Jump to content

Photo

Mind Altering Science - Amsterdam 23 & 24 oktober 2010An OPEN Conference on Psychedelic Research

• Please log in to reply
109 replies to this topic

#41 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 05 August 2010 - 02:47 PM

ja hallo als jullie mijn serieuze overwegingen over 1 kam gaan scheren met mind zn bullshit kom ik sowieso niet en ga ik de rest van dit topic alleen nog maar zeiken over de prijs ondanks het feit dat ik het niet echt duur vind (wel veel geld, maar das iets anders). Ohja en studentenkorting vind ik echt bullshit, ik las laatst een onderzoek waar erg duidelijk uit bleek dat studenten bepaald niet het 'armlastige' gedeelte van de bevolking zijn, maar er juist nogal op los leven en flink geld over de balk smijten. Jeweetwel: zuipen, merkkleding, dure feesten als sensation. MTV mobile abonnementen, laptops. Maar dat terzijde.
don't look at the finger that points to the moon, or you will miss all the heavenly glory...

#42 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 05 August 2010 - 02:52 PM

ja hallo als jullie mijn serieuze overwegingen over 1 kam gaan scheren met mind zn bullshit kom ik sowieso niet

beter! ;)
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#43 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 05 August 2010 - 03:39 PM

....

Wat is 30 euro nou voor een conferentie over een controversieel onderweg?

Ik ben altijd controversieel onderweg :')

...

Fixed :P

ja hallo als jullie mijn serieuze overwegingen over 1 kam gaan scheren met mind zn bullshit kom ik sowieso niet

beter! ;)

:P

#44 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 05 August 2010 - 05:02 PM

Ik ga er zeker bij zijn, ik ben nog wel geen student nu maar gezien ik toch in een verwante tak ga studeren en een aanzienlijk deel van mijn vrije tijd toch al gebruik om research betreffende het onderwerp door te spitten (ook gewoon in acedemisch engels trouwens, interessante verdiepende informatie in het nederlands is vrijwel non existent). Ontzettend goed dat dit ook georganiseerd wordt in Nederland. (En om me maar even met de discussie te bemoeien, de prijs vind ik helemaal niet zo hoog, makkelijk bij een te sparen, en studenten korting is toch hoofdzakelijk om studenten aan te trekken want zoals dreadmanneke ook zei, het zijn ook de mensen die dit alles in de toekomst voort moeten zetten.)
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#45 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 05 August 2010 - 06:51 PM

Zou het belastingaftrekbaar zijn als scholingskosten? ;)

Met een beetje mazzel ben ik er ook bij.
Verbing weirds language.

#46 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 06 August 2010 - 03:05 PM

Ik moet nu ook wel toegeven dat ik niet had gezien dat er een student-discount was :laugh:

#47 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6362 posts

Posted 12 August 2010 - 10:37 AM

Ticket is binnen. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#48 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 12 August 2010 - 11:00 AM

Braaf! :)

Overigens is er nog meer interessant nieuws te melden: er zijn twee extra sprekers bevestigd.

This just in: Dr. Torsten Passie has been confirmed as a speaker at the conference. We're very glad to have him on board, as his research on human consciousness and alternate states is innovative and daring. We are very curious about his contribution to the conference and hope you are too.

Dear readers, we are glad to inform you that we have confirmed yet another speaker! Joining us in October is Katharina Kirchner, who worked with Peter Gasser on the MAPS sponsored study into "LSD-Assisted Psychotherapy in the Treatment of Anxiety Secondary to Life Threatening Illness". We are very happy that she will be able to present her studies to the audience of the Mind Altering Science, is this is indeed cutting edge research.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#49 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 12 August 2010 - 06:41 PM

Is het hele event lineair te volgen of moet je kiezen tussen sprekers?

Salaris weer binnen, ticket nu ook! Nu nog een printer vinden om 'm uit te printen...
Verbing weirds language.

#50 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 12 August 2010 - 08:20 PM

Is het hele event lineair te volgen of moet je kiezen tussen sprekers?

Jep, geen paralelle sessies, alles is voor iedereen. :whistle:

Salaris weer binnen, ticket nu ook! Nu nog een printer vinden om 'm uit te printen...

