Jump to content

Photo

Mind Altering Science - Amsterdam 23 & 24 oktober 2010An OPEN Conference on Psychedelic Research

• Please log in to reply
109 replies to this topic

#81 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 13 October 2010 - 12:41 PM

Dus als ik mijn collegekaart laat zien bij de ingang is het wel goed toch? Ik heb de tickets al.

En ik was te laat met een hotelkamer regelen. Is er iemand waar een vriend en ik bij kan crashen in A'dam? Ik kan altijd nog terug naar Utrecht, maar het zou wel relaxd zijn om in A'dam te kunnen blijven slapen.

*mind helpt de autistische medemens*

Posted Image

^ timetable, het duurt tot 18.15 op zijn laatst, de bedoeling is niet dat je daar helemaal wasted daar bent, en je kunt ook nog de nachttrein terugpakken naar Utrecht.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#82 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 13 October 2010 - 07:51 PM

de bedoeling is niet dat je daar helemaal wasted daar bent

Als bezoekers zich nu een beetje representatief vertonen scheelt dat ook weer in het imagoprobleem van psychonauten.

Edited by Feroxium, 13 October 2010 - 07:51 PM.

Verbing weirds language.

#83 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 13 October 2010 - 08:50 PM

^ volgens mij weten de meeste mensen niet eens wat psychonauten zijn, dus over dat imago maak ik me eigenlijk geen zorgen :P

(als er maar niet van die scientology hippies komen protesteren als toen in Basel)

#84 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 13 October 2010 - 09:23 PM

Wel een vette sample voor een nummertje: 'LSD, killer drogen! LSD, killer drogen! LSD, killer drogen!' :D

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#85 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7699 posts

Posted 14 October 2010 - 07:50 AM

NOTICE! All regular tickets have been sold out. There are exactly 100 tickets left for seats on the balcony. You will still be inside the conference room, just a little further away. To compensate for this minor discomfort, we are offering a discount on all ticket prices! Get your ticket now, before it's too late!

Balcony Prices:

* Until October 16th € 55,- Student discount € 35,-
* At the door € 60,- Student discount € 40,-

:duimpje:

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#86 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2458 posts

Posted 14 October 2010 - 08:37 AM

Hoeveel normale tickets zijn er nu verkocht?

#87 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7699 posts

Posted 14 October 2010 - 09:58 AM

Er is plek voor 360 mensen in de zaal zelf en 100 op het balkon. Go figure. ;)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#88 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 14 October 2010 - 10:42 AM

Goeie shit!

Dit had OPEN vast niet verwacht of wel?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#89 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7699 posts

Posted 14 October 2010 - 11:10 AM

We hadden echt totaal geen idee wat we konden verwachten... denk ook dat we veel te danken hebben aan Erowid, MAPS en facebook. Lang leve samenwerking en web-promotie! :D

Thank you, the mdgt.

#90 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 14 October 2010 - 11:16 AM

En zal het publiek vooral van Nederlandse bodem komen of is het meer een internationale bedoeling?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#91 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7699 posts

Posted 14 October 2010 - 11:37 AM

:)

Er zijn meer studenten dan overige bezoekers en ik denk eigenlijk ook wel dat er meer buitenlanders dan Nederlanders op afkomen. Wel veel studenten die in Nederland studeren, maar die een verdacht on-Nederlandse naam hebben.

Precieze cijfers heb ik nog niet, die komen na 't congres wel, das voor ons natuurlijk ook interessant.

Thank you, the mdgt.

#92 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 14 October 2010 - 03:51 PM

maar die een verdacht on-Nederlandse naam hebben.

Terroristen die onze kennis komen stelen om weapons of mass psychedelization te maken. :ph34r:
Oh wacht, zo erg is dat niet. :lol2:

Goed dat er zoveel al verkocht is, heb er ook erg veel zin in!
Is er trouwens eten/drinken verkrijgbaar op lokatie, of kan ik beter m'n picknickmandje en kleedje meebrengen van huis?

