Jump to content

Photo

Ketaminehet officiƫle keta topic!

• Please log in to reply
234 replies to this topic

#1 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 24 May 2010 - 11:02 AM

Ik begin keta steeds meer als op zichzelf staande drug te waarderen. Normaal vind ik het echt een combidrug maar na dit weekend alleen maar keta gesnoven te hebben ben ik best wel fan van keta.
Van het Pad.

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 28 May 2010 - 02:00 AM

Ik begin keta steeds meer als op zichzelf staande drug te waarderen. Normaal vind ik het echt een combidrug maar na dit weekend alleen maar keta gesnoven te hebben ben ik best wel fan van keta.

Just curious, over wat voor een dosis heb je het dan?

Ik zelf kan ketamine enkel waarderen als de dosis minimaal boven de 150 mg is..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 28 May 2010 - 07:03 AM

^^Patser! Je hoort niet te discrimineren, kleine lijntjes horen er ook bij! Doe als ik, ik heb heel veel kleine lijntjes lief, het liefst zoveel mogelijk achter elkaar

Ket moet je idd met grote dosissen doen, dan komt de echte madness pas
Dit is dope!

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 28 May 2010 - 09:15 AM

^^Patser! Je hoort niet te discrimineren, kleine lijntjes horen er ook bij! Doe als ik, ik heb heel veel kleine lijntjes lief, het liefst zoveel mogelijk achter elkaar

True, het beste is inderdaad om kleine bumpjes te nemen tot dat je op het niveau zit waar je wilt zijn, dus je kan veel preciezer doseren en een ander voordeel is, is dat je neus niet zo snel verstopt raakt.. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 28 May 2010 - 07:09 PM

Ik verdeel een gram in 93258855 lijntjes en neem dan om de 5 minuten een lijntje tot ik zo scheef ben dat ik niet meer kan kijken.

Geen idee van hoeveelheden eerlijk gezegd.
Van het Pad.

#6 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 28 May 2010 - 09:07 PM

Heb nul ervaring met ket tot nu toe omdat ik het altijd alleen maar in injectienaald-vorm tegen ben gekomen en daar tegenop zag;
Maar voordat een onwetende dit leest en denkt: okay, vet, keta, daar moet je dus veel van nemen... Is 1 gram keta niet like, overdosing? Ik had altijd het idee dat je bij een kwart gram toch al min of meer vlak gaat, en doses daarboven gevaarlijk worden? Niet dat ik iemand het plezier van een K-hole wil ontnemen hoor :)
Verbing weirds language.

#7 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 28 May 2010 - 09:21 PM

Even het topic gesplitst, want er was nog niet een officieel ketamine topic..

Als je al een gram ketamine naar binnen weet te krijgen dan zal je waarschijnlijk in een diepe narcose terecht komen en weinig van de ervaring kunnen herinneren, maar de gebruikelijke dosis voor een K-hole ligt rond de 250 mg, kan iets meer of minder zijn afhankelijk van verschillende factoren zoals gevoeligheid, kwaliteit en gewenning, enz.

Maar het beste is wel om eerst rustig je ideale dosis af te tasten, ook al zijn de effecten van een kleine en hoge dosis vrij verschillend.
En daarbij wil ik ook toevoegen dat ketamine niet per definitie voor iedereen leuk is en dan heb ik het met name over de hogere doseringen, want die kunnen vrij chaotisch zijn en daar moet je maar net van houden om de controle dusdanige te verliezen..

DHPedia - Ketamine

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#8 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 28 May 2010 - 09:25 PM

van keta kun je moeilijk overdosen voor zover ik weet

CONCLUSION: Ketamine doses of 4 to 5 mg/kg i.m. produced adequate sedation in 93%-100% of children, suggesting that this dosing range may be optimal for ED procedural sedation. No difference in time to discharge or adverse effects was observed for lower or higher doses.

bron

het probleem is echter wel dat je op een gegeven moment out gaat en het niet meer werkt als tripmiddel, maar als anesthetica, dus voor recreatieve doeleinden heb je er dan niets meer aan.

vind het zelf geen fijne drug, heb dan ook nooit meer genomen als 120 mg. nooit gecombineerd met iets anders dan wiet. niet mijn ding.
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#9 Caduceus Mercurius

Caduceus Mercurius

Trolled!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1926 posts

Posted 28 May 2010 - 09:37 PM

Was het niet zo dat een K-hole erg moeilijk te bereiken is via de neus, tenzij je de K oplost in een neusspray?
"Autonomy is the essence of freedom. Free people will never be slaves. They will be natural meritocrats."

