Eergisteren werd het thuis afgeleverd, eergisteren nog een stickie wiet gerookt en daarna melatonine ingenomen.
Ik ging rustig in bed liggen na nog geen eens 10x omdraaien in bed viel ik in slaap.
Wat een wondermiddel! Gisteren hetzelfde verhaal, 2 biertjes gedronken daarna melatonine ingenomen weer fraai geslapen!
Als ik normaal onder invloed ben van alcohol/wiet & hash dan kan ik slapen wel vergeten.
Wat ik me nu afvraag is dat ik gisteren wakker werd met verwijde pupillen..
Ik zag ook best slecht toen ik wakker werd. En de nachten wanneer ik melatonine inslik lijkt het wel of ik droom terwijl ik wakker ben.
Dus dan zijn mijn ogen open maar dan droom ik gewoon ff ofzo.. Heb wat vage dingen opgemerkt..
De eerste dag had ik er ook een klein beetje een opgezette maag van, de 2e dag ingenomen met wat soep en daar geen last meer van gehad.
De 2e dag had ik ook minder geslapen zo een 6 uurtjes en ben klaar wakker. 1e dag was ik meer sufjes.
Ook moest ik erg vaak niezen voor het in slaap vallen O.o
Maar heb dus een beetje rond gezocht en zag dat melatonine en serotonine een link met elkaar hebben.
Ik ben erg blij met dit middel
Nou weet ik zeker dat er nog een paar van jullie dit goedje ook gebruiken, en vroeg me af of jullie meer weten.
Wat info in jullie eigen woorden zal me goed doen, dus geen knip en plak werk

Vraag me ook af wat jullie ervaringen zijn met mela.