Jump to content

Photo

Cocaïnehet officiele topic over (snuifbare) cocaïne (HCl)

• Please log in to reply
81 replies to this topic

#21 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 04 June 2010 - 10:01 PM

Ik had zelf meer het idee dat die gasten erg onzeker zijn en geen echte drugs trekken (want komop.. dat versneden zooitje wat ze hier verstaan onder coke is net zoiets als caffeine qua effect.. redelijk gestoord dat je daar elke keer 40 eu voor gaat neerklappen).
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#22 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 04 June 2010 - 10:44 PM

say it sistah :D ....ik lig soms dubbel wat ik "op de straat" voorbij zie komen :) .....

en roken vind ik fijntjes :) .....vooral als het zomer is...
in het bos of park nog nahangen en lekker wil chillen in de zon met vrienden na een feesje :D ...of als je gewoon goed van de tampon (de bricks zeg maar ik noem dat al jaren tampon :D ) af gebrokkelde coke hebt om te snuiven is dat ook wel relaxed hoor :D

@anjin: crack is te gek :P :D

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#23 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 05 June 2010 - 10:55 AM

ik heb jaren terug ook wel van die brokken vettige coke gehad ("kluut" :) ) en dat was idd fijn spul.
het effect duurde ook wel zo'n 3 kwartier ipv 15 minuten en je kon dus rustig wat nemen wanneer je ergens heen ging zonder dat je daarna dus om de haverklap in de wc moest gaan lopen bijsnuiven...

en wanneer je het in de auto liet liggen op een warme dag dan was het zo'n beetje gesmolten tot creme wanneer je weer terug kwam.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#24 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 05 June 2010 - 11:40 AM

Niet mijn ding. Maar als upper wel beter dan spiet. Juist vanwege de redelijk korte werking zodat ik me daarna gewoon weer redelijk nuchter voel in plaats van uitgemergeld en afgeragd. Maar gebruik het zelden. En dan alleen als het toevallig langs komt.

Een tijd terug in Colombia wel af en toe geprobeerd.. Als je het ergens moet proberen dan daar :)
Dat leverde wel hilarische avonden op. Op stap met 10 backpackers op de coke en binnen 20 minuten ruzie met een uitsmijter omdat ze een gehandicapte niet naar binnen lieten... Toen toch maar bedacht dat het niet heel slim is om daar op dat moment in die toestand in dat land ruzie te gaan maken met uitsmijters :)
Dus in de volgende bar het toilet in gedoken om de neus bij te poederen :D

#25 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 10 June 2010 - 04:00 PM

'Echte' flakes doen het hem wel.

Heb daar tweemaal (een tijdje) van mogen proeven. Als je dat eenmaal hebt geproefd, vindt je de andere 'goeie' coke nog meer verspilling van je geld.

Maar die flakes waren gewoon brokjes die echt uit lagen bestonden en ook echt glinsterde. Damn wat is dat spul lekker cq. verslavend zeg.

Ben blij dat het niet meer in omloop is hier. Heb ook totaal geen moeite om van 'normale' coke af te blijven.

#26 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 10 June 2010 - 04:06 PM

Wat ook wel eens gezegd mag worden:

Qua effect wereld-wijd is coke waarschijnlijk de allerschadelijkste drug die je kan gebruiken. Financiert paramilitaire groeperingen, bendes, zogenaamde rebellen en allerhande tuig, tussen Zuid-Amerika en Noord-Amerika in. Als ik me niet vergis heeft die shit al iets van 32.000 levens gekost in Mexico in de afgelopen paar jaar.

Niet dat je zo vrolijk wordt van de situatie in Afghanistan, maar ik vermoed dat die verbleekt bij de ellende die indirect veroorzaakt wordt door de habit van (voornamelijk) Noord-Amerikaanse cocaïne-gebruikers (al komt alle Europese coke natuurlijk net zo goed uit Colombia, Bolivia, Peru en co.)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#27 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 10 June 2010 - 07:06 PM

Net de uitslag van de testservice gehad: het grammetje cocaine wat ik ooit aangeschaft heb is 68% coke en verder versnijdingsmiddelen, die niet schadelijk zouden zijn volgens de dame van de testservice.

68% is voor cocaine toch best goed?