#10 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 28 May 2010 - 09:52 PM

Nee hoor, alleen is een K-hole wel steeds moeilijker te bereiken naar maten je het vaker gebruikt. En op S-ketamine heb ik nog nooit kunnen K-holen, ongeacht de dosis en methode van toediening (oraal en nasaal en combinatie van beide). Daarom gaat de voorkeur ook onbetwist uit naar de racemaat..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#11 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 28 May 2010 - 09:53 PM

Ik kom het hier en daar dus wel eens tegen, misschien dat ik het wel eens wil proberen. Vraagje:

1. Kun je de inhoud van een injectienaald indampen of laten opdrogen ofzo, heb je dan vrij pure keta zodat je het kan snuiven? (nouja naald, het waren gesealde potjes met steriele naalden er bij)
2. Ik ben op zich niet bang voor een k-hole ofzo, als een drug hard gaat, laat maar lekker hard gaan. Maar als je k-holed zijn er dan gevaren zoals tong doorslikken / stikken in speeksel/braaksel en dat soort narigheid zoals je bij een alcohol knockout kunt hebben? Een sitter lijkt me sowieso handig, maar toch, wil graag alle risico's kennen, en wil ook dat mijn sitter weet wat ie moet doen :)
3. Hoeveel merk je van een flinke dose keta in de dagen er na? Als je zoiets op een zaterdagavond doet, voel je je maandag dan weer prima top in orde, of heeft het langduriger impact op je levensritme?

Edit: deze bedoel ik. De jongen had ze in professioneel uitziende setjes samen met steriel verpakte ziekenhuis naalden, en vroeg me of ik wilde proberen. Heb toen maar nee gezegd, ik val al flauw als ik een griepprik moet halen. Snuiven is ook niet mijn ding, maar dat liever dan toch :) :)

Posted Image
Verbing weirds language.

#12 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 28 May 2010 - 10:03 PM

Oh en als dit dan het officiële Keta topic is, mag ik dan nog even deze linken:

Keta SC injectie guide

Kwam m tegen tijdens het zoeken, en ondanks dat ik dus een watje ben een daar niet aan ga beginnen, vinden anderen het misschien wel nuttig :)
Verbing weirds language.

#13 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 28 May 2010 - 10:18 PM

@ Fero:

1. Ja, dit kan vrij gemakkelijk, maar bedenk wel dat de inhoud van zulke flesjes isotoon zijn (is dat de wetenschappelijke benaming, weet dat even niet zeker?), dus je houdt ook nog wat onschadelijke zouten over, dus je dosis zal iets hoger uitvallen, maar of je dit ook zult merken als je gaat K-holen vraag ik me af.

2. Het is een narcose middel, dus dat neemt altijd gevaren met zich mee, maar zolang je het niet combineert met andere donwers en/of alcohol dan zullen de gevaren niet dusdanig zijn dat er een sitter nodig is, zelf vind ik andere mensen juist heel storend, maar dat is een persoonlijk iets. Bovendien is ketamine zeker geen sociale drug, dus daar ligt het voordeel ook niet om het met meerdere mensen tegelijk te nemen en even gezellig samen te k-holen..

3. Tackling depression with ketamine, Merged met: Ketamine als Reset-knop

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#14 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 28 May 2010 - 11:03 PM

Je merkt wel dat je geheugen achteruit gaat maar een keertje experimenteren op zaterdagavond zal je maandag niet opbreken (moet je natuurlijk wel genoeg slaap pakken het weekend).

ohja pas op voor verslaving.. het klinkt echt raar en bizar dat je er verslaafd aan kan worden als je het de eerste malen gebruikt (iig was die voor mij de kaas) maar heb dit bij mezelf en verschillende personen in mijn omgeving gezien. Gebruik nu overigens zelden K :)

Dat boek van Karl Jansen (koop em via maps.org) is trouwens het enigste boek over K dat de moeite waard is (ik ben me ook niet bewust van veel boeken over keta).

Edited by mind, 28 May 2010 - 11:08 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#15 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 28 May 2010 - 11:22 PM

zelf vind ik andere mensen juist heel storend, maar dat is een persoonlijk iets. Bovendien is ketamine zeker geen sociale drug, dus daar ligt het voordeel ook niet om het met meerdere mensen tegelijk te nemen en even gezellig samen te k-holen..

