Jump to content

Photo

Mind Altering Science - Amsterdam 23 & 24 oktober 2010An OPEN Conference on Psychedelic Research

• Please log in to reply
109 replies to this topic

#61 Crawling King Snake

Crawling King Snake

Virtuoos der spelling

• Members
  • PipPipPipPip
  • 870 posts

Posted 23 September 2010 - 10:26 AM

Misschien een domme vraag, maar krijgen we ook lunch?
En idd wat Iorek Byrnison zegt: moeten we nog een kopietje opsturen van de studentenkaarten?

Posted Image

#62 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 23 September 2010 - 10:59 AM

Fuck, kwam er van de week achter dat ik op de maandag en de dinsdag direct na de conferentie twee tentamens heb. :(

Nog maar eens zien hoe ik dit ga bolwerken..

same here, 4 in totaal die week, gewoon bikkelen, dan lukt het allemaal toch :)

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#63 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7699 posts

Posted 23 September 2010 - 11:34 AM

Lunch wordt geregeld, maar is niet inbegrepen bij de ticket-prijs. Zijn we nog mee bezig - als we weten hoe 't zit, houden we iedereen op de hoogte.

Kopie studentenkaart: graag! Maar als je naar de mindalteringscience.com pagina mailt vanaf je studenten-email-adres geloven we je ook wel hoor... ;)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#64 StichtingOPEN

StichtingOPEN

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 36 posts

Posted 27 September 2010 - 02:47 PM

As the conference keeps getting closer and closer, we keep confirming more and more speakers. We are very excited to announce that one of our newest additions to the programme is none less than criminal lawyer Adèle van der Plas. She has been involved in the legalisation of Dutch Santo Daime churches and has handled several 'magic mushroom' cases. The topic of her lecture will be: “Ayahuasca under national and international law: The Dutch Santo Daime cases”. Needless to say, we are very happy to have her present at the Mind Altering Science conference!

Another speaker who has been added to the programme is Dr. Konstantin Kuteykin-Teplyakov. He will give a lecture on the following topic: "Molecules of mysticism: pharmacology meets anthropology". In his lecture he will review the molecular mechanism of action for psychedelics (receptors and signal transduction, involved in specific psychoactive properties), and also discuss modern methods, both experimental and media-based, to study the relationship between mind-altering substances and behavior.

Also we've made an arrangement with Lloyd Hotel Amsterdam. Visitors of our conference are offered rooms for a reduced rate. Visit our website for more information about these accommodations.

Please note that tickets at a reduced rate are only available until Friday. So save yourself some money and get your ticket today!

Stichting OPEN is op zoek naar serieuze en toegewijde vrijwilligers.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.

#65 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 11 October 2010 - 10:26 AM

Op de home page van DoseNation is een stukje over MASC te vinden;
http://www.dosenatio....php?smlid=7870

:)

En baal nog steeds dat ik gewoon niet kan, ben nog steeds bezig met het regelen dat ik in ieder geval nog een paar lezingen mee kan pakken, hoop echt dat het gaat lukken.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#66 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1440 posts

Posted 11 October 2010 - 10:31 AM

De site ligt eruit...

edit: oh, nu niet meer.

Life is too interesting to be bored.

#67 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 11 October 2010 - 10:36 AM

Ja, ik had per ongeluk een copy/paste foutje gemaakt, dus de link deed het eerst niet, maar had het zelf ook meteen door, dus dat is de reden dat die het even de 1e minuut niet deed ;)

Maar alles gaat toch ook gefilmd worden? Dus in principe hoef ik geen lezing te missen, toch?? :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#68 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1440 posts

Posted 11 October 2010 - 01:05 PM

Ik bedoelde de site van mind altering science :)

Niet alles, niet iedereen wil gefilmd worden en niet iedereen wil op het net verschijnen. Wel jammer vind ik.

Gaaf dat het ook op dosenation staat nu =]

Life is too interesting to be bored.

#69 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7699 posts

Posted 11 October 2010 - 03:59 PM

Op de home page van DoseNation is een stukje over MASC te vinden;
http://www.dosenatio....php?smlid=7870

:)

En baal nog steeds dat ik gewoon niet kan, ben nog steeds bezig met het regelen dat ik in ieder geval nog een paar lezingen mee kan pakken, hoop echt dat het gaat lukken.

Vet dat ie daar ook staat.

