Jump to content

Photo

NBOMe serieNBOMe analoga van de 2C-x's & DOx's

• Please log in to reply
87 replies to this topic

#41 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 15 June 2011 - 12:29 AM

Erowid Vault - NBOMe Series

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#42 DMTroy

DMTroy

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 131 posts

Posted 04 April 2012 - 12:00 PM

ervaringen? iemand?
Na 10 jaar ervaring weet ik nu wat de lompste drug is: NICOTINE!

#43 Dopejoo

Dopejoo

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 27 April 2012 - 01:38 PM

beste dhpmembers,

We zijn van plan 25c-nbome te kopen. Helaas gaat dit per 20 mg wat belachelijk veel is.
Aangezien ik met 3 vrienden trip ben ik van plan 4 neusspray's te maken van 5mg per stuk. Zo heeft ieder zijn eigen spray.
De neusspray kan 100 keer sprayen, wat dus neerkomt 50ug per spray.
De treshold van deze substantie is rond de 20 a 30 ug volgens ervaring van een ander forum. En de dosis zal nasaal tussen de 300 ug en 500 ug liggen.
Het plan is als volgt: om de 4 minuten in elk neusgat sprayen, zo komt het effect wat geleidelijker op.

Mijn vraag aan jullie is: Kan ik dit oplossen in smirnoff vodka? (dit heb ik eerder gedaan met andere middelen)?
En het belangrijkste is: Zal dit middel wel 3 jaar lang houdbaar zijn in alcohol?
Alcohol voorkomt de bacterien en schimmels, maar wat chemie betreft weet ik er niet veel vanaf en ben ik bang dat het prijzige spul zn kracht te snel verliest.

Ik heb echt snel hulp nodig omdat het product bijna uitverkocht is, en als dank zal ik een mooi tripreportje plaatsen :duimpje: .

Alvast heel erg bedankt... :respect:

EDIT:
PS: Ik heb de juiste instrumenten/materialen/techniek om de 4 spray's prezies 5 mg en prezies hetzelfde aantal ML te geven.
Doormiddel van spuitjes en naalden kan dit heel prezies opgemeten en verdeelt worden, tot 0,1 ml prezies.

#44 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 27 April 2012 - 02:22 PM

Okay, interessant topic wel maar het lijkt me erg akelig om smirnoff in mijn neus te stoppen. Nooit geprobeerd maar lijkt me geen pretje... Het zal wel langere tijd goed blijven, zeker in de vriezer en ik geloof best dat de compound stabiel blijft.
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#45 Dopejoo

Dopejoo

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 27 April 2012 - 03:16 PM

Okay, interessant topic wel maar het lijkt me erg akelig om smirnoff in mijn neus te stoppen. Nooit geprobeerd maar lijkt me geen pretje... Het zal wel langere tijd goed blijven, zeker in de vriezer en ik geloof best dat de compound stabiel blijft.

Smirnoff in de neus is geen ramp hoor. Ik heb het met andere middelen ook zo gedaan en dit werkt perfect. Alcohol prikt een fractie van een seconde en geeft daarna een plaatselijke verdoving waardoor het langer irriterende/prikkende poedertje minder heftig aanvoelt in de neus. Daarbij komt dat het maar een heel klein beetje alcohol is wat je sprayt.
Naar mijn idee is deze methode minder pijnlijk is dan de compound in water op te lossen en je neus in te sprayen.

Het andere voordeel van alcohol is dat het bestendig is tegen bacterieén en schimmels waardoor het in principe oneindig houdbaar zou moeten blijven.

Alleen weet ik niet veel van chemie af en ben ik wel bang dat alcohol de compound kan aanpassen of afbreken. Is het mogelijk dat alcohol de moleculen verandert of zo iets?

#46 Blazingeclipse

Blazingeclipse

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 126 posts

Posted 27 April 2012 - 04:34 PM

Meh, ik zie op het eerste oog geen beren op de weg. Er vanuit gaande dat er niet allemaal nare andere stofjes door je 25c-NBOme zitten, maar dan zou het in alcohol niet minder lang houdbaar zijn als in water waarschijnlijk.

