Jump to content

Photo

Mind Altering Science - Amsterdam 23 & 24 oktober 2010An OPEN Conference on Psychedelic Research

• Please log in to reply
109 replies to this topic

#101 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 19 October 2010 - 07:43 PM

Vind het tot nu toe beetje tegenvallen dat interview.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#102 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 19 October 2010 - 08:01 PM

Mjah, ik ook eigenlijk... ging alle kanten op, zat niet echt structuur in en ging ook niet echt over waar het over zou moeten gaan. Oh well!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#103 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 20 October 2010 - 11:43 AM

Hoe zit het eigenlijk met de tickets van de mensen die tijdens de lezing in leiden hun emailadres hadden opgeschreven? Een vriendin van mij had dat gedaan omdat ze er toch wel heen wilde maar heeft nog steeds niks gehoord.
don't look at the finger that points to the moon, or you will miss all the heavenly glory...

#104 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 20 October 2010 - 05:03 PM

Hmmm... dat had ze dan iets eerder moeten aangeven. Ik heb wel alle codes verstuurd, maar misschien is ie door haar mail-filter tegengehouden. Inmiddels zijn er toch nog alleen maar kaartjes over voor op het balkon (= ietsje verder weg, dus niet echt een probleem) en die zijn net zo duur als de Leiden-korting. :)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#105 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 26 October 2010 - 04:33 PM

Open moet volgend jaar maar es in .be ook komen. Heb er nu totaal geen tijd voor. Msch volgend jaar na mijn afstuderen als ik nog wat enthousiastelingen vind.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#106 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 26 October 2010 - 04:39 PM

Open moet volgend jaar maar es in .be ook komen. Heb er nu totaal geen tijd voor. Msch volgend jaar na mijn afstuderen als ik nog wat enthousiastelingen vind.

In Leuven zit het vol enthousiastelingen. En in Brussel ook :)
omgekeerd gaat ook

#107 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 26 October 2010 - 05:12 PM

Boardmembers, offline ?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#108 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 26 October 2010 - 06:39 PM

Ja, hebben wel eens zitten spelen met het idee. Maar dat zal iemand lokaal moeten organiseren. :)

Thank you, the mdgt.

#109 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 27 October 2010 - 09:16 AM

Boardmembers, offline ?

geen DHP-leden als je dat bedoelt
omgekeerd gaat ook

#110 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 27 October 2010 - 01:57 PM

Als je echt serieus hiermee bent Wolf, volgens mij waren er ook een paar Smartboarders die interesse hadden. Dus als je echt iets van plan bent te gaan ondernemen, dan zou ik daar ook even gaan informeren naar versterking. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users