Jump to content

Photo

Mind Altering Science - Amsterdam 23 & 24 oktober 2010An OPEN Conference on Psychedelic Research

• Please log in to reply
109 replies to this topic

#1 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 28 July 2010 - 07:01 PM

Voor wie het nog niet wist, zojuist is de verkoop van kaarten voor het door Stichting OPEN georganiseerde Mind Altering Science begonnen.

AMSTERDAM, The Netherlands.
Stichting OPEN is proud to organize the first conference on psychedelic research hosted by a Dutch university. We offer you two full days of 21st century, cutting edge research into psychedelics and the psychedelic experience. The conference is organized for all those, students as well as professionals, with an interest in psychedelic research. Don't be late, get your tickets in advance.

About the Conference
With researchers and therapists from a wide variety of academic disciplines, this event will be dedicated to the exploration of a broad range of subjects. From addiction treatment to psychotherapy with the aid of psychedelics, from the neurobiology of ayahuasca to the social, ritual and legal implications of its use, and from psychopharmacology and human psychedelic research to new views on the legalisation of psychedelic substances.

Ik heb mijn kaartje al binnen. Dus wie gaan er nog meer? :rolleyes:

#2 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 28 July 2010 - 08:40 PM

Ikke ga ook! morgen even kaartje kopen en hoppa!
goede zaak, OPEN! daar wordt stevig aan de weg getimmerd!
:rolleyes:

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 29 July 2010 - 07:09 AM

Dadelijk ook maar is een ticket bestellen dan.. :rolleyes:

Toffe site ook!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 29 July 2010 - 02:10 PM

Ik kan er helaas niet bij zijn en dat vind ik wel ERG jammer, ook dat ik nu niet een praatje over mijn scriptie kan houden, maar ja ik zit dan in Zuid-Amerika.....en dat is ook leuk! :)

Volgend jaar dan maar??? :)
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#5 Crawling King Snake

Crawling King Snake

Virtuoos der spelling

• Members
  • PipPipPipPip
  • 870 posts

Posted 29 July 2010 - 09:19 PM

Ik kom ook langs waarschijnlijk :)

Posted Image

#6 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 29 July 2010 - 10:47 PM

Niet waarschijnlijk.. gewoon komen! Dit gaat rocken.. !

#7 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 30 July 2010 - 08:05 AM

present met camera :)

Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...

#8 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 30 July 2010 - 08:54 AM

^ ja laten we het filmen deze keer een beetje goed coordineren :)

#9 StichtingOPEN

StichtingOPEN

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 36 posts

Posted 03 August 2010 - 08:26 AM

[Merged met bestaande topic]

Posted Image

Mind Altering Science – An OPEN Conference on Psychedelic Research

Met trots organiseert Stichting OPEN op 23 en 24 oktober 2010 aan de Universiteit van Amsterdam: 'Mind Altering Science – an OPEN conference on psychedelic research'. Van nieuwe behandelmethoden van posttraumatische stressstoornis met MDMA - en de bestrijding van verslaving met Ibogaïne - tot en met de globalisering van ayahuasca-religies; 'Mind Altering Science' wordt het eerste congres op Nederlandse bodem dat een multi-disciplinair en academisch perspectief biedt op hedendaags onderzoek naar psychedelica.

Dit twee-daagse congres omvat een reeks aan uitdagende lezingen, interactieve dialogen en presentaties van recente onderzoeksresultaten. Onderzoekers, behandelaars en therapeuten uit verschillende landen bespreken het gebruik van psychedelica ieder vanuit hun eigen discipline. Bent u als arts, onderzoeker, student, therapeut of behandelaar nieuwsgierig naar onderzoek naar psychedelica? Stichting OPEN nodigt u van harte uit om deel uit te maken van een uniek congres in de Nederlandse geschiedenis!

Centrale sprekers op 'Mind Altering Science' zijn o.a:

Andrew Sewell PhD (US)

Peter Oehen MD (CH)

Bia Labate PhD (BR)

Jordi Riba MD (ES)

Jose Carlos Bouso MD (ES)

Adele van der Plas (NL)

Stephen Snelders (NL)

David Luke PhD (UK)

Dr. Anwar Jeewa (SA)

Amanda Feilding (UK)

Wilt u meer informatie over het congres, bezoek dan onze (Engelstalige) website: www.mindalteringscience.com

Wilt u meer informatie over Stichting OPEN, bezoek dan onze website:

Posted Image

Stichting OPEN is op zoek naar serieuze en toegewijde vrijwilligers.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.

#10 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 03 August 2010 - 05:37 PM

supergoed initiatief, ziet er professioneel uit ook! Vind het zelf alleen beetje veel geld voor iets waarvan ik ivm het engels en het vakjargon waarschijnlijk toch de helft niet van begrijp. Maar veel succes en plezier daar!
don't look at the finger that points to the moon, or you will miss all the heavenly glory...

