Jump to content

Photo

Cocaïnehet officiele topic over (snuifbare) cocaïne (HCl)

• Please log in to reply
81 replies to this topic

#1 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 03 June 2010 - 03:22 PM

Hallo,

ik zat even rond te kijken maar kon geen topic over snuifbare cocaïne vinden...

niet dat dit middeltje me boeit, maar het is misschien wel handig (in het kader van voorlichting) dat er een topic over is.

zelf heb ik het een paar keer gebruikt, maar het is duidelijk niet voor mij. waar ik van anderen hoor dat ze er dagen achter elkaar mee wakker kunnen blijven (gaat dan ook wel aardig wat geld doorheen ja....) ben ik er na een avond klaar mee, waarna ik hetgeen wat overblijft van mijn gram weg geef aan de anderen... niet mijn ding, ik zie er zelf geen meerwaarde in en daarbij haalt het mijn eetlust/zin om te slapen niet weg; op een gegeven moment krijg ik honger (rauwe maag waar duidelijk iets in moet), waardoor ik met moeite van alles naar binnen werk wat ik maar te pakken kan krijgen (soort van vreetkick, maar dan zonder de lekkere trek) en wil ik ergens aan het einde van de nacht (uurtje of 7) toch echt wel slapen, dit lukt soms wel soms minder goed.

wat is jullie ervaring?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#2 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7679 posts

Posted 03 June 2010 - 03:33 PM

Meestal oninteressante drug die ik ooit gebruikt heb. Ik vond zonder uitzondering alles altijd saai. Saai. Saai.

Ik werd er ook teveel zelfbewust van, in de zin van: oeh, als ik zo doe komt dat natuurlijk door de coke, dus ik houd me wel in, blabla.

Nee, echt, wat een overrated shit vind ik cocaine. Echt niks aan. Ook als stimulant boeit het me totaal niet.

En worst of all: echte cokeheads zijn standaard eikels. Allemaal.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#3 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 03 June 2010 - 04:15 PM

^inderdaad, volkomen oninteressant en bron van veel miserie

Veel meer valt er over coke niet te zeggen denk ik :)
omgekeerd gaat ook

#4 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 03 June 2010 - 04:47 PM

Dat van die cokeheads kan ik enkel beamen! Wat een zielig wereldje is me dat zeg: elkaar afrippen, stiekem snuiven op het toilet om niet te moeten delen,... en uiteraard dat eindeloze versnijden met homeopathische coke tot gevolg :)
Nu zal het wel zijn dat die mensen die zich zo op coke laten gaan, reeds voordien ego-problemen hadden.

Ik vond het vroeger ook absoluut oninteressant, maar onlangs nog eens enkele keren geprobeerd. En het beviel me uitermate! 'Gewoon' een 'social lubricant', niet de beste in zijn soort. Maar desalniettemin geen saaiheid noch egoproblemen ondervonden.
't Zal wel aan de leeftijd liggen zeker? :P

#5 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 03 June 2010 - 04:57 PM

hier ben ik het niet mee eens, iig niet het allemaal gedeelte, ken 1 kerel die wel super relaxed is :) maar goed, das er ook maar 1 :P
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 03 June 2010 - 05:14 PM

Ik denk dat ik zelfs zover wil gaan door te zeggen dat het nooit echt een duidelijk effect op me heeft gehad, naast de lust voor bier opwekken, maar je toch nuchter houden, maar niks geen grotere ego en meer alert zijn zat er ook al niet in.

De enige hoop die ik voor coke had, was om het in combinatie met ketamine te gebruiken, want deze combinatie, CK-1, scheen helemaal het te zijn, maar het enige wat de coke deed was me nuchter houden..

Zonde van mijn geld en de ketamine dus. :)

Doe mij maar dan gewoon een kopje coca-thee, is lekkerder, goedkoper en werkt beter, maar daar gaat dit topic niet over.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 03 June 2010 - 05:53 PM

Ik sluit me aan in het rijtje. Vond het niks, soort van super-energie-drink, licht in m'n hoofd, kraakhelder, maar daar zijn goedkopere en gezondere methoden voor zoals een sterke kop koffie en een rondje hardlopen.

Ook kwam ik een beetje klem met m'n bewustzijn, omdat ik standaard al met een soort van molten ego dromerig rondloop (heb ook best m'n vreselijke asociale momenten hoor, maar dat komt dan juist door gebrek aan aardsheid).
Ik kwam extreem in conflict met dat stuk bewustzijn dat naar voren trad en aandacht vroeg, en ik niet echt gewend ben te dealen met mijzelf als op zichzelf staand iets.

Het geeft voor mij een beetje een schizofreen gevoel van wisselen tussen "OH YEAH het is geweldig en perfect" en "Jezus ik ben compleet los van elke inhibitie en dit is hoe een doorgeslagen dictator zich moet voelen" en "OMG m'n hoofd zit vast in een bankschroef, wie moet ik hard in z'n face punchen om dit op te laten houden".

Misschien ben ik ook wat bevooroordeeld omdat de eerste keer dat ik een lijn snoof dat eindigde op een kruispunt onder een bus, op het moment dat ego-ik zei: "ik ben onsterfelijk", en ego-loze-ik zei: "sterfelijkheid is irrelevant". Nu houd ik m'n ego toch liever een beetje in balans.
Verbing weirds language.

