Jump to content

Photo

Mind Altering Science - Amsterdam 23 & 24 oktober 2010An OPEN Conference on Psychedelic Research

• Please log in to reply
109 replies to this topic

#21 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 04 August 2010 - 06:36 PM

Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor het engels. Dat is echt al snel prima te begrijpen. ik vind dat je gewoon moet komen :)
Achteraf ga je balen dat je niet geweest bent!

#22 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 04 August 2010 - 10:35 PM

Hmm, ik zie het ook wel zitten hier eens naar toe te gaan om eerlijk te zijn. Wel een beetje duur jammer genoeg, voor een arme student :)
Maar kom, als we het inplannen is dat wel haalbaar. Wanneer zal het volledige programma bekend zijn, iemand enig idee van? Want als ik de twee dagen wil komen zal ik wel ergens in A'dam een slaap plaats moeten zien te regelen. :P

#23 Caduceus Mercurius

Caduceus Mercurius

Trolled!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1926 posts

Posted 04 August 2010 - 11:03 PM

Wel een beetje duur jammer genoeg, voor een arme student :P

Helaas nog duurder voor een arme niet-student. :)
"Autonomy is the essence of freedom. Free people will never be slaves. They will be natural meritocrats."

#24 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 04 August 2010 - 11:04 PM

Ah beter dat iemand anders erover begint.. ik vond het ook niet echt goedkoop.

Studeren? Ik kan amper schrijven.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#25 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7682 posts

Posted 05 August 2010 - 09:46 AM

Sorry hoor... vinden jullie 30 euro serieus DUUR?! Is er iemand van jullie naar de congressen in Basel geweest? Daar betaal je echt makkelijk een veelvoud van wat je hier betaalt. 200 euro ofzo?

Nou ja, ik wil niet veel zeggen, maar alle sprekers komen gratis spreken en alle overige kosten worden zoveel mogelijk gedrukt om de kaartjes zo goedkoop mogelijk te laten zijn.

Drink een paar biertjes minder in 't weekend ofzo...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#26 Door_of_Perception

Door_of_Perception

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 21 posts

Posted 05 August 2010 - 09:54 AM

Ik ben ook een beetje geshockeerd dat er geklaagd wordt over de prijs...

Jullie moesten eens weten hoeveel tijd een heleboel mensen hier VRIJWILLIG insteken, zonder daar een cent voor te krijgen. Voor een gemiddeld congres betaal je makkelijk 120 euro per dag.

Het congres is over 3 maanden, als je nu een kaartje koopt betekent dat een tientje sparen per maand voor studenten en iets meer voor niet studenten.
Lijkt me goed te doen. Maar goed, het is waar je je prioriteiten legt....

#27 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 05 August 2010 - 11:11 AM

30 euro is voor 2 volle dagen echt niet veel geld. Maarja, psychedelica zijn blijkbaar vooral populair onder langharig werkschuw hippie tuig :P
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#28 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 05 August 2010 - 11:35 AM

ik heb wel 500 usd betaald in Peru voor een conferentie, maar goed ... die was er wel helemaal over.

30 euro is echt nix, jullie denken dat de wereld voor nix draait.

Ik kan jammer genoeg niet gaan, moet werken die dagen en mijn weinig verlof dat ik heb, ga ik gebruiken voor een reisje met m'n vrouw.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#29 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7682 posts

Posted 05 August 2010 - 11:59 AM

ik heb wel 500 usd betaald in Peru voor een conferentie, maar goed ... die was er wel helemaal over.

Ik kan jammer genoeg niet gaan, moet werken die dagen en mijn weinig verlof dat ik heb, ga ik gebruiken voor een reisje met m'n vrouw.

Een congres in Nederland? En geen wolf?

Wacht effe hoor... hier zijn serieus een paar dingen helemaal fout aan het gaan.

Werken?

Verlof?

Reisje met je vrouw?

:)

:P

Werk je serieus in het weekend?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#30 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 05 August 2010 - 12:05 PM

Hmm, ik zie het ook wel zitten hier eens naar toe te gaan om eerlijk te zijn. Wel een beetje duur jammer genoeg, voor een arme student :)
Maar kom, als we het inplannen is dat wel haalbaar. Wanneer zal het volledige programma bekend zijn, iemand enig idee van? Want als ik de twee dagen wil komen zal ik wel ergens in A'dam een slaap plaats moeten zien te regelen. :P

Wel een beetje duur jammer genoeg, voor een arme student :(

Helaas nog duurder voor een arme niet-student. :(

Ah beter dat iemand anders erover begint.. ik vond het ook niet echt goedkoop.

Studeren? Ik kan amper schrijven.

Wat is 30 euro nou voor een conferentie over een controversieel onderwerp? Ook als student, 30 euro is twee of drie uur werken, misschien vier. Daarvoor krijg je 2 dagen interessante lezingen, de mogelijkheid om op een relatief casual manier in contact te komen met interessante mensen en met wat geluk nog (veel) nieuwe informatie over een passie.

Al was de prijs dubbel zo hoog geweest, dan had dat voor mij nog geen probleem geweest, als je ziet wat je ervoor krijgt.

#31 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 05 August 2010 - 12:30 PM

Ik wil in dit topic geen geklaag meer zien.

