Jump to content

Photo

Papaver (poppy) theeErvaringen?

opium thee

• Please log in to reply
84 replies to this topic

#1 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 23 June 2005 - 09:46 PM

Khad vorig weekend wat papavers weten te bemachtigen,en heb er thee van getrokken,zijn er meer mensen die hier ervaring meej hebben? met thee of sm0ke?
Ik had 10 papavers hier heb ik ong een halve liter thee van gezet,dit heb ik een aantal uurtjes laten trekken,zonder het te laten koken
Hier heb ik nog citroensap aan toegevoegd om het(schijnt) sterker te maken
Toen heb ik samen met flut eerst een bakje gedronken

Het effect kwam binnen half uur ongeveer,ik voelde me heel rlxxx,sloom,en alles dee ik ook in slo-motion,ik voelde ook een soort van rust,en een slaperig :duimpje: gevoel,het effect kon alleen nog wel iets versterkt worden,toen heb ik nog een bakje gedronken.
Ik sliep hierna echt super rlx,ik vond het wel rlx,alleen niet echt super intressant,wel handig voor als je niet in slaap komt,of pijn/krampen enzo heb.
Kvraag me af wat de effecten bij wat hogere doseringen zijn?
peacee

#2 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 23 June 2005 - 10:10 PM

Ey wat grappig ben nu net onder invloed van een enorme lading stengels (de eerste 10 cm eerder en grondig ingedampt)

doe de citroen er bij tijdens het pruttelen/licht koken en niet erna , daar heb je niks aan (wordt alleen slechter opgenomen , citroensap is niet sterk genoeg om een aanzienlijke hoeveelheid morfine in sterkere varianten te veranderen)

Bij hoge doseringen wordt t voor de leek minder plezant (op slechte momenten in slaap vallen , kotsen of zelfs letsel/dood door dat je longen t beetje opgeven)

Ik raad je aan om dit middel heel af en toe te gebruiken en niet als je beetje down voelt,
heel veel mensen raken hier aan verslaafd!!)

je moet t beetje zien als heroine die je opdrinkt , experimenteer er een beetje mee misschien (heel chill met tripstoffen of na ecstacy ofzo) maar ga niet in je in je wekelijkse leven inplannen.

#3 Flut

Flut

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 449 posts

Posted 23 June 2005 - 10:15 PM

yep, kweet nog niet echt wat ik hiervan moet denken.
Ik had dus ook een bakje genomen en ik had daarvoor 2 pilletjes genomen die bijna uitgewerkt waren dus besloot ik ook een bakje te nemen. Ik had alleen niet bepaald het idee dat ik er veel van voelde ik heb die n8 wel lekker geslapen maar of dat nou door die papavers kwam weet ik niet precies. Moet het nog ff een keer nuchter doen om hier een goed ordeel over te geven.

#4 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 23 June 2005 - 11:49 PM

Wat bedoel je eigenlijk met een bakje?

en ja van pillen word ik soms ook heel moe (goede pillen) dus je moet het idd nog een keertje doen , wel oppassen dat je niet teveel neemt en alleen t gvoel niet herkent ofzo. eerste keren met opiaten merkte ik niet veel behalve dat ik gwoon blj was maar je herkent de kenmerken van de ervaring dan gwoon niet.

dingen waar je op kan letten zijn ---> krijg je t warm , jeuk , kleine pupillen , beetje slap /ontspannen en zorgeloos, met verse papavers in de blender ben ik echter echt niet moe en dan heb ik juist zin om dingen te doen ook dingen die ik niet graag doe (schoonmaken , formulieren ,etc)

dus nogmaal veel plezier maar wees wel voorzichtig , drink nooit je kop thee in 1 keer leeg als je nog geen weerstandje/ervaring hebt

#5 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 24 June 2005 - 07:01 AM

ja ik herken de effecten,kvond het alleen btje te slaperig effect,als hero ook ong zoiets is lijkt het me niet echt intressant,ja mischien op een aantal momenten,bv als je niet in slaap kan komen fzo
kben ook cker niet van plan dit in te gaan plannen voor dagelijks gebruik,darvoor is het effect niet intressant genoeg voor mij dan
kheb nu een stuk of 6 bakjes thee getest
iig bedankt voor de tip met het citroensap,kzal het cker nogis proberen tijdens het indampen
grtz

#6 JJJ

JJJ

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 515 posts

Posted 30 June 2005 - 09:49 AM

Ik heb een drinkglas vol witbruin sap, dubbel ge?xtraheerd met water uit 18 poppies, flink ingedampt. Gisteren nam ik ongeveer 1/6 hiervan, het gaf wel een loom, warm gevoel en een duidelijk verdovend effect, maar verder niet euforisch ofzo. Ook kreeg ik na een tijdje jeuk op allerlei plekken. Ik had (na moeilijk in slaap te kunnen komen) overigens wel een volledig bizarre droom in de nacht die erop volgde. Volgende keer misschien iets meer nemen.
Sometimes we live
no particular way
but our own

#7 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 30 June 2005 - 12:47 PM

op meneercactus staat er dat je 15 bollen mag nemen voor een portie dacht ik
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#8 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 01 July 2005 - 09:06 PM

Krijg er onwijs jeuk aan mijn neus van :lol:

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#9 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 01 July 2005 - 09:38 PM

idd jeuk komt me ook wel bekent voor!

#10 ladyJane

ladyJane

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 02 July 2005 - 02:33 AM

Waar hebben jullie die papavers vandaan? Uit Nederland of buitenland?

#11 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 02 July 2005 - 10:23 PM

nederland!

