Jump to content

Photo

Ketaminehet officiƫle keta topic!

• Please log in to reply
234 replies to this topic

#81 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 04 October 2010 - 06:41 PM

Even een kort vraagje; hoelang blijft vloeibare ketamine goed in een ampul als het dicht zit, maar wel al eens geopend is; is dat nog veilig om uit te koken en zo ja is het dan potentie verloren? Er staat 'enkele weken houdbaar na openen' op, maar dat is voor het injecteren in katten, injecteren hoef ik niet, ik wil van het restje (klein restje trouwens) kristallen maken, en ik vroeg me af of dat dus nog veilig is.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#82 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 04 October 2010 - 09:46 PM

Indampen lijkt me geen probleem, zeker niet zolang de vloeistof nog helder is. De houdbaarheidsdatum is waarschijnlijk bedoeld voor injecties, bij het indampen is steriliteit toch al minder van belang. Ketamine zelf is trouwens behoorlijk stabiel, zou geen probleem moeten zijn :)

(de meeste medicatie voor oraal (of in dit geval nasaal) gebruik blijft trouwens gewoon nog 10 jaar goed).

Edited by Feroxium, 04 October 2010 - 09:46 PM.

Verbing weirds language.

#83 ramplord

ramplord

Silent one

• Members
  • 13 posts

Posted 05 November 2010 - 10:43 PM

Keta lijkt bij mij niet aan te slaan. Heb de tweede keer dat ik het deed iets meer dan een halve gram weggesnoven in een tijdsbestek van 4 uur. Had op zijn hoogst een klein beetje het gevoel waarvan ik me voor kan stellen dat het zo zou moeten voelen. Lag niet aan de keta (van hetzelfde spul gingen diverse mensen naast mij prima). Eerste keer was een lijntje na MDMA, bier en wiet, ook geen effect. Ben ik gewoon ongevoelig voor dit spul? Er werd mij verteld dat ik de volgende keer misschien wat meer biertjes moet drinken voordat ik het gebruik.

Was van plan om LSD te doen volgend weekend icm oa keta tussendoor (en DMT, en een bioscoopbezoek aan Despicable me). Is dat een beter plan?

#84 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9410 posts

Posted 06 November 2010 - 01:03 AM

^ Ik zou maar uitkijken met die biertjes, de combinatie met alcohol kan heel erg gevaarlijk zijn. Hier zijn al vaker mensen aan gestorven.

Het beste probeer je het eerst een keer rustig zonder andere drugs. Dan kun je het effect ook beter herkennen en verkennen.
Misschien ben je er wel wat minder gevoelig voor, maar doe dan eens in een rustige setting een hoge dosering.

#85 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 06 November 2010 - 12:50 PM

Het beste probeer je het inderdaad als je niks anders op hebt, twee biertjes kan misschien helpen, maar meer zeker niet, want zoals dreamer al zei, dit kan levensbedreigende situaties opleveren. Dus beter gewoon zonder alcohol (of iets anders).

Je zegt dat je een halve gram in 4 uur tijd hebt weggewerkt, maar hoe waren de doseringen verspreid over deze uren?

Wat ik altijd goed vond werken, is een boel kleine lijntje (~10 mg) klaar leggen en dan telkens elk neusgat een bumpje doen, even wacht (~1 min) volgende bumpje, totdat je op het niveau aankomt waar je wilt zijn. De eerste bump kan iets groter zijn, maar ook weer niet te groot, want anders wordt niet alles via de neus opgenomen, maar zakt het naar je keel en zal het uiteindelijk via je maag worden opgenomen.

Ik zeg vond, want tegenwoordig ben ik fan van de verzadigde neusspray..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#86 ramplord

ramplord

Silent one

• Members
  • 13 posts

Posted 06 November 2010 - 11:54 PM

De tweede keer dat ik het deed was ik broodnuchter, vandaar dat ik er juist naar neig om het icm wat anders te doen.. Heb toen geen echt kleine lijntjes genomen maar ook zeker geen grote. Ga het over een week nog een keer proberen, zal je methode van vele kleine lijntjes aanhouden. Als het dan niet werkt laat ik het voortaan gewoon lekker links liggen, zat ander leuk spul:)

#87 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 07 November 2010 - 01:10 PM

Of check deze even, guide over het maken van keta neusspray:

https://www.dhpforum...__1#entry101181

:)
Verbing weirds language.

#88 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 18 November 2010 - 09:46 AM

Ik ben recent in het bezit gekomen van de zwaard vormige kristallen en heb uit betrouwbare bron vernomen dat dit de S variant is?

Wat was nou meer dissociatief? S of R?