#47 Dopejoo

Dopejoo

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 27 April 2012 - 11:51 PM

Okee we proberen het dan maar gewoon met alcohol. Reportje volgt :thumbsup:

#48 DMTroy

DMTroy

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 131 posts

Posted 28 April 2012 - 11:04 PM

Succes en laat me AUB weten hoe het was ik wil dit namelijk ook zeer binnenkort is proberen.
Je bent de eerste die een ervaring rapporteert hier clappus
Na 10 jaar ervaring weet ik nu wat de lompste drug is: NICOTINE!

#49 Dopejoo

Dopejoo

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 02 May 2012 - 07:36 PM

Een rapportje krijg je zeker, maar door gezondheidsomstandigheden wordt het nog even uitgestelt. :crybaby5fa:

#50 Dopejoo

Dopejoo

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 05 July 2012 - 04:50 PM

Nou heb ik dit spul geprobeert, ben nu onder invloed ervan en ik vind het echt 3 x nix. Misschien genomen in verkeerde omstandigheden of omdat het effect te snel opkomt ofzo.
De lihcamelijke effecten zijn te zwaar in verhouding met de geestelijke effecten. Visueel erg vloeiend, beetje patroontjes, aura´s, elke keer wennen aan een nieuw beeld en trails.
Affentoe kleurverschil wat heel snel bijtrekt, valt kwa visuals te vergelijken met 2ci, alleen is 2ci mooier.

De bodyload van dit spul is afgrijselijk. misschien omdat ik net wakker ben en macaroni als ontbijt heb gegeten, maar ik voel me zwaar beroerd, misselijk en heb er maar een benzo ingegooit in de hoop er snel uit te komen. kvoel me nerveus, misselijk, helemaal niet op me gemak.
Mijn tripmaatje had prezies hetzelfde ervaren toen hij het uitprobeerde (we hebben het allebei apart geprobeert en niet tegelijkertijd) maar hij had ander soort visuals dan mij.

Ojah aan het begin was muziek erg mooi, en later werd muziek me iets te intens. De valium werkt nu ongeveer in, de visuals zijn er nog steeds. en muziek valt weer te accepteren (soll - oforia )(vibrasphere - manzilla 2005 mix)
.
maar de nerveuse en benauwde bodyload is er nog steeds een beetje, en visueel vlakt het niet af. alleen me gedachtengangen zijn rustiger en minder paniekerig.

de visuals zijn wel mooi, erg licht en vloeiend, maar tog is de headspace totaal niet chill.

commmuniceren met me moeder aan de telefoon ging nog prima naar mijn idee, je geest blijft vrij helder bij deze dosering ( 6 sprays).

sorry voor het chaotische livereportje, door de valium en roofie zal ik me er waarschijnlijk vrij weinig van herrineren maar over et algemeen geen aanrader, mssgien nog een x samen met me maatje proberen maar de lichamelijke effecten zijn te zwaar in verhouding met de psychedelische effecten.

#51 Dopejoo

Dopejoo

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 05 July 2012 - 05:05 PM

De smirnoff was absoluut geen ramp in me neus, voelde wel verfrissend eigenlijk majah ik ben strontverkouden op het moment.

Ik heb wel het idee dat de alcoholsolutie het psychedelische molucuul heeft aangepast ofzo. want de tripreports op erowid zijn alleen maar positief en wij hebben alleen maar negatieve ervaringen ermee.
Me maatje nam het 1 keer met zijn vriendin en ze vonden het allebei erg naar. geen benzos in de buurt dus hebben ze zich eruit geholpen met ghb.

Ook de andere keren dat hij het alleen nam vond hij het naar maar kon hij zichzelf eruit helpen met valium. Ik moet zeggen dat benzos erg kalmerend werken nu, maar waar ik normaal knockout zou gaan sta ik nu nog retestrak door dit goedje.