Gelukkig heb je nog eventjes...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#51 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 24 August 2010 - 10:36 AM

Nog maar 1 week de kans om goedkope kaartjes te scoren, waarde mede-DHP-ers! Weest er snel bij, want voor je het weet is het vol en kan je niet bij dit historische congres zijn... stel je voor. ;)

Studenten: 29,50! En voor niet-studerenden de alleszins ook redelijke prijs van 45 euro. Geen geld! :)

Thank you, the mdgt.

#52 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 24 August 2010 - 09:36 PM

ik heb besloten dat ik toch mijn schamele spaarcenten bij elkaar ga schrapen en een maand krom ga liggen om hier bij te kunnen zijn :P Ik ben dus te herkennen aan mijn trommel met droog brood en ketchup
don't look at the finger that points to the moon, or you will miss all the heavenly glory...

#53 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 25 August 2010 - 11:22 AM

En een hartje op je wang?
Verbing weirds language.

#54 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 25 August 2010 - 04:17 PM

uhm. :P

#55 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 29 August 2010 - 06:31 PM

Zo bijna op de valreep een kaartje gehaald, tegen mijn principes in.. normaal betaal ik alleen voor sks.
Loopt die kaartverkoop eigenlijk een beetje?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#56 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1011 posts

Posted 29 August 2010 - 09:20 PM

De kaartverkoop begint best wel goed te lopen ja, al mogen er nog een stuk meer kaarten worden verkocht. Dus vertel vooral iedereen over dit geweldige congres! ;)
The wisest mind has something yet to learn

#57 StichtingOPEN

StichtingOPEN

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 36 posts

Posted 12 September 2010 - 01:47 PM

Back with more news about the Conference:

Joining us in October is Katharina Kirchner, who worked with Peter Gasser on the MAPS sponsored study into "LSD-Assisted Psychotherapy in the Treatment of Anxiety Secondary to Life Threatening Illness". We are very happy that she will be able to present her studies to the audience of the Mind Altering Science, is this is indeed cutting edge research.

Dr. Torsten Passie has also been confirmed as a speaker at the conference. We're very glad to have him on board, as his research on human consciousness and alternate states is innovative and daring. We are very curious about his contribution to the conference and hope you are too.

Dr. Stephen Snelders has confirmed his participation at our conference! He will open the conference on Saturday morning with a lecture called "Research and therapy with hallucinogens in the Netherlands revisited". He is a Dutch researcher, lecturer and (among others) writer of the book "LSD Therapy in the Netherlands".

The topic of Dr. Jordi Riba's lecture on Saturday the 23rd has also been established. He will talk about the (safety of) administration of ayahuasca to humans in a clinical setting, the topic of his presentation being "Clinical Research on Ayahuasca: from Basic Physiology to Neuroimaging". Subjects that will be addressed are the pharmacology and the mechanisms of action on the human brain, of both past and future studies. Once again, this is a lecture we are highly interested in.

We hope to see some of you there!

Visit http://www.mindalteringscience.com for more information.

StichtingOPEN

Stichting OPEN is op zoek naar serieuze en toegewijde vrijwilligers.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.

#58 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 12 September 2010 - 03:37 PM

Oei oei oei! Zin in!

Heb mn nieuwe collegekaart binnen, maar nu rijst de vraag: waar moet het kopietje ervan heengestuurd? kan ik 'em niet gewoon bij de ingang laten zien?

verder om nog even te bitchen op de bitcherts:
Niet studeren wil zeggen dat je tijd hebt om te werken, waardoor je zo'n 36 uur (gemiddeld voor den Nederlander) betaald werk kunt verzetten, waar de student (met zn dure kamer en schamele toelage) niet bij in de buurt komt. Bij laffe studies is die tijd er natuurlijk wel en die studenten hebben natuurlijk geen recht op stufi en kortingen enzo.

kusje!

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#59 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6362 posts

Posted 18 September 2010 - 11:55 PM

Fuck, kwam er van de week achter dat ik op de maandag en de dinsdag direct na de conferentie twee tentamens heb. :(

Nog maar eens zien hoe ik dit ga bolwerken..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#60 ErnstJ├╝nger

ErnstJ├╝nger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 21 September 2010 - 08:39 AM

Ik zal zeker aanwezig zijn en neem nog een vriend mee.
Hopelijk vind ik bij iemand onderdak voor de nacht van zaterdag op zondag. Het zal me goed doen er nog eens uit te zijn, en dat onder cynische hippies. Komt zeker goed!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users