#12 Bal0n

Bal0n

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 256 posts

Posted 03 July 2005 - 10:29 AM

Die jeuk komt waarschijnlijk van de code?ne die in de bollen zit.. :)

#13 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 07 July 2005 - 04:07 AM

^
ook van de morphine en andere alkaloiden krijg je jeuk (codeine is maar 1-2 % van papaversap)

wolvenkind , de dosis verschilt heel erg hangt af van grootte , hoe sterk de bollen zijn en je weerstand , en of ze vers of gedroogd zijn. een getal geven is niet makkelijk soms eet je er 5-6 en dan ben je al vereukt soms bijna 20 en dan merk je nikd , wees heel voorzichtig met dosis .

p.s ga eens weg van je pc en je wijk in papaverliefhebbenden , het plukseizon is begonnen , vind gemiddel 20-3- bollen per dag in tuinen en coegen

#14 JJJ

JJJ

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 515 posts

Posted 07 July 2005 - 08:54 AM

Gisteren heb ik wat meer genomen dan de vorige keer, ik voelde me deze keer wel enigszins ontspannen en onbezorgd. De jeuk was op momenten wel wat irritant. Verder weer heerlijk gedroomd de afgelopen nacht. Echt interessant of leuk vind ik dit vooralsnog niet, eerlijk gezegd!
Sometimes we live
no particular way
but our own

#15 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 08 July 2005 - 10:03 PM

Tis vooral leuk als je t goed kent (lees verslaafd aan bent) of als je iemanf bent met veel zorgen deze smelten als sneeuw in e zon onder invloed van PT

#16 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 09 July 2005 - 11:31 AM

waar haal je de poppies ?

NL !!

http://adh.2.forumer...wtopic=101&st=0

http://adh.2.forumer...p?showtopic=265

http://adh.2.forumer...p?showtopic=152

thank you , goodnight.

W
"Circular logic works because circular logic works."

#17 SnipedDragon

SnipedDragon

otiosist

• Members
  • PipPip
  • 87 posts

Posted 10 July 2005 - 02:47 PM

Heh, leuk dat 'guerilla hunting' ... ik had hier ook al in alle tuinen naar papaver somniferum staan te zoeken en heb behoorlijk wat tuinen gevonden. Ik weet nog niet of ik daadwerkelijk ook een thee'tje ga brouwen, best wel riskant spul.

Ik heb gehoord dat verse papaverbollen potenter zijn, dus het lijkt mij dat je gewoon een aantal versie bollen in 4'en kunt snijden ... dan de zaadjes eruit halen en dan in de blender gooien met wat water en eventueel citroensap.

Mja, zoals hier al eerder is gezegt ... kijk uit met dat spul, overal op het internet kom je maar weer tegen hoe graag mensen wensen dat ze het eerste bakje door de gootsteen gegooid hadden, denk er niet te licht over.

Buh, zou opium thee trouwens baat hebben bij een migraine aanval? Ik heb tegenwoordig veel minder frequent migraine maar de aanvaller zijn er wel erger op geworden. 2 - 4 keer per jaar, en dan natuurlijk een net in je slaap waardoor je niet meer kunt slapen.

#18 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 13 July 2005 - 06:56 PM

ja morfine wordt ook weleens gegeven voor ernstige migraine die niet behandeld kan worden met gewone medicijnen (bijv. ergotamine)

ik gooi ze nu alleen nog maar in de blender , met ah versgeperst grapefruit sap , 4-5 grote bollen zijn dan genoeg voor een beginner , als ik geen blender tot mijn beschikking eet ik ze gwoon (de appel voor de dorst techniek) , werkt ook prima wel goed kauwen.

ze zijn makkelijk te vinden , na een tijdje zie je ze binnen een paar seconden staan , ga overdag rondkijken en s'nachts roven

heb een in een avond wel eens 2 kilo aan bollen opgehaald , zet wel eens een pic neer van wat er over is.

wees wel voorzichtig ! liever een paar keer te weinig nemen dan meteen teveel , pas ook op met verse , sterker en als je blend of eet duurt t veel langer wel 20 uur ofzo , dus niet 2x in een dag een dosis nemen en heb geduld , kan 2-3 uur duren voordat je t goed voelt. Ook is t afkicken verschrikkelijk , bijna zo erg als methadon (werking is bijna 3x zo lang als gespoten heroine ) , dus snoep met mate

pic geupload

Posted Image

#19 JJJ

JJJ

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 515 posts

Posted 18 September 2005 - 08:46 AM

waar haal je de poppies ?

NL !!

http://adh.2.forumer...wtopic=101&st=0

http://adh.2.forumer...p?showtopic=265

http://adh.2.forumer...p?showtopic=152

thank you , goodnight.

W

Euh... 1 van die guerilla garden-plekken van die lui is bij mij om de hoek :P

Ik heb daar zelfs 20meter verderop ofzo al eerder eens zelf een handjevol papaverzaadjes gezaaid, maar er kwam niks van op helaas.
Sometimes we live
no particular way
but our own

#20 Evert

Evert

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 520 posts

Posted 25 September 2005 - 09:24 PM

Ik vind het effect het best als ik net onder het punt zit dat ik vanzelf in slaap val. Met een lekker muziekje op kan ik heerlijk dagdromen. Echt slapen vind ik zonde van mijn opium of papaverthee.
Als ik iets minder neem of mijn tolerantie is te groot voor een heftig effect dan voel ik me gewoon supergoed en heb plezier in alles wat ik doe, zelfs de meest vervelende taken. :cigar:

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users