Jump to content

Photo

Ketaminehet officiële keta topic!

• Please log in to reply
235 replies to this topic

#101 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 09 February 2011 - 09:52 PM

(Is dat de correcte term???)

Stimmt :)

Maar ik denk dat mullis het niet perse over links of rechts draaiend had, maar over de foto en mocht dat het geval zijn, dan ben ik benieuwd hoe hij dat ziet??

Zag het ook net, even mn post geedit :)

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#102 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 09 February 2011 - 10:22 PM

heeft iemand tips voor 'ik heb zojuist ketamine genomen, wat zal ik eens gaan doen (bij 80-100 mg bijvoorbeeld)'?

In principe hoef je niet zo veel te doen, het werkt maximaal een uur met mogelijk nog wat mild na effect dus heel snel saai wordt het niet als je je in die tijd gewoon op de ervaring zelf concentreert. Het hangt er ook een beetje vanaf wat je wil, als je diep wil gaan en echt de dissociatieve mindset wil verkennen raad ik aan de ervaring zittend / liggend door te brengen en gewoon te genieten van wat de stof je allemaal presenteert, dat kan met open ogen of dicht, minder licht = meer visuele verstoringen. Als je gewoon normaal recreatief er van wil genieten zijn dingen als muziek (hangt af van je normale smaak) erg aan te raden, mijn ervaring is dat bassige voelbare muziek de dissociatieve 'buzz' enorm complimenteert maar je kan gewoon uit testen wat je op dat moment leuk vind, en rond lopen kán leuk zijn als dat nog lukt, gewoon door hoe onwerkelijk en vreemd het allemaal voelt, je kan ook al die dingen kort even doen gezien je in en uur nog best wat tijd hebt.

Afleiding zou ik zo veel mogelijk vermijden zolang je nog weinig ervaring hebt want met weinig afleiding kan je het middel veel makkelijker leren kennen, 'functioneel-recreatief' gebruik zoals scheve gesprekken, scheef dansen, scheef ronddwalen kunnen altijd later nog als je al vertrouwd bent met de minset.

Mijn ideale ketamine setting voor echt opgaan in het effect is een donkere of zeer minimaal verlichte kamer met wat favoriete muziek hard aan op en zachte bank of een zacht bed, mogelijk met pen en papier in de buurt voor als ik denk dat mijn motoriek geschikt is om een idee te noteren / schetsen.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#103 mullis

mullis

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 11 February 2011 - 10:07 PM

(Is dat de correcte term???)

Stimmt :)

Maar ik denk dat mullis het niet perse over links of rechts draaiend had, maar over de foto en mocht dat het geval zijn, dan ben ik benieuwd hoe hij dat ziet??

Dat bedoelde ik wel. En natuurlijk heb je gelijk, ik kan dat uit die foto op zich niet opmaken. Ik weet echter wel dat de staafje keta die ik gehad heb racemaat was en de meer kubische kristallen een hoge ee van S-keta was. Die zelfde kristal structuren zie ik terug op die foto maar uiteraard is dat geen sluitend bewijs....
put flowers in the mud baby

#104 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 07 March 2011 - 05:47 PM

Eerste ket ervaring afgelopen vrijdag gehad.
Best geinig spul maar lang niet zo heftig als ik had verwacht.

Volgende keer toch maar die neusspray!

#105 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 07 March 2011 - 06:01 PM

Ik denk dat je gewoon je dosis naar omhoog moet schroeven dan. Ketamine kan echt wel heftig zijn.
omgekeerd gaat ook

#106 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 07 March 2011 - 11:32 PM

maar nu wel een tijdje wachten, ketamine - je lichaam bouwt snel een tolerantie op :)

ik zelf blijf ketamine trips niet zo super vinden, denk dat het vooral met de lichamelijke nadelen te maken heeft. na of zelfs tijdens zo'n (sterke) k-trip ben ik vaak misselijk en al waggelend naar je wc lopen om te kotsen is niet bepaald aangenaam om nog maar van het kotsen te zwijgen.

ik verkies ketamine dan ook liever in kleinere porties bij bijvoorbeeld LSD of MDMA. veel meer effect en plezier :)

Wat een wereld...

