Jump to content

Photo

Cocaïne schoonmakenweet iemand hoe dit moet?

• Please log in to reply
23 replies to this topic

#21 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 18 November 2010 - 07:42 PM

As far as I know = AFAIK en Libelle heeft echt wel een avvy!
Coke schoonmaken geen ervaring mee, me meoder had he over uitkoken, maar dat wil je niet dus sjah!

#22 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 283 posts

Posted 06 July 2012 - 02:16 AM

Weet iemand hoe je Levamisol en Fenacatine uit je Coke kunt wassen?

#23 pietwiet

pietwiet

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 12 January 2015 - 04:14 PM

hallo

kan iemand mij vertellen waar ik DROGE aceton kan halen  ? grtz

#24 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6353 posts

Posted 12 January 2015 - 06:07 PM

:!: Het is hier op het forum niet de bedoeling dat er naar sources wordt gevraagd :!:

Maar hier wel een manier om het zelf droog te maken: (Uit ons Speed topic, maar dat veranderd het proces niet)

doe je pep in een bekerglaasje (of iets anders dat je kan verwarmen) en doe er wat (watervrije) acetonie bij.
In normale huis tuin en keuken aceton zit meestal nog water waardoor een klein gedeelte van de amphetamine sulfaat zal oplossen.
Drogen is het makkelijkst door wat mgs04 (bitterzout) of na2so4 in de fles met aceton te doen, goed te schudden en ff een uurtje te laten staan zodat het droogmiddel met het water op de bodem van de fles ligt.
Schenk dan voorzichtig zonder deze bodemlaag te verstoren wat droge aceton uit de fles.
Breng het samen met je pep aan de kook (pas heel erg goed op met aceton want het is super brandbaar) en giet de inhoud van het bekerglas door een dubbele koffiefilter die je over een glas hebt gespannen heen , of (beter) door een glazen trechter met een propje watten in de hals.
De gefilterde aceton met de verontreinigingen moet helder zijn. Als het troebel is dan heb je niet goed gefilterd en raak je wat pep kwijt.

Laat het filtraat (pep) drogen en maak het terwijl het aan het drogen is al fijn met een bankpasje of zoiets.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users