Poelie... don't be a poesie. Zou maar zo kunnen dat je hierna weer een jaar of twee moet wachten... grijp die kans!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#70 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 11 October 2010 - 04:43 PM

Ja, maar liever een jaar langer wachten op weer een conferentie, dan een halfjaar studie vertraging omdat ik mijn tentamens niet haal..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#71 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 11 October 2010 - 05:35 PM

Nou, ik hoop maar dat ik niet al te veel hoef te missen of dat de lezingen die ik mis wel gefilmt worden.

Ik ga namelijk met een paar anderen de MAPS-stand verzorgen :)

#72 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 11 October 2010 - 06:24 PM

Er is toch geen reden om bij de stand te blijven staan als iedereen naar een lezing luistert?
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#73 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 11 October 2010 - 06:32 PM

^ nou, zou niet willen dat ineens eoa leipo er met de helft van de stand vandoor gaat <_<

Hoewel ik eigenlijk geen idee heb wat er komt te liggen/staan behalve een stapeltje donatie-formulieren :P

#74 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 11 October 2010 - 11:42 PM

In Basel verkocht die MAPS stand boeken. Had er nog een of twee gekocht.

Heeft er nog iemand goede ideeën om dit te promoten? Essensie (tijdschrijft) is al ingelicht neem ik aan?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#75 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 12 October 2010 - 05:58 AM

In Basel verkocht die MAPS stand boeken. Had er nog een of twee gekocht.

Ja precies, dit stond ook wel in de 'instructie' die ik van MAPS gekregen heb, maar ik heb geen idee of ze ook echt een doos (of meer) met spullen opsturen oid.

Maar goed, lijkt me in dat geval geen slecht idee als er altijd iemand bij de stand aanwezig is.

#76 Caduceus Mercurius

Caduceus Mercurius

Trolled!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1926 posts

Posted 12 October 2010 - 08:11 AM

Ik heb afgelopen zaterdag mijn busje opgehaald. Die ging in maart, onderweg naar de OPEN lezing in Groningen, stuk en was niet zo eenvoudig te repareren. Maar nu doet hij het weer, dus denk ik er aan om op het congres met een stand te gaan staan (boeken). Is dat nog mogelijk? Zo ja, dan zou ik wellicht op de MAPS spullen kunnen letten wanneer jij bepaalde lezingen wilt bijwonen.
"Autonomy is the essence of freedom. Free people will never be slaves. They will be natural meritocrats."

#77 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7699 posts

Posted 12 October 2010 - 12:23 PM

Heeft er nog iemand goede ideeën om dit te promoten? Essensie (tijdschrijft) is al ingelicht neem ik aan?

Yes, er komt een verslaggever van EssenSie om ons congres te verslaan zelfs. :)

Maar nu doet hij het weer, dus denk ik er aan om op het congres met een stand te gaan staan (boeken). Is dat nog mogelijk? Zo ja, dan zou ik wellicht op de MAPS spullen kunnen letten wanneer jij bepaalde lezingen wilt bijwonen.

CM: er is al een boekenstand - en twee is denk ik ietwat teveel van het goede.

Thank you, the mdgt.

#78 Caduceus Mercurius

Caduceus Mercurius

Trolled!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1926 posts

Posted 12 October 2010 - 12:34 PM

Het gaat maar om één Nederlandstalig boek (je weet welke) dat ik persoonlijk zou willen vertegenwoordigen, en waar ik niet een grote stand voor nodig heb, enkel een rustig plekkie. Ik heb zelf een tafel en display materialen. Kijk/overleg maar.
"Autonomy is the essence of freedom. Free people will never be slaves. They will be natural meritocrats."

#79 Crawling King Snake

Crawling King Snake

Virtuoos der spelling

• Members
  • PipPipPipPip
  • 870 posts

Posted 13 October 2010 - 12:04 PM

Dus als ik mijn collegekaart laat zien bij de ingang is het wel goed toch? Ik heb de tickets al.

En ik was te laat met een hotelkamer regelen. Is er iemand waar een vriend en ik bij kan crashen in A'dam? Ik kan altijd nog terug naar Utrecht, maar het zou wel relaxd zijn om in A'dam te kunnen blijven slapen.

Posted Image

#80 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7699 posts

Posted 13 October 2010 - 12:11 PM

Is dit hotel geen optie? Of te duur?

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users