Jump to content

Photo

Benzo Fury (6-APB)nieuwe empathogeen

• Please log in to reply
75 replies to this topic

#61 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 07 October 2012 - 03:10 PM

Voor mij is 6-APB heel fijn spul. Als je me een stuiter met 150mg MDMA geeft of 150mg 6-APB dan ga ik zeker voor dat laatste.

Let op: je krijgt de bijwerkingen een uur voor je gaat rollen. Rollen ga ik na 1:20h na inname van het poeder en ik blijf aan de rol tot 6-7 uur na inname, daarna wordt het minder tot het twaalfuurpunt *zonder crash*.

Ikzelf mag er graag 250mg van doorheen jagen op een dag, ik neem 150mg op het middaguur, nogeens 100 twee of drie uor later, blijf aan de rol tot 8 uur, waas een partij na tot middernacht en ga naar bed om 2 uur snachts.

Let op: als je voor jou persoonlijke limiet teveel neemt dan word je na verhouding zieker dan higher, en hoe verder je erover zit hoe langer dat aanhoudt. Denk niet "met nog een pil word ik kk high want je wordt kk ziek en het is niet leuk meer voor misschien wel 8 tot 12 uur.

#62 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 18 October 2012 - 10:35 PM

Ik begrijp niet zo goed dat t zo stil blijft rond deze substantie.

Meerdere ervaringen waren allemaal uiterst positief. Prefereer dit nu ver boven MDMA, maar dat kan ook liggen aan t feit dat ik M nu eenmaal vaak heb genomen. Daarbij vind ik de kater van M echt te vreselijk.

Maar dit middel heeft wat, de lange werkingsduur is super!!

#63 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 27 December 2012 - 10:51 PM

Ik begrijp niet zo goed dat t zo stil blijft rond deze substantie.

Meerdere ervaringen waren allemaal uiterst positief. Prefereer dit nu ver boven MDMA, maar dat kan ook liggen aan t feit dat ik M nu eenmaal vaak heb genomen. Daarbij vind ik de kater van M echt te vreselijk.

Maar dit middel heeft wat, de lange werkingsduur is super!!

ik heb een paar buisjes thuis liggen met de naam 'Fury Grinder'. Buisjes van 5ML met daarop: 5-(2-aminopropyl) benzofuran, HCL, H20. Een vloeistof dus.

Echter geen vermelding van de hoeveelheid werkzame stof dus ik weet niet zo goed wat ik er nu mee moet.

MDMA doe ik al heel lang niet meer, de kater was voor mij echt niet te harden. Hoe is dat met 6-APB? Beter te doen? Stel je hebt feest op vrijdag, kan je zondag dan weer aan de studie? En is de kater vooral lichamelijk of geestelijk? Ik vermoed geestelijk.

Alles bij elkaar lijkt het mij nog steeds interessant, maar het is de lange werkingsduur die nog steeds wat afschrikt. En mbt mijn eigen buisjes natuurlijk het feit dat ik niet weet wat er in zit :)
Aleyhup

#64 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,413 posts

Posted 27 December 2012 - 11:39 PM

mdma kater valt enorm te reduceren als je geen andere drugs gebruikt, niet rookt, veeeel water drinkt en voor het slapengaan ltryptophaan en wat paracetamol. Het kauwen en niet kunnen eten blijft wel lastig ..
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#65 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,056 posts

Posted 28 December 2012 - 09:11 AM

hoezo helpt paracetamol?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#66 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 28 December 2012 - 07:11 PM

mdma kater valt enorm te reduceren als je geen andere drugs gebruikt, niet rookt, veeeel water drinkt en voor het slapengaan ltryptophaan en wat paracetamol. Het kauwen en niet kunnen eten blijft wel lastig ..

laatste drie keer mdma gingen als volgt:

inname, na 1 uur kickt het in, daarna over mijn nek en vervolgens compleet lauw en nergens meer zin in.

De eerste twee keer nog ander spul genomen (speed en g) om nog een beetje van het feest te genieten, maar de laatste keer gewoon maar naar huis gegaan. Daarna 1,5 week down en een klote gevoel (lichamelijk)

maar goed terug naar de 6-apb. Niemand hier kent de buisjes?
Aleyhup

#67 ThijsWTF

ThijsWTF

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 28 December 2012 - 10:44 PM

laatste drie keer mdma gingen als volgt:

inname, na 1 uur kickt het in, daarna over mijn nek en vervolgens compleet lauw en nergens meer zin in.

De eerste twee keer nog ander spul genomen (speed en g) om nog een beetje van het feest te genieten, maar de laatste keer gewoon maar naar huis gegaan. Daarna 1,5 week down en een klote gevoel (lichamelijk)

maar goed terug naar de 6-apb. Niemand hier kent de buisjes?

Overgeven na innemen van MDMA duidt volgens mij op een te hoge dosis in 1 keer willen doen. De kater zou in principe hetzelfde moeten aanvoelen gezien het om je serotonine waardes gaat...

#68 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 25 February 2013 - 06:09 AM

Het gaat het legale circuit uit he? Jammer...

#69 Psychonaut

Psychonaut

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 08 March 2013 - 02:16 AM

Het gaat het legale circuit uit he? Jammer...

Het is al sinds eind vorig jaar uit het circuit.

Zoals zovele goede stofjes...

Klote-overheid!

#70 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 08 March 2013 - 08:12 AM

Denk je nu niet aan mephedrone? Of heb ik iets gemist?

Heb je misschien ergens een (officeel) linkje waarin wordt bevestigd dat 6-APB nu illegaal is?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#71 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7,674 posts

Posted 08 March 2013 - 03:42 PM

Staat niet in de Opiumlijst en ben ook nergens berichten van de Rijksoverheid tegengekomen waarin staat dat het verboden gaat worden. Lijkt me sowieso vreemd hoor, zoveel is hier nog niet om te doen geweest.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#72 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 15 March 2013 - 07:53 PM

Weet iemand hoeveel 6-apb er in fury grinder zit? (buisjes)
Aleyhup

#73 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 17 March 2013 - 02:39 AM

Ik heb alleen een mail van de vendor, dat t uit de handel wordt genomen... Dus das nie no handig.

En 6APB is onlangs pas lastiger geworden, dus denk dat je 4MMC bedoeld.

#74 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 18 December 2013 - 05:38 PM

Zo'n dikke drie jaar nadat ik zelf het topic heb geopend ga ik het dan dit weekend eindelijk zelf eens proberen. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Ik: 85KG

Vriendin: 65 KG

Dosering:

Ik: 120

Zij: 80

Verder ga ik die avond niet drinken en is het niet de bedoeling om te redosen. Wel neem ik een beetje speed mee. Ten eerste omdat ik de rare tic heb om het leuk te vinden om een drugs bij me te hebben waar ik mee kan 'pielen' en daarnaast dat speed er voor zorgt dat ik praktisch elke drugs beter kan sturen.

Iemand nog tips?

Aleyhup

#75 apehaar

apehaar

Silent one

• Members
  • 16 posts

Posted 19 December 2013 - 04:44 PM

6APB, hoor hier interessante verhalen over. Zo schijnt het te lijken op de helderheid van pep en op de euforie van MDMA. Geen slechte combinatie lijkt mij.

#76 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 04 June 2016 - 11:33 AM

6APB, hoor hier interessante verhalen over. Zo schijnt het te lijken op de helderheid van pep en op de euforie van MDMA. Geen slechte combinatie lijkt mij.

Dit lijkt me erg fijn. Vreemd dat deze stof dan zo weinig aandacht krijgt. Tijd om het zelf eens te proberen dus. :)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users