#107 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 08 March 2011 - 02:51 PM

^2 weken moet genoeg zijn toch?
En is M + ket niet gevaarlijk (meen zoiets te hebben gezien hier)

Het was ook me eerste keer snuiven, maar de volgende keer (over 2 of 3 weken) gebruik ik neusspray.

#108 Tarahumara

Tarahumara

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 149 posts

Posted 08 March 2011 - 04:17 PM

Ongelooflijk bizar ook hoe je met sommige disasociatieven en psychedelica gedachten bij medetrippers kan overbrengen zonder (gestructureerde) zinnen te vormen.

Ik heb reeds meerdere malen hiermee te maken gehad, voor zover ik me kan herinneren,... en elke keer had ik een verschillende substantie gebruikt. (verschillende sessies, grote dossissen: salvia, LSD + Psilo's, Ketamine)

In alle geval die Ketamine zeker vermijden met de combinatie van (sterke) alcohol,
of je ligt in een comateuse toestand in je eigen plas urine!... :axe:

#109 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6387 posts

Posted 08 March 2011 - 05:22 PM

En is M + ket niet gevaarlijk (meen zoiets te hebben gezien hier)

Het was ook me eerste keer snuiven, maar de volgende keer (over 2 of 3 weken) gebruik ik neusspray.

Ik zou zeker een maand wachten, dat is wat de ervaring mij geleerd heeft, maar aangezien jij het pas 1x gedaan hebt, zal drie weken ook wel kunnen, maar het hangt natuurlijk ook van de persoon af, dus hoe ang je precies moet wachten is moeilijk te zeggen.

En drugs combineren is altijd 'gevaarlijk', maar ik zie niet direct in wat er extra gevaarlijk is aan deze combinatie..
(Mocht je de post nog vinden waar het in staat, post het zeker, ben wel benieuwd)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#110 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 08 March 2011 - 07:10 PM

Echt aan te raden zal het niet zijn, maar ik merk geen grote tolerantie toename bij gebruik eens in de twee weken en slechts een hele milde toename van tolerantie bij 1 keer per week ketamine, ik doe het zelf afwisselend wekelijks tot 2x per maand maar van toegenomen tolerantie is nauwelijks sprake, misschien dat ik gemiddeld 1.5 keer zo veel nodig heb als de eerste keer een jaar of twee geleden, misschien dat nog niet eens. Ik zou echter gezien het potentieel best een mentaal verslavende stof kan zijn, waarvan de metabolieten uiterst onvriendelijk voor de blaas zijn, afraden het vaker dan 1 keer per maand te doen (al hou ik mezelf daar niet echt aan, ik doe het nóóit vaker dan 1x in de 7 dagen en mijn blaas doet het prima, cognitief merk ik geen achteruit gang behalve vlak na een ketamine avond een iets verslechterd woord-geheugen, dat is na 1-2 dagen weg en heeft volgens mij te maken met het nog aanwezige nor-ketamine in het bloed).

Verder vind ik het trouwens een uiterst interessante stof, NMDA-antagonisme zorgt voor naast een interessante en voor mij prettige fysieke dissociatie voor een verlies van scheiding tussen het bewustzijn, het onderbewustzijn en het geheugen, en het maakt associaties erg 'los' en 'relatief'; normale koppelingen tussen concepten kunnen wegvallen en totaal nieuwe, gefueled door het dan bloot liggende onderbewustzijn ontstaan, zowel recreatief als voor extra zelf kennis als voor absurde creativiteit vind ik het een nuttige en geweldige stof; ik vind het het leukst als stimulatie voor absurdistische en surrealistische creativiteit, recreatief gewoon vermakelijk en samen met de rest van de NMDA-antagonisten gewoon zeer interessant om zo'n indruk van het eigen onderbewustzijn te krijgen met zo'n gelijktijdige algehele scheefheid en 'verscheuring' van dimensies zoals die normaal voor komen :)