De persoon bij wie ik het haal is al meer dan twee jaar zwaar hooked aan keta en hij zei dat hij nog nooit een bizardere ervaring heeft gehad dan met deze keta.

Ik ben benieuwd!
Van het Pad.

#89 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 18 November 2010 - 11:38 AM

S-enantiomeer zou meer psychedelisch zijn en de R-enatiomeer meer sederend.

Ik gebruik het wordt psychedelisch ipv dissociatief, want bij mij is het racemische mengsel wel dissociatief en alleen de S-enatiomeer niet, maar misschien komt het wel door de R-enatiomeer, maar dat zou ik niet weten, want die heb ik nog niet op zichzelf mogen testen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#90 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 18 November 2010 - 04:12 PM

Ik heb het ooit opgezocht en S-iso is 4x zo verdovend als R-iso (men kan bronnen nagaan) en dus nog steeds 2x zo verdovend als racemisch mengsel. Men wil wel eens beweren dat R-iso 'dissociatiever' zou zijn. Ik heb een keer R-iso los gehad en het enige wat me daar opviel is dat ik er veel meer van nodig had, bij S-iso viel me vooral op dat de mogelijkheid tot bewegen veel sneller weg viel; alleen van de R weet ik trouwens zeker dat die R is, iemand had daar de isomeren van bepaald, van de rest is het raden geweest omdat ze allemaal puur waren en ik dus die informatie over de dosis had, het kan ook best zijn dat al die andere mengsels verschillende verhoudingen racemische ketamine waren; hoe dan ook, het verschil blijft vaag; je kan altijd zijn wat je nieuwe batch bij jou doet :) (dan ga ik later nog even de bronnen zoeken, heb ik nu geen tijd voor).
Aliens take me home.

#91 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9410 posts

Posted 18 November 2010 - 08:41 PM

het kan ook best zijn dat al die andere mengsels verschillende verhoudingen racemische ketamine waren

Dat kan helemaal niet, racemisch betekend dat het 1:1 is.

#92 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 18 November 2010 - 09:11 PM

Maar vertel haar dan ook gelijk hoe ze het voortaan wel correct zou moeten aanduiden, wijsneus!

Maar dat doe je dus door percentages e.e. (enantiomeric excess) te noemen, want racemisch betekend inderdaad dat je 50% S- en 50% R- hebt. Maar begrijpelijk dat je de e.e. niet weet..

En als we toch leraartje aan het spelen zijn, isomeer is niet de goede term, want je hebt heel veel verschillende soorten isomeren, de juiste term is enantiomeer. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#93 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 09 December 2010 - 04:19 PM

Bedankt voor het corrigeren van mijn woord gebruik; dat hoef ik lekker nooit meer fout te doen. Wat ik eigenlijk had moeten typen is dat de S enantiomeer per gelijk afgewogen dosis aanzienlijk sterker verdooft, meer euforie zou moeten induceren en minder geheugen verlies tijdens en na de ervaring, ook de duur zou iets korter zijn en de hersteltijd sneller, allemaal dingen die het geschikter maken om mensen mee onder narcose te brengen, wat de gevolgen zijn voor recreatief gebruik weet ik niet; na lang googlen eindelijk ontdekt dat mijn vorige bron 50/50 racemisch is, en ik dus alleen racemische ketamine heb gehad, en mogelijk 1 keer R. Nu heb ik dan voor de lol eens S ketamine aangeschaft; het ziet er ook uit zoals S er op de plaatjes en omschrijvingen meestal uit ziet, en dat zijn juist geen staafjes maar allemaal 'blokjes' (ook gelijk antwoord op de vraag van libelle, volgens mij waren die blokjes juist S), het uiterlijk doet enorm denken aan suiker.

Ik heb dus nog geen idee hoe de S-enantiomeer op zich zelf voelt; het enige wat ik er nu over kan vertellen is dat het blokjes zijn, vierkante blokjes kristal. De enige keer dat ik R zag, en die verdoofde nauwelijks maar gaf wel een vage 'mind-space', waren dat juist van die staafjes. Tot nu toe had racemisch dik m'n voorkeur over R, en of S wat is kom ik.. ja vandaag wel achter.
Aliens take me home.

#94 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 09 December 2010 - 04:33 PM

Wat jij omschrijft voor R-ketamine ervaar ik juist met S-ketamine en bij mij heeft racemisch ook de voorkeur, alleen heb ik juist R- nog nooit geprobeerd.
Het grote nadeel van S- vind ik dat ik er niet op kan K-holen, en dat is juist voor mij de plek waar de magie van ketamine ligt.