#11 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 04 August 2010 - 10:21 AM

Vind je het serieus duur voor een twee-daags congres?

Overigens denk ik dat het inhoudelijk goed te doen zal zijn voor mensen die een serieuze interesse hebben in psychedelica: het is niet noodzakelijk dat je farmacie, psychologie of medicijnen studeert.

Komt dat volgens jullie wel over - als je naar de website kijkt?

Enne, ik verwacht eigenlijk wel iets meer enthousiasme. Een heus congres in Nederland over psychedelisch onderzoek! Oh my god! :)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#12 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 04 August 2010 - 10:48 AM

Echt supervet allemaal!
Mooie ontwikkeling en de site ziet er goed uit vind ik.
Alleen krijg ik onder de prijsvermelding een 'unable to connect' foutmelding van iets embedded ofzo?

Ik zal eens kijken of ik het geld op kan hoesten voor eind deze maand, wil er erg graag bij zijn, lijkt me heel vet!
Helaas zit ik een beetje krap bij kas zo na mijn vakantie.

#13 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 04 August 2010 - 10:52 AM

Vind je het serieus duur voor een twee-daags congres?

nee, ik vind het niet duur voor een 2 daags congres. Ik vind het wel veel geld voor iets waarvan ik de helft toch niet begrijp ivm vakjargon en engels. Zoals ik al zei dus :)

Maar eh ja de site komt wel behoorlijk professioneel over idd, straalt wel 'doelgroep professionals' uit imho. Is dat niet de bedoeling dan?
don't look at the finger that points to the moon, or you will miss all the heavenly glory...

#14 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 04 August 2010 - 11:02 AM

Volgens mij zijn de meeste DHPers professionals
:)

Kan er zelf helaas pindakaas niet bij zijn.
The mind is a jungle.

#15 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 04 August 2010 - 11:10 AM

Alleen krijg ik onder de prijsvermelding een 'unable to connect' foutmelding van iets embedded ofzo?

Really? Wanneer krijg je die foutmelding precies? Zou je anders een printscreentje kunnen maken? Dan ga ik er asap achteraan...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#16 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 04 August 2010 - 11:11 AM

Maar eh ja de site komt wel behoorlijk professioneel over idd, straalt wel 'doelgroep professionals' uit imho. Is dat niet de bedoeling dan?

Nee, professioneel is goed natuurlijk. Zo lang de tekst 'gewone geinteresseerden' maar niet afschrikt, ik was alleen benieuwd naar feedback. :)

Thank you, the mdgt.

#17 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 04 August 2010 - 11:58 AM

hm maar jij denkt dus dat het voor gewone geinteresseerde dhp noobs such as myself wel te volgen is? Ik vind het wel interessant namelijk. Maar hoewel ik dit weekend nogmaals enkele complimenten over de kwaliteit van mijn engels in ontvangst heb mogen nemen heb ik toch zelf nog altijd het idee dat mijn engels niet van dusdanige kwaliteit is dat ik dergelijke lezingen zou moeten kunnen volgen. Zeker niet als er wat specifieker jargon naar voren komt. Misschien wil iemand zich als tolk opwerpen? :) Hm ik denk er nog even over na.

#18 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 04 August 2010 - 12:10 PM

Really? Wanneer krijg je die foutmelding precies? Zou je anders een printscreentje kunnen maken? Dan ga ik er asap achteraan...

Net nog een keer gekeken maar het doet het nu wel.
Het bleek de betalingspagina (Paydro) te zijn die volgens mij gewoon eenmalig even niet leek te laden, maar nu zie ik hem wel!

#19 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 04 August 2010 - 12:29 PM

hm maar jij denkt dus dat het voor gewone geinteresseerde dhp noobs such as myself wel te volgen is? Ik vind het wel interessant namelijk. Maar hoewel ik dit weekend nogmaals enkele complimenten over de kwaliteit van mijn engels in ontvangst heb mogen nemen heb ik toch zelf nog altijd het idee dat mijn engels niet van dusdanige kwaliteit is dat ik dergelijke lezingen zou moeten kunnen volgen. Zeker niet als er wat specifieker jargon naar voren komt. Misschien wil iemand zich als tolk opwerpen? :) Hm ik denk er nog even over na.

Zeker van Duitsers op VuuV? Voor een Duitser kan iemand al snel geniaal engels! :P
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#20 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 04 August 2010 - 12:39 PM

Zeker van Duitsers op VuuV? Voor een Duitser kan iemand al snel geniaal engels! :)

hehe nee, duitsers spreken sowieso geen engels :P complimenten kwamen van denen en britten (en een braziliaan maar dunno hoeveel verstand die er van had :P)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users