Deze sloeg sneller in dan verwacht; ipv 3 weken al na 1,5 effect, maar helaas niet het gewenste: ik werd er zowaar moorddadig van, soms ongepast vrolijk, maar meestal was het blinde agressie.
Nu ben ik bekend met het gevaar van serotonine-vergiftiging en de gevolgen daarvan, maar reëel is dat?
Momenteel ben ik dus met die SSRI gestopt (zie hierboven), maar heb één keer toen wat amfetamine en mephedrone weggewerkt zonder enig nadelig effect te voelen. Itt die avond gaf me weer energie om tegen een week miserie te kunnen.
Ik kan mezelf nu wel managen m.b.v. angstremmers (xanax en loprazolam), maar ik weet dat er mij binnenkort nog een zware schok in het rouwproces te wachten staat, als ook de kinderen vertrekken.
[On the side note: dan toch maar de private reden: mijn vrouw heeft me na 10 jaar en 4 kinderen van de ene op de andere dag verlaten, zonder één ruzie, en ik wacht nog steeds op een heldere verklaring voor zo'n extreem gedrag]
Misschien dat ik dan noodgedwongen ben opnieuw de SSRI een kans te geven, kwestie van te kunnen functioneren nu er net zoveel van me gevraagd wordt.
Maar ik haal ook enorm veel positieve energie uit afspreken met vrienden en dan durft er wel eens een lijntje ampfs uit de hemel vallen.
Is het gevaar reëel?
Is het triumviraat SSRI-angstremmer-amf op zich al niet wat té gek. Enfin, dit zijn dan ook zeer gekke tijden...

Dank voor alle advies. Verplaast topic maar als ie verkeerd staat.