Voor eenieder arm persoon: zet maar een paypal-account op dat mensen je een euro kunnen doneren.

#32 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 05 August 2010 - 01:04 PM

waarom krijgen studenten eigenlijk korting?
don't look at the finger that points to the moon, or you will miss all the heavenly glory...

#33 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 05 August 2010 - 01:17 PM

Studenten krijgen bijna altijd korting omdat ze doorgaans armlastiger zijn dan de professionals. Congressen willen doorgaans aanmoedigen dat aankomend talent er ook bij is, het zijn immers diegene die later het stokje over dienen te nemen.

Of bedoel je je vraag meer in de zin van, waarom krijgen arme hippies die niet studeren geen korting? Congressen blijven hoewel ook toegankelijk voor liefhebbers uit alle gelederen der maatschappij, toch vooral een academische aangelegenheid.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#34 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 05 August 2010 - 01:45 PM

Sorry hoor... vinden jullie 30 euro serieus DUUR?! Is er iemand van jullie naar de congressen in Basel geweest? Daar betaal je echt makkelijk een veelvoud van wat je hier betaalt. 200 euro ofzo?

Nou ja, ik wil niet veel zeggen, maar alle sprekers komen gratis spreken en alle overige kosten worden zoveel mogelijk gedrukt om de kaartjes zo goedkoop mogelijk te laten zijn.

Het is geen 30. Ja daar ben ik geweest en denk maar eens terug over hoeveel ik daar voor had betaald :P
En ik drink geen bier.
Maar het is niet zo dat ik het duur vind (!), maar ook niet extreem goedkoop.

Congressen blijven hoewel ook toegankelijk voor liefhebbers uit alle gelederen der maatschappij, toch vooral een academische aangelegenheid.

Posted Image

Maar wel moeilijker toegankelijk dus voor de niet-studerende sterveling (dat is bijna iederen)

Wat is 30 euro nou voor een conferentie over een controversieel onderweg?

Ik ben altijd controversieel onderweg :')

Nu mag je dus geen mening meer hebben?

-----

En nu ik toch bezig ben, waar is het financieel jaarverslag van stichting open?

Edited by mind, 05 August 2010 - 01:58 PM.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#35 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 05 August 2010 - 02:05 PM

Een congres in Nederland? En geen wolf?

Wacht effe hoor... hier zijn serieus een paar dingen helemaal fout aan het gaan.

Werken?

Verlof?

Reisje met je vrouw?

:(

:P

Werk je serieus in het weekend?

werk in het weekend, ... :) , maar heb tijdens de week twee vrije dagen :(.

Maar hoezo ... werken, vrouw, reisje, verlof? Ik ben toch al altijd huisje-tuintje met beide voeten op de grond, gebalanceerde, gezonde jongen geweest?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#36 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 05 August 2010 - 02:07 PM

https://www.dhpforum...=...ost&p=44563

#37 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7682 posts

Posted 05 August 2010 - 02:08 PM

Het is geen 30. Ja daar ben ik geweest en denk maar eens terug over hoeveel ik daar voor had betaald ;)
En ik drink geen bier.
Maar het is niet zo dat ik het duur vind (!), maar ook niet extreem goedkoop.

Ok, da's waar. Maar 45 euro is nog steeds niet heel duur, toch? Mijn mening hoor...

Maar wel moeilijker toegankelijk dus voor de niet-studerende sterveling (dat is bijna iedereen)

Denk je echt dat dat verschil veel uitmaakt? (Oprechte vraag) En zo ja, hoe kan je dat ondervangen? Door mensen te verplichten hun uitkering te laten zien?

Nu mag je dus geen mening meer hebben?

Klopt. De rest wel hoor, jij alleen niet. En myx0r.

En nu ik toch bezig ben, waar is het financieel jaarverslag van stichting open?

klik

Thank you, the mdgt.

#38 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7682 posts

Posted 05 August 2010 - 02:10 PM

Maar eerlijk gezegd vind ik het jammer om in te gaan op gezeur over de prijs, terwijl een hele hoop mensen echt teringveel (en dan zeg ik ook echt HEEL VEEL) tijd, moeite, geld, risico en liefde steekt in een congres waarin ze geloven... waarom gaat het dan meteen over de prijs?

Het is vrij uniek dat er zoiets wordt opgezet in Nederland - en dan nog met een hele hoop internationale sprekers ook. Liever besteed ik aandacht aan de inhoud.

;)

Thank you, the mdgt.

#39 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 05 August 2010 - 02:12 PM

Tsjah.. weer heeeeel erg off-topic maar over het algemeen zijn die wetenschappelijke congressen stervensduur.
Maar zoals ik al had gezegd, ik vind dit niet duur (als je dit niet snapt; mah posts.. read them.. of bij nader inzien... negeer ze haha).

edit:
Ja en omdat ik zelfs zo cool vind, ga ik tijdelijk de DHP wiki link weghalen en een link naar Mind Altering Science maken (als jullie allemaal padvinders erewoord geven dat jullie niks tegen Poelie zeggen)
Coole naam! ;)

Edited by mind, 05 August 2010 - 02:16 PM.

#40 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7682 posts

Posted 05 August 2010 - 02:20 PM

;)

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users