Ojah ik moet wel zeggen, k heb dit spul ingenomen terwijl ik nog een lichte griep had, ik een maand vollop aan de stimulanten heb gezeten, ik net wakker was en voor het eerst dacht van laat ik eens geen upper nemen maar een tripper. (impulsief/dwangmatige valium gedrag dus). Het idee om dit spul te nemen kwam gewoon toen ik aan het douchen was en ik deed het ook gewoon direct. Erg dom , de set en setting waren absoluut niet in mijn voordeel. Heb erg veel dingen te doen momenteel en dat zou men trip denk erg negatief hebben beinvloed. Maar goed dat ik dit ook online post want zo is het een reminder voor mezelf en leer ik er nog wat van hoop ik.
Tevaak dat ik impulsief drugs neem, maar dit sloeg echt alles. Had het misschien ook beter kunnen combineren met een stimulant omdat ik tog voor het eerst gestopt ben vandaag. Altijd achteraf pas de conclussies trekken helaas. Maar laat je niet afschrikken door mijn ervaring, dit was gewoon vragen om problemen.
Mijn maatje heeft hetzelfde ongeveer, die nam het ook niet in de meest ideale omstandigheden. Hij vind het ook een klotetrip keer op keer. De afspraak was dat we het samen zouden proberen en uiteindelijk heeft hij zn hele spray zelf opgemaakt. Hij vond het nauwelijks visueel terwijl ik het wel degelijk visueel vond/vind. Op erowid word het ook vergeleken met lsd kwa visuals en mind en bodyspace.

volgens mij type ik erg chaotisch zo onder invloed van roofies, valium, 25cnbome en wiet. Maar ik kan morgen niks nuttigs meer over deze substantie zeggen omdat het dan 1 vage herrinering is door de roofies.

#52 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 05 July 2012 - 05:43 PM

Ik heb wel het idee dat de alcoholsolutie het psychedelische molucuul heeft aangepast ofzo.

Hahahahaha, nee.

Ik heb zelf trouwens niet eerder van nasale dosering gehoord (wat ik zelf ook vrij riskant vind). Misschien hebben die andere reports het wel anders gebruikt?
Zou best kunnen dat er nasaal meer negatieve bij-effecten zijn.

#53 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 05 July 2012 - 05:54 PM

Even voor de duidelijk je hebt dus 25C-NBOMe? En je hebt het nasaal gesprayd in vodka? Wat was ongeveer je dosis? Je zegt dat de dosis tussen de 300-500 microgram moet liggen, ben je gelijk ook zo hoog gegaan?

En je denkt dat je ervaring niet overeenkomt met ervaringen die je online hebt gelezen en vermoed dat je structuur is veranderd. Zou het niet zomaar kunnen zijn dat je spul al vanaf het begin iets anders was, ipv dat het door de alcohol is veranderd?

Maar je had al valium op voor dat je dit nam, of lees ik dat verkeerd?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#54 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 05 July 2012 - 07:26 PM

Klinkt ook wel echt dat de setting (veel uppers vooraf, moe, net wakker, grieperig) eea. Erg hebben beïnvloed. Hiernaast de pittige dosering, al met al niet representatief lijkt me. Ik blijf zelf nog steeds zeer benieuwd naar deze nbome reeks!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#55 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 06 July 2012 - 09:58 AM

Ojah ik moet wel zeggen, k heb dit spul ingenomen terwijl ik nog een lichte griep had, ik een maand vollop aan de stimulanten heb gezeten, ik net wakker was en voor het eerst dacht van laat ik eens geen upper nemen maar een tripper. (impulsief/dwangmatige valium gedrag dus). Het idee om dit spul te nemen kwam gewoon toen ik aan het douchen was en ik deed het ook gewoon direct. Erg dom , de set en setting waren absoluut niet in mijn voordeel. Heb erg veel dingen te doen momenteel en dat zou men trip denk erg negatief hebben beinvloed. Maar goed dat ik dit ook online post want zo is het een reminder voor mezelf en leer ik er nog wat van hoop ik. Tevaak dat ik impulsief drugs neem, maar dit sloeg echt alles. Had het misschien ook beter kunnen combineren met een stimulant omdat ik tog voor het eerst gestopt ben vandaag. Altijd achteraf pas de conclussies trekken helaas. Maar laat je niet afschrikken door mijn ervaring, dit was gewoon vragen om problemen.

Gelukkig dat je het inzicht zelf hebt, want volgens mij heeft je ervaring niks te maken met het middel zelf, maar alles met alle andere omstandigheden. Maar ja, dat zie je zelf ook wel in.

Sorry voor deze moraliserende post, maar ik vind dit alles wel een beetje neigen naar onverstandig gebruik van whatever. Sorry, niet echt een reactie die ergens iets aan bijdraagt, maar een maand lang stims gebruiken, dan ineens denken dat je moet trippen en als het dan niet leuk is, meteen een benzo erin gooien om het af te kappen.

