interessant, wellicht het proberen waard, ook omdat het spul makkelijk verkrijgbaar en vrij goedkoop is :)
Verbing weirds language.

#3 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 17 September 2010 - 12:29 PM

/me met foxy, was wel leuk, although het effect wel anders is.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#4 Kirito

Kirito

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 391 posts

Posted 17 September 2010 - 12:37 PM

Op wat voor manier anders?
Denk je dat het voor andere stoffen ook anders zou kunnen zijn?
Zou misschien ook wel een goede manier zijn om misselijkheid ed. te voorkomen.

#5 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 17 September 2010 - 02:03 PM

iirc 5-meo-dipt geprobeerd, werkte voor mij en het meisje NIET.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#6 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 17 September 2010 - 02:30 PM

Net als wolf dus... 5-MeO-DiPT = Foxy (Methoxy).

Waarom juist die stof? Omdat die sensueel zou zijn? En hebben jullie die toevallig in massage-olie-vorm geprobeerd? If so, dan sluit ik mij bij mind aan. Geen idee wat de dosering was, maar veel deed iig niet.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#7 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 17 September 2010 - 03:02 PM

jah die infamous massage olie..

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#8 Caduceus Mercurius

Caduceus Mercurius

Trolled!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1926 posts

Posted 17 September 2010 - 04:07 PM

DMSO massageolie? Lijkt me nogal stinken (zwavel).

En pure DMSO, hoe kom je daar aan? Wordt normaal gesproken alleen op recept verstrekt, en meestal krijg je dan een crème die voor 90% of weet ik wat uit vaseline bestaat.

Maar pure DMSO, vermengd met wat water en een drug naar keuze, en dan aangebracht op de slapen, de liezen en/of de polsen, zou wel moeten werken.
"Autonomy is the essence of freedom. Free people will never be slaves. They will be natural meritocrats."

#9 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 17 September 2010 - 04:23 PM

^ op je nek/halsslagader lijkt me het beste, dat bloed gaat vrij direct naar je hoofd enzo.

Op je liesen/polsen moet het eerst nog langs je lever en ben je alweer een groot deel werkzame stof kwijt.

Ik heb nog steeds een potje van die Foxy-zalf liggen. Eerst eens iemand vinden die het met me wil uitproberen ...

#10 Kirito

Kirito

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 391 posts

Posted 17 September 2010 - 04:53 PM

En pure DMSO, hoe kom je daar aan? Wordt normaal gesproken alleen op recept verstrekt, en meestal krijg je dan een crème die voor 90% of weet ik wat uit vaseline bestaat.

Hier in Nederland misschien, in Amerika (vast ook nog wel ergens anders) is 't vrij te krijgen zo te zien ;).

#11 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6362 posts

Posted 17 September 2010 - 10:02 PM

Ook deze 'massage-olie' gehad, het enige effect was een licht tintelende huid en een goede massage :P

En juist aangezien DMSO zo effectieve is om andere stoffen door membranen heen te sluizen, moet je oppassen dat alleen de DMSO met compound naar keuze naar binnenkomen en niet per ongelijk dat je andere stoffen mee sluist.

Klein voorbeeldje; Je hebt de DMSO gesmeerd en gaat wachtend op het effect een sjekkie roken, maar er zou zomaar nog wat DMSO op je vingertoppen kunnen zitten en dan kan je zomaar wat extra nicotine (of andere rommel in zo'n ding) laten oplossen in je huid, of nadat je de peuk op hebt, voel je of alle DMSO is opgenomen en als dit niet het geval is kan hetzelfde gebeuren als wat ik hierboven al schreef.

En zo zijn er nog een tal van mogelijkheden om jezelf per ongeluk te vergiftigen.

Ik zou DMSO zelf daarom ook nooit weer als toedieningsvorm gebruiken en raad het bij deze andere ook af. En het zal waarschijnlijk niet een heel veel verbeterde CNS stimulatie veroorazken vergeleken met een gelijke dosis via oraal toediening (tenzij je een lokaal effect wilt, dan is DMSO de keuze bij uitstek)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#12 Caduceus Mercurius

Caduceus Mercurius

Trolled!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1926 posts

Posted 17 September 2010 - 11:00 PM

Het zou een prettige manier zijn om DMT binnen te krijgen.
"Autonomy is the essence of freedom. Free people will never be slaves. They will be natural meritocrats."

#13 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 17 September 2010 - 11:25 PM

^ vergeet de MAOi er dan niet bij te nemen ...

#14 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6362 posts

Posted 18 September 2010 - 12:26 AM

Het zou een prettige manier zijn om DMT binnen te krijgen.

Dan lijkt me rectaal een succesvollere optie..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#15 Caduceus Mercurius

Caduceus Mercurius

Trolled!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1926 posts

Posted 18 September 2010 - 04:22 AM

Heb begrepen dat rectale toediening van DMT nogal prikt.

Dreamer, als je het maag-darmkanaal omzeilt, heb je toch geen MAO-remmer nodig?

#16 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 18 September 2010 - 09:04 AM

^ MAO's zitten niet alleen in je maag en zijn onderandere ook in je hersenen zelf aanwezig.

De opname via roken/dampen is vrij snel, maar wordt ook snel weer afgebroken (hence de korte duur).
Via de huid lijkt me veel te traag om vergelijkbaar te zijn.

#17 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 18 September 2010 - 10:16 AM

En pure DMSO, hoe kom je daar aan? Wordt normaal gesproken alleen op recept verstrekt,

Niet vissen naar sources please.
En je bent toch niet serieus? Dit hele forum staat vol met compounds die nog niet eens op recept verkrijgbaar zijn.

#18 Cad0

Cad0

(ex-) koffie junk

• Members
  • PipPipPipPip
  • 723 posts

Posted 18 September 2010 - 11:13 AM

yuckie, een mini-druppeltje pure DMSO op je hand en je proeft het de rest van de dag achterin je keel. Wel handig voor 't oplossen van lipofiele compounds die daarna in een waterige omgeving toch betere (bio)availability lijken krijgen.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users