Jump to content

Photo

Benzo Fury (6-APB)nieuwe empathogeen

• Please log in to reply
75 replies to this topic

#21 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 06 May 2011 - 11:39 PM

Ik heb hier een grammetje ligge. Wanneer ik tijd heb zal ik misshien een trip reportje schrijven :)

#22 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 07 May 2011 - 10:44 AM

Als je maar voorzichtig en rustig aan gaat doen, mkay? ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#23 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,039 posts

Posted 10 May 2011 - 06:47 PM

Je kent me toch :P

net een klein beetje buphedrone gesnoven, ga nu ongeveer 100mg 6-APB nemen (oraal)..

Ik blijf af en toe wel eens updaten met edits en verder ben ik bereid alle vragen te beantwoorden..

Aaah :D

#24 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 14 May 2011 - 10:57 AM

Je kent me toch :P

net een klein beetje buphedrone gesnoven, ga nu ongeveer 100mg 6-APB nemen (oraal)..

Ik blijf af en toe wel eens updaten met edits en verder ben ik bereid alle vragen te beantwoorden..

Aaah :D

Ben erg nieuwsgierig!
Aleyhup

#25 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 14 May 2011 - 11:00 AM

Ja dat updaten is tot noch toe niet echt snel gegaan...
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#26 Rainbow Warrior

Rainbow Warrior

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 14 May 2011 - 12:11 PM

ja vertel... ik heb nog nooit van die 2 dopes gehoord, laat staan hoe ik er aan zou moeten komen.. maakt men dat zelf met enig gemak?
Peace
and they will say things like blippedy blippedy blip
T. Mckenna

#27 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 14 May 2011 - 12:53 PM

Zelf maken: nee. (tenzij je de beschikking hebt over een lab, grondstoffen en veel chemie kennis)

6-APB en Buphedrone vallen onder de RC uppers, en worden op de "grijze markt" op internet verhandeld. In veel landen zijn inmiddels echter steed uitgebreidere analogen wetten gepushed, waardoor ze niet meer legaal verkocht kunnen worden, zelfs niet als plantenvoeding, badzout of luchtverfrisser.
Verbing weirds language.

#28 Rainbow Warrior

Rainbow Warrior

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 14 May 2011 - 01:17 PM

oh wauw dat is doeltreffende info.. jammer zeg :glare:
T. Mckenna

#29 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,699 posts

Posted 14 May 2011 - 02:01 PM

^Inderdaad, want we hebben hier een no sources beleid. Misschien moet je de regels van het forum er nog eens op nalezen.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#30 Rainbow Warrior

Rainbow Warrior

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 14 May 2011 - 02:27 PM

ik bedoel jammer dat het niet meer te krijgen is als badzout, heb niks met sources te maken :bleh:
T. Mckenna

#31 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,699 posts

Posted 14 May 2011 - 04:22 PM

Ok....dacht dat je doeltreffender antwoord wilde over hoe je er aan kan komen.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

#32 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 14 May 2011 - 06:53 PM

toch apart dat ik er hier zo weinig over lees, zelfs in de krant wordt het genoemd. De piek schijnt nogal lang aan te houden. Maar ik heb geen flauw idee welke piek.

Mag ik wel wat roepen over de straatprijs? Ja toch?
Aleyhup

#33 datmeenjeniet

datmeenjeniet

Silent one

• Members
  • 11 posts

Posted 17 May 2011 - 08:50 PM

Ik heb hier laatst 100 mg van gebruikt (oraal, bommetje) en ik moet zeggen dat het me niet tegenviel. Het is als MDMA maar dan zonder dat je helemaal van de kaart bent. Je kunt nog focussen op tekst en TV en gesprekken zijn ook goed te volgen. De euforie is er zeker maar het mist wel de magie van een goede MDMA trip. Het houdt allemaal vrij lang aan, ik meen dat het toch wel 4 a 5 uur werkte. Slapen daarna was geen enkel probleem en de kater was minimaal. Beetje wazig maar niets in vergelijking met mdma.

Voor wat je er voor betaalt kun je beter mdma kopen ..als je daar niet aan kan komen dan kan dit een alternatief zijn.

Overigens heb ik het anderen ook horen vergelijken met MDA maar daar heb ik zelf geen ervaring mee helaas. Ook schijnt het effect van 150 mg aanzienlijk heftiger te zijn. Dat gaan we binnenkort maar eens proberen dan. Ik heb nog 200mg liggen. Het is overigens een bruin poeder wat gigantisch chemisch ruikt (niet lekker!).

#34 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 17 May 2011 - 09:13 PM

ik meende ergens te lezen dat voor sommigen de piek te lang duurt? Het lijkt mij juist wel lekker. Ik gebruik in principe geen mdma meer, maar de echte trip duurde bij mij vaak maar 1,5 uur.

Aantal vragen:

- andere middelen bij gebruikt?
- hoe zie je er uit? Gekke bekken/ogen etc?
- iets minder heftig dan mdma. Is het te vergelijken met 4-fluor?
- standaard hoeveelheid is 150mg toch?
- wat heb je er voor betaald?
Aleyhup

#35 datmeenjeniet

datmeenjeniet

Silent one

• Members
  • 11 posts

Posted 17 May 2011 - 09:24 PM

ik meende ergens te lezen dat voor sommigen de piek te lang duurt? Het lijkt mij juist wel lekker. Ik gebruik in principe geen mdma meer, maar de echte trip duurde bij mij vaak maar 1,5 uur.