En ik weet niet zeker op de vorm van de kristallen iets zegt over de enantiomeren, volgens mij is dat meer afhankelijk van de methode die is gebruikt tijdens het kristallisatieproces, maar dat zou iemand anders moeten bevestigen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#95 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 10 December 2010 - 05:01 PM

Wat jij omschrijft voor R-ketamine ervaar ik juist met S-ketamine en bij mij heeft racemisch ook de voorkeur, alleen heb ik juist R- nog nooit geprobeerd.
Het grote nadeel van S- vind ik dat ik er niet op kan K-holen, en dat is juist voor mij de plek waar de magie van ketamine ligt.

Ik heb die S-ketamine nu geprobeerd en vond het wel gewoon veel op de racemische lijken; alleen het geheugen verlies onder invloed was geheel absent wat communicatie tijdens het effect makkelijker maakte en het geheel een helderder gevoel gaf. Ik vond het ook iets warmer / vriendelijker voelen op een of andere manier maar zoiets kan ook wel setting gevonden zijn. Lichamelijk deed me denken aan gewoon een hogere dosis racemische ketamine alleen dan dus met de mogelijkheid makkelijker te denken. Perceptie was wel scheef, had het gevoel zeker 45 graden gekanteld te zijn, en door te kantelen en voelde me wegglijden, wegsmelten, visueel gaf het vanaf een medium/hoge dosis precies de zelfde veranderingen die racemische ook gaf (lachgas achtig maar dan lang gerekt zeg maar), beetje dubbel en dan alsof 'bloom' aan staat. Wat dat betreft vind ik racemisch en s-ketamine tot nu toe allebei het fijst en viel vooral de R-iso wat tegen maar het kan zijn dat ik daar een te lage dosis van had omdat de dosis dus ook hoger moet bij R, maar ik heb geen kans meer die over nieuw te proberen.

Een K-hole heb ik niet geprobeerd maar ik zie niet in waarom dat met deze niet zou kunnen. Wat de medische bronnen beweren vond ik in ieder geval wel kloppen over deze ketamine, per dosis is het verdovender; de manier van verdoven is identiek aan racemisch, het herstel na afloop is sneller en het geheugen gaat niet door de war en verder zijn de effecten ongeveer precies het zelfde.
Aliens take me home.

#96 mullis

mullis

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 30 January 2011 - 02:03 PM

wat "op straat" verkocht wordt (niet ampullen ed.) als R is ook racemische ket, en niet het R-enantiomeer het ziet er vaak uit als staaf achtige kristallen. Wat als S verkocht wordt is inderdaad ket met een hoge ee van het S-enantiomeer, dit zijn vaak suikerachtige kristallen
put flowers in the mud baby

#97 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 06 February 2011 - 01:15 AM

http://www.drugsforu...=1082&mode=view

Links is R-ketamine, rechts is S-ketamine.

#98 mullis

mullis

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 09 February 2011 - 09:14 PM

http://www.drugsforum.nl/download/file.php?id=1082&mode=view

links is racemaat, rechts S
put flowers in the mud baby

#99 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 09 February 2011 - 09:36 PM

http://www.drugsforum.nl/download/file.php?id=1082&mode=view

links is racemaat, rechts S

huh? :huh:
racemaat / racemisch mengsel := 50% R- en 50% L- enantiomeer (Is dat de correcte term???) iig een combinatie van beide dus.
'R' is de beginletter van 'rechts' , maar ook de eerste letter van racemaat ;)
van wikipedia:

De letters zijn afkortingen van de Latijnse woorden Rectus (rechts) en Sinister (links).

hmm, sinistere ketamine
edit II: nu pas op het linkje geklikt =) mooie confusion :laugh:

edit:
gisteren eindelijk besloten om ketamine eens te gaan verkennen. heb het al een tijd liggen, maar steeds niet aan gedacht om het eens te gaan gebruiken. Ben de laatste tijd toch wel steeds benieuwder. Heb het al eens gedaan samen met wat lsd, dat was leuk. Wel heel erg 'ik kan niet meer dansen (was op feestje)' en 'waar is boven'-issues :D
Na gisteren eens heul weinig te hebben genomen (35mg), ga ik het over twee weken eens wat meer nemen (±80 mg), 2 weken daarna 150, etc. eens kijken hoe dat is.

heeft iemand tips voor 'ik heb zojuist ketamine genomen, wat zal ik eens gaan doen (bij 80-100 mg bijvoorbeeld)'?

Edited by Iorek Byrnison, 09 February 2011 - 09:51 PM.

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#100 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 09 February 2011 - 09:46 PM

(Is dat de correcte term???)

Stimmt :)

Maar ik denk dat mullis het niet perse over links of rechts draaiend had, maar over de foto en mocht dat het geval zijn, dan ben ik benieuwd hoe hij dat ziet??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users