Ik vind de combinatie van dissociatieven met psychedelica (voornamelijk LSD + ketamine en LSD + lachgas en eventueel ook LSD + lachgas + ketamine) uitgesproken interessant, ik kan er altijd moeilijk woorden voor vinden, maar het gaat veel dieper dan wat mijn onderbewustzijn mij voorbeeld toont in dromen, waar LSD + lachgas voor mij een onvoorspelbare verdraaiing van alle aan mij bekende concepten in combinatie met wat er leeft in mijn onderbewustzijn en geheugen, geeft LSD + ketamine een vergelijkbare toestand, maar dan stuurbaar en naar wil licht te beïnvloeden; het kan ook leiden tot een gemengd type egodood waarbij het zijn al zijn betekenis verliest, maar niet per se op een k-hole manier maar óók niet op een tryptamine manier, het zelf bestaat niet meer, identiteit heeft geen betekenis, de grote klont verbonden dierlijke cellen die het lichaam vormt betekent niks meer en het observeren is puur; als een soort singulair puntje van bewustzijn dat in een eindeloos vreemd universum zweeft, observeert zonder zelf te zijn.

Wat de veiligheid van combinaties betreft (behalve downers, dat is flink af te raden); ketamine verhoogt de hartslag lichtelijk maar doet verder weinig met het lichaam, zeker in lage doseringen dus combinaties met alle psychedelica, cannabis, mdma en stimulanten zou op zich niet heel veel direct risico moeten geven, alleen moet men rekening houden met dat combinaties vrij snel héél intens kunnen worden vanaf een veel lagere dosis ketamine dan op een nuchtere basis; en onervaren psychonauten raad ik ook niet aan ketamine in de piek van psychedelische trips te nuttigen, omdat boven beschreven egodood behóórlijk intens is (om maar niet te spreken van wat dat wel niet allemaal doet met de zintuigelijke waarneming).
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#111 magickmumu

magickmumu

met alu hoedje

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1009 posts

Posted 08 March 2011 - 07:25 PM

al hou ik mezelf daar niet echt aan :laugh:

Nee maar je hebt wel gelijk ook al volg je je eigen advies niet op.

#112 Lucide

Lucide

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 28 August 2011 - 04:35 PM

Afgelopen vrijdag voor het eerst ketamine gebruikt.
Niet echt verandwoord/verstandig. Maar het was wel een aparte ervaring.

Hoeveel mg weet ik niet maar ik heb telkens kleine mini puntjes gepakt. (Ik gok op 150/200 mg)
Alleen ik had van te voren ookal pep op en 1 eekhoorn. Later op de avond ketamine.

Vond het wel een erg aparte smaak/geur hebben. Iets mint achtigs :huh:

Het gevoel was wel erg lekker en apart. Ik kon nog wel gewoon alles doen, had verwacht dat ik niet mee normaal zou kunnen lopen enzo maar dat viel wel mee. Ook kon ik nog gewoon normaal een joint draaien.
En een gespek voeren ging eigenlijk ook best wel goed.

Het is allemaal goed gegaan maar de volgende keer gaat het niet meer op deze manier. Eerst maar even het goedje beter leren kennen en dan pas verder expirimenteren met combi`s.

#113 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 28 August 2011 - 04:43 PM

een eekhoorn = ?

ketamine in combinaties vind ik erg fijn, fijner dan ketamine solo trips. maar wel opgelet, bij een solo ket ervaring ga je bijvoorbeeld voor een dosis van 100 a 200 mg, maar doe dit best natuurlijk niet in combinaties. om maar een voorbeeld te geven, ik amuseer me vaak rot met half tripje LSD en slechts 50 mg ketamine. een tijdje geleden ook de combinatie met MDMA nog eens gedaan maar daar slecht afgewogen/nagedacht waardoor ik zo'n 150 ineens binnen had. erg felle ervaring, leuk dat het goed verlopen is maar dat loom waggelen vond ik toch maar niks dus volgende keer deftiger checken en terugschroeven naar de gewoonlijke 50.

Wat een wereld...

#114 Lucide

Lucide

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 28 August 2011 - 04:51 PM

een eekhoorn = ?

Rode eekhoorn = XTC (164 mg)

#115 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 28 August 2011 - 04:59 PM

ic.

ik vind (een beetje) ketamine erg leuk wanneer de mdma begint uit te werken. de ketamine kan dit een mooie heropleving geven.

Wat een wereld...

