Jump to content

Photo

Cocaïnehet officiele topic over (snuifbare) cocaïne (HCl)

• Please log in to reply
81 replies to this topic

#41 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 19 June 2010 - 08:35 PM

Het geeft voor mij een beetje een schizofreen gevoel van wisselen tussen "OH YEAH het is geweldig en perfect" en "Jezus ik ben compleet los van elke inhibitie en dit is hoe een doorgeslagen dictator zich moet voelen" en "OMG m'n hoofd zit vast in een bankschroef, wie moet ik hard in z'n face punchen om dit op te laten houden".
Misschien ben ik ook wat bevooroordeeld omdat de eerste keer dat ik een lijn snoof dat eindigde op een kruispunt onder een bus, op het moment dat ego-ik zei: "ik ben onsterfelijk", en ego-loze-ik zei: "sterfelijkheid is irrelevant".

Dit soort gebrabbel zou ik eerder van een Wet-head ( PCP !) verwachten.
..maar pcp werkt ook als een soort psychedelische-dissociatieve-cocaine achtige.
"Circular logic works because circular logic works."

#42 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 19 June 2010 - 10:57 PM

Ik was 14 en keek heel anders naar de wereld toen dan nu... misschien als ik nu coke zou proberen dat ik het op een andere manier ervaar, maar heb eigenlijk helemaal geen behoefte/interesse meer. :D
Verbing weirds language.

#43 Lµserg Diethel

Lµserg Diethel

zonder (roet)filter

• Members
  • PipPipPip
  • 424 posts

Posted 18 July 2010 - 06:28 AM

Cocaine/crack (en methamphetamine) zijn de enige drugs die ik niet heb durven proberen i.v.m verslaving. Verdere drugs die ik nooit heb gedurfd zijn PCP en delirianten (zoals datura), maar dit om de fysieke gevolgen. Toch vraag ik me af wat er zo bijzonder aan is.. Maar het risico lijkt me gewoon te groot. Verder alles wel gehad qua uppers, downers en psychedelics (nou ja, Barbituraten nooit kans voor gehad, opium nooit gevonden/juiste situatie voor gehad.)

#44 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 18 July 2010 - 11:26 AM

ik vind coke zelf wel meevallen qua verslaving potentieel, kan het zelf altijd laten staan en ik maak meestal niet alle stash op die ik heb op een avond... denk dat het per persoon verschilt en vooral afhangt van waar je naar op zoek bent...
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#45 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 18 July 2010 - 01:13 PM

gisteren gehoord dat een vriendin van mijn overleden is door een overdosis cocaine. Ze was tof, lief en mooi en 26. Nu is ze dood. Zo lekker kan het worden.
omgekeerd gaat ook

#46 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 18 July 2010 - 01:28 PM

gecondoleerd, dat soort shit blijft fucked up, met welke drug dan ook :P
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#47 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 18 July 2010 - 03:46 PM

ik vind coke zelf wel meevallen qua verslaving potentieel, kan het zelf altijd laten staan en ik maak meestal niet alle stash op die ik heb op een avond... denk dat het per persoon verschilt en vooral afhangt van waar je naar op zoek bent...

Het duurt geloof ik gemiddeld zo'n 7 jaar voordat een cocaine verslaving problematische vormen begint aan te nemen.
Het is en blijft een link goedje..

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#48 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 18 July 2010 - 07:40 PM

wat zou ik me daarbij moeten voorstellen? dat men de eerste 7 jaar (ongeveer uiteraard) genoegen neemt met 2 tot 3 keer per jaar, maar vervolgens automatisch meer gaat gebruiken omdat de verslaving inkicked?

#49 Lµserg Diethel

Lµserg Diethel

zonder (roet)filter

• Members
  • PipPipPip
  • 424 posts

Posted 18 July 2010 - 07:47 PM

Die verradelijkheid lijkt me ook zo creepy, en het feit dat ik sowieso problemen heb met een zwak ego en laag zelfbeeld. Dat lijkt me een stuk verslavender in mijn geval dan bijvoorbeeld benzodiazepines, opiaten of ketamine; Dingen verdoven is nooit echt zo m'n ding geweest (buiten functioneel, voorgeschreven "zo nodig" gebruik van diazepam paar keer per maand), terwijl m'n ego opkrikken en denken dat ik sociaal heel goed bezig ben precies hetgene is waar ik altijd naar op zoek ben; Vandaar dat ik coke ook heel erg vermijd.

