Achteraf ga je balen dat je niet geweest bent!
Posted 04 August 2010 - 06:36 PM
Posted 04 August 2010 - 10:35 PM
Posted 04 August 2010 - 11:03 PM
Helaas nog duurder voor een arme niet-student.Wel een beetje duur jammer genoeg, voor een arme student
Posted 04 August 2010 - 11:04 PM
Posted 05 August 2010 - 09:46 AM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 05 August 2010 - 09:54 AM
Posted 05 August 2010 - 11:11 AM
Posted 05 August 2010 - 11:35 AM
Posted 05 August 2010 - 11:59 AM
Een congres in Nederland? En geen wolf?ik heb wel 500 usd betaald in Peru voor een conferentie, maar goed ... die was er wel helemaal over.
30 euro is echt nix, jullie denken dat de wereld voor nix draait.
Ik kan jammer genoeg niet gaan, moet werken die dagen en mijn weinig verlof dat ik heb, ga ik gebruiken voor een reisje met m'n vrouw.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 05 August 2010 - 12:05 PM
Hmm, ik zie het ook wel zitten hier eens naar toe te gaan om eerlijk te zijn. Wel een beetje duur jammer genoeg, voor een arme student
![]()
Maar kom, als we het inplannen is dat wel haalbaar. Wanneer zal het volledige programma bekend zijn, iemand enig idee van? Want als ik de twee dagen wil komen zal ik wel ergens in A'dam een slaap plaats moeten zien te regelen.
Helaas nog duurder voor een arme niet-student.Wel een beetje duur jammer genoeg, voor een arme student
![]()
Wat is 30 euro nou voor een conferentie over een controversieel onderwerp? Ook als student, 30 euro is twee of drie uur werken, misschien vier. Daarvoor krijg je 2 dagen interessante lezingen, de mogelijkheid om op een relatief casual manier in contact te komen met interessante mensen en met wat geluk nog (veel) nieuwe informatie over een passie.Ah beter dat iemand anders erover begint.. ik vond het ook niet echt goedkoop.
Studeren? Ik kan amper schrijven.
Posted 05 August 2010 - 12:30 PM
Posted 05 August 2010 - 01:04 PM
Posted 05 August 2010 - 01:17 PM
Posted 05 August 2010 - 01:45 PM
Het is geen 30. Ja daar ben ik geweest en denk maar eens terug over hoeveel ik daar voor had betaaldSorry hoor... vinden jullie 30 euro serieus DUUR?! Is er iemand van jullie naar de congressen in Basel geweest? Daar betaal je echt makkelijk een veelvoud van wat je hier betaalt. 200 euro ofzo?
Nou ja, ik wil niet veel zeggen, maar alle sprekers komen gratis spreken en alle overige kosten worden zoveel mogelijk gedrukt om de kaartjes zo goedkoop mogelijk te laten zijn.
Drink een paar biertjes minder in 't weekend ofzo...
Congressen blijven hoewel ook toegankelijk voor liefhebbers uit alle gelederen der maatschappij, toch vooral een academische aangelegenheid.
Wat is 30 euro nou voor een conferentie over een controversieel onderweg?
Ik wil in dit topic geen geklaag meer zien.
Edited by mind, 05 August 2010 - 01:58 PM.
Posted 05 August 2010 - 02:05 PM
Een congres in Nederland? En geen wolf?ik heb wel 500 usd betaald in Peru voor een conferentie, maar goed ... die was er wel helemaal over.
30 euro is echt nix, jullie denken dat de wereld voor nix draait.
Ik kan jammer genoeg niet gaan, moet werken die dagen en mijn weinig verlof dat ik heb, ga ik gebruiken voor een reisje met m'n vrouw.
Wacht effe hoor... hier zijn serieus een paar dingen helemaal fout aan het gaan.
Werken?
Verlof?
Reisje met je vrouw?![]()
Werk je serieus in het weekend?
Posted 05 August 2010 - 02:07 PM
Posted 05 August 2010 - 02:08 PM
Ok, da's waar. Maar 45 euro is nog steeds niet heel duur, toch? Mijn mening hoor...Het is geen 30. Ja daar ben ik geweest en denk maar eens terug over hoeveel ik daar voor had betaaldSorry hoor... vinden jullie 30 euro serieus DUUR?! Is er iemand van jullie naar de congressen in Basel geweest? Daar betaal je echt makkelijk een veelvoud van wat je hier betaalt. 200 euro ofzo?
Nou ja, ik wil niet veel zeggen, maar alle sprekers komen gratis spreken en alle overige kosten worden zoveel mogelijk gedrukt om de kaartjes zo goedkoop mogelijk te laten zijn.
Drink een paar biertjes minder in 't weekend ofzo...
En ik drink geen bier.
Maar het is niet zo dat ik het duur vind (!), maar ook niet extreem goedkoop.
Denk je echt dat dat verschil veel uitmaakt? (Oprechte vraag) En zo ja, hoe kan je dat ondervangen? Door mensen te verplichten hun uitkering te laten zien?Maar wel moeilijker toegankelijk dus voor de niet-studerende sterveling (dat is bijna iedereen)
Ik wil in dit topic geen geklaag meer zien.
Klopt. De rest wel hoor, jij alleen niet. En myx0r.Nu mag je dus geen mening meer hebben?
klikEn nu ik toch bezig ben, waar is het financieel jaarverslag van stichting open?
Thank you, the mdgt.
Posted 05 August 2010 - 02:10 PM
Thank you, the mdgt.
Posted 05 August 2010 - 02:12 PM
Edited by mind, 05 August 2010 - 02:16 PM.
Posted 05 August 2010 - 02:20 PM
Thank you, the mdgt.
0 members, 0 guests, 0 anonymous users