Edited by Feroxium, 14 October 2010 - 03:54 PM.

Verbing weirds language.

#93 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 14 October 2010 - 04:16 PM

misschien kom ik toch nog vanuit Brussel met een vriend. Hangt ervan af of mijn ex-vriendin in Amsterdam me na alle relationele rampen nog slaapplaats wil geven :)
omgekeerd gaat ook

#94 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 14 October 2010 - 05:28 PM

maar die een verdacht on-Nederlandse naam hebben.

Terroristen die onze kennis komen stelen om weapons of mass psychedelization te maken. :ph34r:
Oh wacht, zo erg is dat niet. :lol2:

Goed dat er zoveel al verkocht is, heb er ook erg veel zin in!
Is er trouwens eten/drinken verkrijgbaar op lokatie, of kan ik beter m'n picknickmandje en kleedje meebrengen van huis?

Er is in ieder geval een appie om de hoek en pizzeria close by. genoeg eetgelegenheid daaro.

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#95 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7699 posts

Posted 15 October 2010 - 03:36 PM

(Warme) lunch op lokatie wordt geregeld, je hoeft dus niet door de regen en kou naar buiten om een pizza te scoren. :)

En je wilt ook binnen blijven, want er is waarschijnlijk genoeg te zien, er zijn allerlei interessante mensen om vragen aan te stellen en sowieso gaat de sfeer natuurlijk erg goed zijn, dus alle reden om nergens anders heen te gaan.

Overigens - !DHP scoop! - zijn we ook bezig met een zaterdagavond conference-after, zodat je na afloop in nog wat informelere setting met een biertje naar leuke muziek kunt luisteren en sprekers of andere bezoekers lastig kunt vallen met ALLES dat met psychedelica te maken heeft. Jaja... :hartje:

Thank you, the mdgt.

#96 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 15 October 2010 - 04:33 PM

Echt, kutzooi, wou dat ik er bij kon zijn.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#97 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 15 October 2010 - 05:06 PM

(Warme) lunch op lokatie wordt geregeld, je hoeft dus niet door de regen en kou naar buiten om een pizza te scoren. :)

En je wilt ook binnen blijven, want er is waarschijnlijk genoeg te zien, er zijn allerlei interessante mensen om vragen aan te stellen en sowieso gaat de sfeer natuurlijk erg goed zijn, dus alle reden om nergens anders heen te gaan.

Overigens - !DHP scoop! - zijn we ook bezig met een zaterdagavond conference-after, zodat je na afloop in nog wat informelere setting met een biertje naar leuke muziek kunt luisteren en sprekers of andere bezoekers lastig kunt vallen met ALLES dat met psychedelica te maken heeft. Jaja... :hartje:

:thumbsup: Vind ik leuk

jullie zijn goed bezig!
don't look at the finger that points to the moon, or you will miss all the heavenly glory...

#98 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7699 posts

Posted 18 October 2010 - 04:06 PM

Meer gaaf nieuws:

Het nut van trippen

Psychedelische drugs zijn verboden. Maar is dat wel terecht? LSD is een hulpmiddel tijdens psychotherapie en MDMA helpt bij traumaverwerking. Zou de overheid zijn houding ten opzichte van drugs moeten bijstellen? En waar blijft het grootschalige onderzoek naar psychedelica? Historicus Stephen Snelders en ervaringsdeskundige en publicist Daniel Waterman, sprekers op het congres Mind Altering Science - An OPEN Conference on Psychedelic Research van aanstaand weekend, vertellen over LSD in de psychiatrie en het nut van trippen.

Dinsdag 19 oktober 201020.00 - 21.00 uur, Radio 5

Morgen een aankondiging op de site van Hoe?Zo! radio

Thank you, the mdgt.

#99 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 19 October 2010 - 09:57 AM

^ dan kun je daarvoor op National Geographic nog even Inside LSD kijken :)

#100 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7699 posts

Posted 19 October 2010 - 11:01 AM

Nice one! :)

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users