Gelukkig is mijn sitter ook niet heel dwingend-sociaal, als ik trip is mijn vriendin meestal aanwezig met de kennis van welk middel het is en hoeveel/welke zorg ik nodig ga hebben als het fout gaat, maar ondertussen gaat zij nuchter gewoon verder met haar eigen ding. Zelfs in mijn meest interne trips vond ik het toch altijd plezierig om te weten dat er iemand nog daar in de werkelijkheid op bleef letten of ik nog ademhaalde, of m'n evenwicht het nog deed tijdens een bezoekje aan het toilet, of ik wel genoeg vocht innam en geen bongwater drink, etc.

Misschien dat ik voor serieus keta-werk, als ik het al ga doen want dan moet ik wel even een weekendje me goed voor voelen en vrij voor houden, toch maar even iemand bel die ervaring heeft met injecteren. Lees toch op veel plekken op het net dat injecteren betere resultaten geeft en mits goed gedaan ook minder lichamelijke last geeft.

Is de keta-space beter te betreden als je al in een lichtelijk andere modus zit, psychedelica of wiet of zo, of is het beter om het gewoon pure te ervaren?
Verbing weirds language.

#16 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 29 May 2010 - 10:45 AM

Aan ket alleen vind ik niet zoveel. Een eerste mooie ervaring op gehad, maar de keren erna vond ik het al een pak minder. Ook vrij duur voor wat je krijgt vind ik.

Dan combineer ik een kleine portie (+/- 50 mg) ketamine veel liever met psychedelica. Versterkt het visuele effect hard :)
En in combinatie met MDMA heb ik er ook zeer mooie ervaringen mee :)

Wat een wereld...

#17 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 29 May 2010 - 11:44 AM

Zoals poelie zei is k-holen via je neus zeker mogelijk, alleen verschilt de k-hole tussen s-ket en de racemaat. De racemaat is veel mooier en fijner en fucking awesome!
Die van s-ket is meer ruw en hard en je wordt alle kante op verwrongen en je realiteit wordt aan stukken gescheurt, het duurt langer voordat je je niet meer bewust bent van je lichaam maar ergens blijft het toch ook aanwezig omdat je bewustzijn verwrongen wordt in een kermis attractie van krachten en visuals. Bij racemaat ben ik een bolletje energie dat door de ruimte zweeft ipv bovenbeschreven bazooka circus attractie bij s-ket.

En zoals mind zei, ket is zeker verslavend, heb paar maanden geleden een binge gehad op ket en is heel moeilijk om mee te stoppen, ik vind de beste omschrijvingen van ket: Bah wat lekker, en; fijn dat het op is.
Dit is dope!

#18 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 29 May 2010 - 12:59 PM

Sociaal en ket: Het is wel leuk om met zijn tweeen (kan ook meer) een vaag geluid te maken en dan het de ander te laten imiteren. Keta maakt geluid een beetje anders ofzo iets. Ik had er iig best wel fun mee, en jaren later zat ik in de auto op een feestje en een paar jongere gasten deden precies hetzelfde.

Verder: doen mijn alien vriendjes de groeten. Ik ben hard bezig om co2 te verspreiden hier, zodat de atmosfeer geschikt is voor hun om te landen :)

2 coole tracks:
http://www.youtube.c...h?v=6ik57CzCOU8 [Alex Norinh - reign of control, al eens eerder gepost]
http://www.youtube.c...h?v=LdNooBW-TEM [Bochum Welt - Radiopropulsive]

Edit: beste voor een k-hole is geen muziek, zo min mogelijk invloeden van buitenaf.. bv op je bed in een donkere stille kamer om k-hole te reachen.

Edited by mind, 03 June 2010 - 08:43 PM.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#19 mullis

mullis

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 11 June 2010 - 09:57 PM

ik vind muziek altijd wel een must bij het trippen en ook bij keta, maar het is inderdaad zo dat het effect anders/harder is als je minder stimulatie van buitenaf hebt
put flowers in the mud baby

#20 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 12 June 2010 - 12:05 AM

Muziekje is wel riant maar is niet echt heel bepalend vind ik. Een film is vaak wel bepalend, heeft vaak echt veel invloed op je trip.
Als je voor hard trippen gaat zo weinig mogelijk externe stimulatie dus.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users