Aantal vragen:

- andere middelen bij gebruikt?
- hoe zie je er uit? Gekke bekken/ogen etc?
- iets minder heftig dan mdma. Is het te vergelijken met 4-fluor?
- standaard hoeveelheid is 150mg toch?
- wat heb je er voor betaald?

- Veel wiet bij gerookt. Jointje of 5/6 denk ik.
- Niet heel erg goed bekeken maar ik zag er nog "redelijk" fris uit. Gekke bekken had ik niet zo'n last van maar was wel een beetje aan het rollen met mijn handen en ook het hele lichaam. Maar dat was vooral chill op de bank, aktief was er niet echt een probleem.
- 4-fluor; nooit gebruikt, geen idee.
- Ik hoorde 100-150mg dus ben rustig begonnen.
- Mag ik dat hier zeggen? Naja, best veel.

#36 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 17 May 2011 - 09:40 PM

volgens mij zijn alleen links naar sources verboden:

https://www.dhpforum...365-guidelines/

aanvullende vragen:

- had je een crash nadat het uitwerkte?
- enig idee of later nog wat nemen werkt?

en voor iedereen:

- zijn er verder al iets aan onderzoeken oid naar dit goedje gedaan? (Zal wel niet...)
Aleyhup

#37 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 17 May 2011 - 09:48 PM

Prijzen geven is geen enkel probleem, zeggen dat je het van internet hebt of het land van herkomst noemt, is allemaal geen probleem, zolang maar niet wordt gezegd waar het precies vandaan komt (naam of andere gegevens van de website/dealer/verkooppunt enz), verder is alles prima..

EDIT:
En het enige wat ik er over kan vinden is dat het in 2006 door Eli Lilly and Company is gepatenteerd onder het nummer: US 7045545. En de titel luidt; Aminoalkylbenzofurans as serotonin (5-HT2c) agonists, maar in het patent staat zelf verder geen verdere informatie over deze stof.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#38 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,699 posts

Posted 17 May 2011 - 10:56 PM

Ik heb hier laatst 100 mg van gebruikt (oraal, bommetje) en ik moet zeggen dat het me niet tegenviel. Het is als MDMA maar dan zonder dat je helemaal van de kaart bent. Je kunt nog focussen op tekst en TV en gesprekken zijn ook goed te volgen.

Hoeveel MDMA neem jij normaal? Want ik ben nooit helemaal van de kaart geweest van MDMA en kan altijd gesprekken gewoon volgen (nooit TV gekeken met MDMA op, maar het niveau op TV kan nooit hoger zijn, dus kan dat vast ook wel volgen).

Ben dus benieuwd of het vooral milder was door dosis, of dat het een kwalitatief verschil is.

#39 datmeenjeniet

datmeenjeniet

Silent one

• Members
  • 11 posts

Posted 18 May 2011 - 09:13 AM

- Ik heb er toentertijd ongeveer 25 euro voor betaald (voor 100mg). Ergens op het internet. Tegenwoordig is het onder de 20 euro. De volgende 200mg had ik met 40% korting via dezelfde bron :)

- Had geen crash na het uitwerken. Dat liep netjes en geleidelijk af.
- Later nog wat nemen heb ik nog niet geprobeerd.

-Ik neem altijd een redelijk grote hoeveelheid MDMA, ik ga graag hard als een speer. En ik heb dan zeker moeite met gesprekken volgen, ik dwaal continue af naar mijn eigen wereldje :) En ook kan ik, als ik goed ga, niet alles meer helder zien, alles trilt dan zeg maar (je kent het vast wel). Dit verschilt overigens wel per situatie; bij een feestje neem ik nog geen 100mg om te zorgen dat ik nog aanspreekbaar ben, thuis neem ik altijd boven de 150mg (en vul dan later vaak nog rustig aan tot zo'n 250/300mg). Ik weeg overigens maar 62 kilo, en er zit meestal wel 2 maanden tussen mijn mdma sessies, misschien wel handig om te weten :). Als ik veel meer dan 150mg in een keer neem, dan val ik weg (in slaap-achtig).
Maar als ik 100mg MDMA afzet tegenover 100mg 6-APB, dan is mdma toch wel intenser ..sort of. Lastig uit te leggen. MDMA heeft in mijn ervaring een buzz die 6-APB niet heeft maar 6-APB lijkt iets meer spacy te zijn.

Maargoed, de volgende keer zal ik alles wat beter bijhouden, fatsoenlijk tripreportje maken etc :)

#40 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 18 May 2011 - 08:37 PM

tnx voor alle info! De prijs op het internet lijkt nu zo'n 7,50 te zijn voor 125mg, dus dat is flink geslonken. Al blijft het oppassen met RC's natuurlijk. Ben iig erg nieuwsgierig naar het goedje.

1x 4-fa gehad (toevallig tegen het lijf gelopen) en damn wat was dat superspul. Voor mij iig een super alternatief voor MDMA. Dus ben erg nieuwsgierig hoe 6-apb zich verhoudt tot 4-fa
Aleyhup

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users