#116 Lucide

Lucide

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 28 August 2011 - 05:16 PM

Heb nog 2 kleine lijntjes over voor een volgende keer.
En wil die toch wel zonder andere middelen proberen.

Tevens had ik ook eigenlijk wel wat meer mindfuck verwacht. Maar voor mijn gevoel was ik nog best wel helder in mijn hoofd. Maja hoe helder kun je zijn na, speed, MDMA en ket :)

#117 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9420 posts

Posted 28 August 2011 - 05:41 PM

Ook kon ik nog gewoon normaal een joint draaien.
En een gespek voeren ging eigenlijk ook best wel goed.

Klinkt niet alsof je 200mg hebt gebruikt.

Of het moet gewoon zwaar versneden keta zijn (met pepermunt misschien? gezien de geur :P).

Bij die dosering had je coordinatie toch wel behoorlijk beinvloed moeten zijn geweest.
Zeker gezien je ook nog andere middelen op had.
Hoewel pep je er opzich wel weer 'bij' zou kunnen houden is de combo met xtc volgens mij meestal wel vesterkend voor het effect.

#118 Lucide

Lucide

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 28 August 2011 - 06:11 PM

:glare:

Ik had verwacht dat het zou branden en dat het echt vies zou zijn. Maar het viel best wel mee.
Het doet me echt denken aan iets minachtigs. Mmm vreemd.

En de XTC die had ik toen 4 uur geleden op en was redelijk uitgewerkt toen ik de keta nam. Tevens bij de keta ook nog wat pep gesnoven.

Maja ach het was een leuke ervaring. Rare gedachtens die ineens opspringen uit het niets.
Groepje mensen wat in mijn hoofd iemand achter na liep omdat hij/zij geen ontvangst had met haar telefoon.
Ook zag ik plaatsen waar ik was geweest maar ik zag zag ze toch weet niet echt. Klinkt best raar :glare:

#119 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 29 August 2011 - 05:59 AM

Vond het wel een erg aparte smaak/geur hebben. Iets mint achtigs :huh:

Dat klopt wel, k heeft geen extreem nare smaak.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#120 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 29 August 2011 - 07:15 PM

een eekhoornpil, whahaha! Dat zal een frommeltekentje zijn, of een sjoelschijf van een pil, dat je er een rode eekhoorn in ziet?

Het had een nieuwe drugstrent kunnen zijn; woestijnpadje gelikt, kikkergif in mijn kuiten gekrast en o ja, ik had nog een rode eekhoorn op.. Je hebt geen codetaal meer nodig.

Tolerantie;
Bij 25mg p/d dosis treedt er volgens mij helemaal geen opbouw van tolerantie op. Een jaar of veel terug heeft iemand dat in ieder geval een significant aantal weken gedaan, als alternatief laatste biertje van de avond. Met de kennis van nu zou het ook wel onbewuste zelfmedicatie geweest kunnen zijn, ik bedoel dat het antidepressieve effect destijds geen algemene wijsheid was. Wél het schijnbaar solide verhaal van prof Olney dat er gaten in je hersens zouden vallen. Een mooi geval van voortschrijdende kennis die goed uitpakt voor de bewuste consument!

zelf dissocieer ik niet graag ( of andere dysfunctionele feesttoestanden) en vind tot 100 mg recreatief. De allereerste keer was een flesje a 500mg opgedronken ketamine, memorabel en gelukkig geen kots of andere ongemakjes meegemaakt.

@lucide: 200mg en functioneren lijkt me toch sterk, iig voor zuivere. Ik heb weleens een goed aantal geoefende feestgangers tot bodembedekker gereduceerd zien worden na een spreekwoordelijk ge-eyballde lijn. Dat was dan ook zuivere ketamine. hij klonk als aangeleverd kristal zelfs als in de oude kitkat-reclame, waarin iemand zijn kat lokt door de kitkatdoos te schudden. :blah:

ik kreeg een keer 1 g versneden ketamine, en ik had het vermoeden dat de foute baas die dat gedaan heeft cafeine had gebruikt want er zat een waarneembaar wakkerder effect bij. Wat de dosis voor een k-hole nog verder opschroeft natuurlijk.
You can trust me, I'm dutch.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users