#28 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 10 June 2010 - 07:29 PM

hell yeah

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#29 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 10 June 2010 - 10:37 PM

Qua effect wereld-wijd is coke waarschijnlijk de allerschadelijkste drug die je kan gebruiken. Financiert paramilitaire groeperingen, bendes, zogenaamde rebellen en allerhande tuig, tussen Zuid-Amerika en Noord-Amerika in. Als ik me niet vergis heeft die shit al iets van 32.000 levens gekost in Mexico in de afgelopen paar jaar.

Niet dat je zo vrolijk wordt van de situatie in Afghanistan, maar ik vermoed dat die verbleekt bij de ellende die indirect veroorzaakt wordt door de habit van (voornamelijk) Noord-Amerikaanse cocaïne-gebruikers (al komt alle Europese coke natuurlijk net zo goed uit Colombia, Bolivia, Peru en co.)

True!! Aan coke kleeft bloed....
Dat probeer ik echt goed te beseffen als ik het gebruik. Want je kan het wel ontkennen, maar t is gewoon zo.
Levens gaan ten koste van jou grammetje paraheid..

#30 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 11 June 2010 - 10:25 AM

Echt 100% pure coke zou ik wellicht best nog eens willen proberen als het op mijn pad komt. Zou er geen geld aan besten, maar als het aangeboden wordt, zou ik wel eens willen weten of dat wel 'leuk' is. Want tot heden (volgens mij op twee vingers te tellen) vond ik er geen reet aan.

Mijn corebusiness is meer het doden van die ego.....niet het opblazen er van. (niet is de zin van laten exploderen uiteraard, want zou een best effectieve manier van omleggen kunnen zijn :))
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#31 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 11 June 2010 - 04:58 PM

owwww BULLSHIT.
Dat het zoveel levens kost is een direct gevolg van de wetten van veel landen. Door het in stand houden van dit soort onterecht ingevoerde wetten is het idd zo dat een deel van de opbrengst gebruikt wordt voor shady praktijken. Maar wie is daar schuldig aan? De consument die iets wil consumen (zoals de mensheid al door de hele geschiedenis heen doet) of mensen met een zogenaamd superieure moraliteit die wetten in stand houden die voorkomen dat het een product zoals wijn -> druiven wordt?

En wat dachten jullie van olie, goud of diamanten? Daar kleeft pas bloed aan en dat zijn legale producten.

Edited by mind, 11 June 2010 - 05:03 PM.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#32 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 11 June 2010 - 07:55 PM

van de week sampletje coke gekregen waarvan gezegt werd dat ie 90% zou zijn, misschien dat ik m volgende week naar de testservice breng. Vind t nog steeds geen boeiend spul, in kleine doseringen kan het heel sociaal zijn en kun je best een nacht lang relaxt kletsen en doen met meerdere personen met een halve gram totaal. maar gebeurt niet vaak. De enige echt leuke die ik gehad heb heette edelweiss en zou 50% coke en 50% edelweiss extract zijn. was heel fijn en voelde alsof er een frisse bergwind door je neus waaide. Denk dat het alleen geen edelweiss extract was maar edelweiss suiker, een duitse zoetstof.
Dit is dope!

#33 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 11 June 2010 - 09:35 PM

in kleine doseringen kan het heel sociaal zijn en kun je best een nacht lang relaxt kletsen en doen met meerdere personen met een halve gram totaal.

een halve gram met meerde personen een hele nacht..........?!

erowid:

Duration #
The effects of snorted cocaine are quite short with the primary high lasting only 20-40 minutes.

daarbij geld dat voor pure coke (geen straat shit...) zo een beetje geld dat 75 mg (minimaal 50mg toch egt wel om iets te voelen) de normale dosis is nasaal. btje vaag verhaal van dat nacht lang relaxed kletsen terwijl je met meer mensen een halve gram verbruikt. of je moet een meisje van 3 zijn, dan heb ik niets gezegd, in dat geval respect...
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#34 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 12 June 2010 - 12:07 AM

van de week sampletje coke gekregen waarvan gezegt werd dat ie 90% zou zijn, misschien dat ik m volgende week naar de testservice breng. Vind t nog steeds geen boeiend spul, in kleine doseringen kan het heel sociaal zijn en kun je best een nacht lang relaxt kletsen en doen met meerdere personen met een halve gram totaal. maar gebeurt niet vaak. De enige echt leuke die ik gehad heb heette edelweiss en zou 50% coke en 50% edelweiss extract zijn. was heel fijn en voelde alsof er een frisse bergwind door je neus waaide. Denk dat het alleen geen edelweiss extract was maar edelweiss suiker, een duitse zoetstof.

wtf is edelweiss extract en waarom doet iemand dat door drugs heen?
Ik haat van die pre-mixjes.. mixen doe je zelf!

