Jep, wat zij zeggen. Bovendien lijkt er weinig toegevoegde waarde t.o.v. whatever else is out there.

NBOMe serieNBOMe analoga van de 2C-x's & DOx's
Posted 23 May 2018 - 01:12 PM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 24 May 2018 - 08:04 AM
Ben het met jullie eens dat het me een beetje ongemakkelijk ligt dat er best een handje vol gebruikers aan overleden zijn. Dat gezegd hebben, denk ik ook dat (bijna) al deze gevallen voorkomen hadden kunnen worden door verantwoord gebruik.
En over het niet hebben van een toegevoegde waarde. Dat is juist waar ik naar probeerde te vragen. Ben het er ook mee eens dat er genoeg beproefde opties zijn, maar deze klasse lijkt toch best populair, dat betekend dat er toch iets speciaals aan deze compounds is?
Van wat ik gelezen hebben, lijken ze iets minder psychedelisch als de "klassieke" fenethylamines, en iets meer stimulerend. Iets wat ik opvallend vind, want deze compounds zouden meer selectief moeten zijn voor 5-HT2A/C receptoren dan andere receptoren. Dus wat veroorzaakt dan deze stimulatie?
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 25 May 2018 - 09:58 AM
Wat betreft populariteit: ik ben er van overtuigd dat mensen eigenlijk liever LSD willen, maar omdat dat illegaal is en de NBOMe's (toen) niet, men de voorkeur geeft aan iets waar ze niet voor gearresteerd kunnen worden. Lijkt me ook dat je daarom in Nederland weinig NBOMe's hebt - puur omdat iedereen wel aan LSD of psilo's kan komen.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 26 May 2018 - 12:42 PM
Kan me deels in die verklaring vinden, maar er zijn genoeg andere RC's nog wel legaal zijn en die niet hetzelfde risico profiel met zich mee brengen. En deze RC's hebben vaak ook een mindere body-load in vergelijking met de NBOMe's.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 28 May 2018 - 10:55 PM
Same, dat heb ik ook met de bromo(dragon)fly's
Zeer potente middelen voor fundamenteel onderzoek, maar de recreatieve marge is zo nauw dat dit mij het risico niet waard is.
Bromodragonfly duurt te lang, maar is verder wel erg prettig. Jammer dat het zo potent is en daarmee wat lastiger te doseren. Volgens mij zijn er van de Bromodragonfly ook nooit mensen omgevallen bij normale doseringen, itt bij NBOMe serie.
Posted 29 May 2018 - 10:45 AM
Kan me deels in die verklaring vinden, maar er zijn genoeg andere RC's nog wel legaal zijn en die niet hetzelfde risico profiel met zich mee brengen. En deze RC's hebben vaak ook een mindere body-load in vergelijking met de NBOMe's.
Ja, maar ik denk dat heel veel mensen niet een weloverwogen keuze maken, maar vooral afhankelijk zijn van het aanbod van hun lokale dealer. En aangezien je NBOMe's (in tegenstelling tot de meeste andere RC psychedelics) makkelijk op blotters kan druppelen (en die eventueel als LSD aanbieden...), vermoed dat ik dat gewoon het grootste aanbod was.
Thank you, the mdgt.
Posted 04 May 2021 - 05:09 PM

Wat al meerdere keren is gezegd in dit topic, is het veiligheidsaspect (lees: de extreme potentie) voor mij de grootste reden om deze compounds niet te proberen. Ik weet dat er botters worden verkocht, met vooraf gemeten dosering. Maar dan moet ik te veel vertrouwen leggen in mensen waar ik niet heel veel vertrouwen in heb.
Desondanks blijft deze klasse me heel erg boeien. Vooral omdat deze compounds, over het algemeen, heel erg selectief zijn voor 2A/2C. En twee analoge die zelfs selectief voor alleen 2A te noemen zijn.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 04 May 2021 - 10:14 PM
Nee, geen ervaring mee en gezien het veiligheidsaspect en de gerapporteerde oppervlakkigheid gaat dat waarschijnlijk zo blijven.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users