#8 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 03 June 2010 - 06:21 PM

^gheghe, kan hier misschien nog een psychonautische les uit getrokken worden?

#9 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 03 June 2010 - 08:04 PM

coke moet je leren waarderen..hetzelfde als ghb (of bier).
het is subtiel spul.
alleen is het zo onbeschoft duur dat het de moeite en het geld bij lange niet waard is.

hoeveel je ook koopt, je hebt aan het einde van de avond/nacht altijd te weinig!

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#10 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2403 posts

Posted 03 June 2010 - 08:18 PM

Ik vind het best fijn spul. Alleen is het inderdaad te duur. Voor mij is het ook niet echt iets waar ik heel sociaal van word, maar met wat bekenden kan ik het wel waarderen op z'n tijd.

Heb nu nog iets van 300 mg liggen van de enige gram ooit die ik inmiddels een jaartje of 2,5 a 3 geleden gekocht heb en nu pas heb laten testen. Grootverbruiker ben ik dus niet :) De marquis leek goed uit te pakken, dus ik ben benieuwd naar de labtest.

#11 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 03 June 2010 - 08:24 PM

Even wat spam tussen door, maar als de labtest goed is, zou je dan een foto kunnen maken van de marquis test, voor de DHPedia :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#12 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2403 posts

Posted 03 June 2010 - 09:42 PM

Dat wordt lastig, aangezien de marquistest bij de testservice gedaan werd. Weet iemand waar je goedkoop zo'n testkitje kunt bestellen?

#13 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 03 June 2010 - 09:58 PM

Goedkoop een kant&klare kopen, zal lastiger worden, de enige die ik ken is de EZ-test, maar die is alles behalve goedkoop en anders staat er op de bewuste DHPedia pagina ook een recept om het zelf te maken, als zal dat voor niet iedereen ook even toegankelijk zijn, maar goedkoop is het dan zeker.

Maar verdere discussie kan misschien beter in het andere topic gevoerd worden..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#14 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7679 posts

Posted 04 June 2010 - 09:21 AM

Ik denk dat ik zelfs zover wil gaan door te zeggen dat het nooit echt een duidelijk effect op me heeft gehad, naast de lust voor bier opwekken, maar je toch nuchter houden, maar niks geen grotere ego en meer alert zijn zat er ook al niet in.

Ja, same here. Behalve dan dat ik alles nog saaier vond... Hahaha. Wat een extreem kut-effect voor een drug is dat?

Doe mij maar dan gewoon een kopje coca-thee, is lekkerder, goedkoper en werkt beter, maar daar gaat dit topic niet over.

Indeed!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#15 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 04 June 2010 - 09:41 AM

hier ben ik het niet mee eens, iig niet het allemaal gedeelte, ken 1 kerel die wel super relaxed is :respect: maar goed, das er ook maar 1 :)

bedankt man :duimpje: ....en zo goed ken je me niet eens :) :D

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#16 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7679 posts

Posted 04 June 2010 - 09:42 AM

^Jij bent vast geen echte cokehead. Met cokeheads bedoel ik gasten wiens drug of choice coke is.

Thank you, the mdgt.

#17 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 04 June 2010 - 09:48 AM

ik kies wel voor coke...maar dan rocks om te roken :D ......snuiven doe ik ook wel maar altijd in combi met pep of mdma :) :respect: whehe :duimpje:

het is niet mijn favo choice nee :)

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#18 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 04 June 2010 - 10:14 AM

^ crackheads zijn nog erger dan cokeheads.. :D

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#19 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 04 June 2010 - 08:15 PM

crackheads ken ik niet echt.. maar van die soshoofden heb ik standaard problemen mee.
Kan die drug ook niet echt serieus nemen.. al moest ik wel een keer om mezelf lachen toen ik LSD op had en een breezah met coke consumeerdeerde.
Wat ik altijd wel jammer vind ik de wisselende kwaliteit.. ene keer heb je lekker euforisch stonedheids spul, andere keer betaal je 40 euro voor inactief poeder. Nu had/heb ik ook niet cht veel contacten in dat wereldje dus kan goed aan me connecties gelegen hebbben.

Edited by mind, 05 June 2010 - 12:05 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#20 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 04 June 2010 - 09:49 PM

ik weet niet lui, kan het niet zijn dat jullie gewoon net de verkeerde mensen kennen, dit soort shit wat mind beschrijft ken ik niet binnen mijn groepje... dat ze elkaar afrippen en naaien enzo ook niet eigenlijk. het is meer dat ik zie dat lui die actief met coke bezig zijn weinig doen aan zelfontwikkeling, behalve die ene kerel die ik ken dan, die is er ondanks cokegebruik juist wel mee bezig en laten we wel wezen, freud snoof ook coke en die was ook niet bezig met al die vage shit die in dit topic beschreven wordt, sterker nog die heeft de psychoanalyse uitgevonden... zou het niet gewoon kunnen dat "foute" lui eerder aan coke verslaaf raken doordat het hun mentale rust geeft (bewustzijnvernauwende werking)?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users