#50 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 19 July 2010 - 09:28 PM

wat zou ik me daarbij moeten voorstellen? dat men de eerste 7 jaar (ongeveer uiteraard) genoegen neemt met 2 tot 3 keer per jaar, maar vervolgens automatisch meer gaat gebruiken omdat de verslaving inkicked?

precies!

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#51 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 19 July 2010 - 10:01 PM

ik denk zelf dat dat per persoon verschilt, vooral aangezien sommige mensen meteen al na de eerste keer eraan blijven en moeite hebben om het niet vaker dan eens per maand te doen of zo...

#52 Produser

Produser

Silent one

• Members
  • 6 posts

Posted 20 November 2010 - 06:56 PM

Dat verhaal over 3 x per jaar gebruiken en na 7 jaar ineens langzaam verslaafd worden is naar mijn idee echt niet waar. Als je 3 x per jaar kan gebruiken ben je denk ik niet verlavingsgevoelig en is er niets aan de hand.
Ik denk dat het echte probleem ontstaat zodra mensen drinken en coke combineren (uitzonderingen daargelaten). Je eerste keer lam zijn en een snuif proberen... waaauw... nog meer drinken en messcherpe opmerkingen kunnen maken. Na een maand bij toeval nog een keer doen, en nog een keer, en nog een keer, waarna je in een fase beland waarin je eigenlijk geen voldaan gevoel meer kunt krijgen van alleen een gezellig avondje stappen zonder coke. Na 3 bier begin je je al 'lam' te voelen en wil je coke. Dat dit het begin van het einde is besef je niet...
Ik snap niet dat mensen alleen coke kunnen gebruiken en geen alcohol.. het effect van coke alleen is kut(verschilt natuurlijk per persoon, maar ik spreek voor mezelf). Misschien nuchter alleen lekker als je een enorme kater hebt of een doorgerookte keel..
Om van een verslaving af te kunnen komen zonder hulp van buitenaf is de enige optie om alle contacten met 'vrienden' te verbreken en situaties waarin drang ontstaat 100% te mijden. Desnoods door elke avond na het eten je nest in te gaan. Het kan zomaar 2 maanden duren voordat je die natuurlijke kracht en levenslust weer voelt, die door de coke naar een nulpunt is gedaald... Daarna weer rustig het normale leven oppakken.
Misschien zit ik er compleet naast met mn visie... in dat geval hoor ik het graag :)

#53 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 20 November 2010 - 11:42 PM

Om van een verslaving af te kunnen komen zonder hulp van buitenaf is de enige optie om alle contacten met 'vrienden' te verbreken en situaties waarin drang ontstaat 100% te mijden. Desnoods door elke avond na het eten je nest in te gaan. Het kan zomaar 2 maanden duren voordat je die natuurlijke kracht en levenslust weer voelt, die door de coke naar een nulpunt is gedaald... Daarna weer rustig het normale leven oppakken.

2 maanden? Zou mooi zijn als je in een relatief zo korte tijd psychisch af zou kunnen kicken...

My 2 cents:
coke is en blijft link. De werking is eigenlijk bagger, maar toch slaan je hersenen het op alsof het super was. Bij de minste of geringste associatie met gebruik kan je dan ook heftige trek ervaren..
Je kunt er beter maar gewoon vanaf blijven. Zonde van je geld ook....

#54 revbass

revbass

Silent one

• Members
  • 6 posts

Posted 21 November 2010 - 09:55 PM

2 maanden? Zou mooi zijn als je in een relatief zo korte tijd psychisch af zou kunnen kicken...

My 2 cents:
coke is en blijft link. De werking is eigenlijk bagger, maar toch slaan je hersenen het op alsof het super was. Bij de minste of geringste associatie met gebruik kan je dan ook heftige trek ervaren..
Je kunt er beter maar gewoon vanaf blijven. Zonde van je geld ook....

Dat is ook mijn mening.

Coke biedt geen waar voor je geld. Je 30 minuten het mannetje wanen is geen 50 euro per gram waard. En dan is er ook nog het verslavings potentieel en de constante craving (vooral wanneer er drank in het spel is).