Enniewee, nuff said. You know this already. :)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#56 Dopejoo

Dopejoo

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 07 July 2012 - 12:12 AM

Klopt, het was een domme en impulsieve actie onder invloed van valium. 25c-nbome is wel degelijk een drug die nasaal word gebruikt voor zover ik weet.

Ik weet bijna 100% zeker dat het 25c-nbome was omdat het 1 van de 12 producten van dezelfde deler kwam. Alle andere producten die had ik al in het half jaar ervoor geprobeert en die klopten wel met bluelight en erowid beschrijvingen.
Daarbij komt dat alles gelabelt is en dat je een document erbij krijgt met informatie over de rc.

Opzich klopt het wel een beetje met de 25c tripreports, maar de visuals zijn heel licht, en de bodyload heel zwaar waardoor je niet verder kan gaan om er van te genieten. Mijn tripmaat en zijn vriendin hebben dit ook ervaren en die namen het zonder valium en met betere omstandigheden in. Hun zeiden dat het gewoon klotetroep was en ze hadden zichzelf eruit gehaalt met ghb.

Na de roofies waren alle remmen weer los en nam ik het nog een keer in, deze keer waren de visuals sterker en de bodyload was bijna afwezig, het nerveuse gevoel en de misselijkheid waren weg. Toen kon ik er wel van genieten maar de roofies remde duidelijk de 25c.

Bij de afterglow gaan blowen met een vriend en toen werd het visuele versterkt op een nare manier. Hierna ook erg lang geslapen en heerlijk wakker geworden.

Ik weet dus niet hoe ik over dit spul moet denken, maar ik laat het voorlopig lekker links liggen.

#57 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 07 July 2012 - 01:25 AM

uh.. ja laat ik wat ghb nemen als ik niet goed ga op een of andere totaal onbekende research chemicals..
Sorry hoor maar dat is ook echt niet wat ik verantwoordelijk drugsgebruik zou noeomen.
Hetgeen prima aansluit bij de rest van het verhaal.

Misschien in het vervolg wat beter inlezen in de substanties die je neemt? Of gewoon even afwachten totdat er meer over bekend is?

#58 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 07 July 2012 - 11:56 AM

Maar wat was je initiële dosis en hoeveel heb je later bij genomen?

En misschien is de afwezigheid van het visuele effect ook te wijten aan de valium. Ooit heb ik is als test tijdens de piek van een normale 2C-I ervaring lorazepam genomen en binnen twintig minuten was bij het hele visuele schouwspel verdwenen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#59 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 07 July 2012 - 04:16 PM

Ik weet bijna 100% zeker dat het 25c-nbome was omdat het 1 van de 12 producten van dezelfde deler kwam. Alle andere producten die had ik al in het half jaar ervoor geprobeert en die klopten wel met bluelight en erowid beschrijvingen.
Daarbij komt dat alles gelabelt is en dat je een document erbij krijgt met informatie over de rc.

Effe voor de extreme duidelijkheid:

DIT ZEGT NIETS!
:!:

Er zijn meerdere gevallen bekend waar mensen zijn overleden omdat het middel dat ze besteld hadden toch iets anders was. Dat een dealer 't 11 keer bij het juiste eind heeft, betekent dat niet dat ie het de 12e keer niet kan verkloten. Een jaar of twee geleden is een dealer zelf overleden omdat ie 12 mg. 2C-B-fly nam (dacht ie). Bleek 't de superpotente Bromo-Dragonfly te zijn, en was ie de pijp uit. En dat was dus de dude die het doorverkocht aan andere mensen. Laat je dope asjeblieft gewoon testen. Zelfs de producenten kunnen fouten maken.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#60 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 07 July 2012 - 04:39 PM

Inderdaad, 2C-B-fly vs Bromo-Dragonfly (3C-B-fly) scheelt 1 koolstofatoom, maar een factor 20 qua potentie. Een paar jaar geleden was er ook een probleem met methylone, wat voor meer dan de helft uit 5-MeO-DiPT bleek te bestaan. Dat was ook niet zo'n succes, alhoewel er toen volgens mij geen doden gevallen zijn.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users