#35 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 12 June 2010 - 04:23 PM

owwww BULLSHIT.
Dat het zoveel levens kost is een direct gevolg van de wetten van veel landen. Door het in stand houden van dit soort onterecht ingevoerde wetten is het idd zo dat een deel van de opbrengst gebruikt wordt voor shady praktijken. Maar wie is daar schuldig aan? De consument die iets wil consumen (zoals de mensheid al door de hele geschiedenis heen doet) of mensen met een zogenaamd superieure moraliteit die wetten in stand houden die voorkomen dat het een product zoals wijn -> druiven wordt?

En wat dachten jullie van olie, goud of diamanten? Daar kleeft pas bloed aan en dat zijn legale producten.

True.....maar als consument heb je evengoed een aandeel in de ellende. Net als bij diamanten, olie, voedsel...alles dus. Die kun je niet afschuiven op corrupte beleidsmakers.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#36 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 12 June 2010 - 04:56 PM

http://www.lotioncra...ally-grown.html

Iets wat normaal aan bepaalde cosmetica wordt toegevoegd.

"Frisse bergwind door de neus.."

anjin's geheimtip voor een frisse wind door je neus:

Posted Image

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#37 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 12 June 2010 - 06:52 PM

owwww BULLSHIT.

Klopt, maar wat is je punt?

Dat die wetten nou eenmaal bestaan en de reden zijn dat coca-boeren overal onder druk gezet worden en het meest kunnen verdienen als ze hun oogst afzetten aan foute lui, wil niet zeggen dat jouw cocaïne-consumptie daar niet aan bijdraagt. Wat dat betreft kan je wat mij betreft veel beter lokaal geproduceerde amfetamine gebruiken. Ik denk dat heel veel mensen zich daar niet van bewust zijn.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#38 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 12 June 2010 - 07:34 PM

Nouja moest daar even hard tegen in want je hoort vaak als argument tegen drugs dat je er terrorisme mee ondersteunt enzo. Volgens mij was dat ook een campaign in de USA.

Je kan trouwens ook het beargumenteren dat het beter is dat je die mensen ondersteunt, anders hadden ze helemaal geen geld. Maar het is een valide punt dat coke in sommige delen van zuid-amerika bijdraagt aan de chaos daar. Maar dat is een direct gevolg van de "drooglegging".

#39 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 12 June 2010 - 08:14 PM

http://www.lotioncra...ally-grown.html

Iets wat normaal aan bepaalde cosmetica wordt toegevoegd.

Edelweiss Extract- Organically Grown

An enduring symbol of the Alps, Edelweiss Extract is a product of organically cultivated Edelweiss plants grown at high altitude in the Swiss Alps.

Standadized to 0.23% polyphenolic compounds, Edelweiss Extract also contains phytochemicals such as Chlorogenic acid (anti-oxidant activity, radical scavenging), Luteolin (hyaluronidase inhibition, antinioplastic activity), Bisabolane derivatives (anti-inflammatory activity) and beta Sitosterol (anti-inflammatory, anti-fungal, bactericidal activity).

Edelweiss Extract is recommended for inclusion in:

* Anti-aging formulations
* Sun and after sun formulations
* Day care formulations, especially anti-oxidative treatments

klinkt mij niet verkeerd hoor, en t was fucking geniale coke.

over nacht lang sociaal op halve gram coke, was samen met een vriend van me en namen allebei kleine lijntjes. je hebt echt geen 75 mg nodig om iets te voelen. de subtiele verandering in dopamine was hetgenen wat zo relaxt was
Dit is dope!

#40 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 12 June 2010 - 10:31 PM

uiteindelijk geldt dat toch voor alle drugs dat wanneer je er aan begint een klein beetje genoeg is?

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users