#55 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 23 November 2010 - 03:13 PM

http://www.tdpf.org.uk/WHOleaked.pdf

Rapport van de World Health Organisation die door druk van de USA nooit public is geworden.
info: http://transform-dru...you-to-see.html
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#56 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Posted 23 November 2010 - 05:45 PM

Dat verhaal over 3 x per jaar gebruiken en na 7 jaar ineens langzaam verslaafd worden is naar mijn idee echt niet waar. Als je 3 x per jaar kan gebruiken ben je denk ik niet verlavingsgevoelig en is er niets aan de hand.
Ik denk dat het echte probleem ontstaat zodra mensen drinken en coke combineren (uitzonderingen daargelaten). Je eerste keer lam zijn en een snuif proberen... waaauw... nog meer drinken en messcherpe opmerkingen kunnen maken. Na een maand bij toeval nog een keer doen, en nog een keer, en nog een keer, waarna je in een fase beland waarin je eigenlijk geen voldaan gevoel meer kunt krijgen van alleen een gezellig avondje stappen zonder coke. Na 3 bier begin je je al 'lam' te voelen en wil je coke. Dat dit het begin van het einde is besef je niet...
Ik snap niet dat mensen alleen coke kunnen gebruiken en geen alcohol.. het effect van coke alleen is kut(verschilt natuurlijk per persoon, maar ik spreek voor mezelf). Misschien nuchter alleen lekker als je een enorme kater hebt of een doorgerookte keel..
Om van een verslaving af te kunnen komen zonder hulp van buitenaf is de enige optie om alle contacten met 'vrienden'  te verbreken en situaties waarin drang ontstaat 100% te mijden. Desnoods door elke avond na het eten je nest in te gaan. Het kan zomaar 2 maanden duren voordat je die natuurlijke kracht en levenslust weer voelt, die door de coke naar een nulpunt is gedaald... Daarna weer rustig het normale leven oppakken.
Misschien zit ik er compleet naast met mn visie... in dat geval hoor ik het graag :)

Ik vind het effect van coke puur op zichzelf erg chill. Gebruiken doe ik het vrijwel nooit, maar ik vind coke zonder alcohol fijner dan coke met veel alcohol. De beste combinatie vond ik vaak cocaine, een goede whiskey en een goede sigaar. Soms is het heerlijk om even decadent te zijn!

#57 feyd

feyd

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 24 November 2010 - 03:13 AM

pff en van alcohol en coke ga je zulke rare dingen doen ook. uit die combinatie komen de meeste gevechten voort en de meeste keren dat je wakker word en ineenkrimpt van schaamte omdat je je de nacht ervoor zo verschrikkelijk hebt misdragen dat je eigenlijk niemand meer onder ogen wil komen.
waardoor je de volgende keer precies hetzelfde doet om je dan toch chill te voelen.
zo'n stomme drugs is het, er komt alleen maar narigheid van en minderwaardigheidscomplexen
mensen te zien die full out aan de sos zitten is ook zo naar, je kunt ze niet eens meer verstaan en ze wauwelen een eind weg in de verte over zichzelf en wee je gebeente als je perongeluk op een voet staat want diegene zijn ego is zo groot dat het minste of geringste een belediging is waardoor hij of zij moet laten zien de hij of zij de man is.
irritant

#58 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Posted 24 November 2010 - 10:56 AM

Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat je baldadig wordt van coke + alcohol. Normaal gesproken ben ik, voor zover ik dat zelf kan inschatten, niet baldadig, maar onder invloed van coke + alcohol leek dat ineens een stuk aantrekkelijker. Niet dat ik toen iets gedaan heb, maar ik kon het me wel beter voorstellen.

#59 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 24 November 2010 - 11:17 AM

Okay, gevaarlijke drug, maar maakt dat dat coke slecht is of dat mensen misschien de stof verkeerd gebruiken? Een glas goede wijn bij het eten is ook heel anders dan een plastic bekertje bier in een vieze kroeg.
Voor mij voelt coke ook extreem slecht, maar als er mensen zijn die het verantwoord kunnen gebruiken, zichzelf onder controle houden & hun opgeblazen ego kunnen relativeren heb ik daar geen problemen mee.
Verbing weirds language.

#60 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 24 November 2010 - 06:36 PM

remember freud... anyone...?

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users