Jump to content

Photo

mono-alkyl-tryptamines als downer

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 14 May 2010 - 11:19 PM

In TiKHAL las ik laatst het volgende;

The tertiary-butyl analogue, NTBT, is the remaining mono-substituted tryptamine that just might have psychotropic potential. In the 5 to 20 milligram area, there is a light-headed intoxication that is a totally pleasant buzz, but nothing more profound than that. Wouldn't it be fascination of it turned out that all of the mono-tryptamines (the NRT's) were GHB-like intoxicants, and totally devoid of psychedelic activity. That would be a true challenge to the SAR crowd. I was told many years ago that NTBT was extremely potent when smoked, but I never received any particulars, and I must leave that as a baseless rumor.

Nu ben ik in de literatuur gaan zoeken of er meer bekend was over deze klasse van tryptamines, nu blijkt dat inderdaad bekend is dat deze mono-alkyl/benzyl-tryptamines binden op de GABA-receptor in de benzodiazepine-pocket.
Nu is er in de qoute een dosis gegeven voor NTBT, maar volgens Shulgin zullen meerdere monoalkyltryptamines sederend zijn. (including NET, NiPT, NPT, NBT enz..)

Nu vroeg ik mij dus af of er iemand is met persoonlijke ervaring met een sederende tryptamine en/of een indole-3-ylglyoxylamide??
Want ik ben oprecht geïnteresseerd.. (zoals altijd wink.gif)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 15 May 2010 - 10:47 AM

Een tryptamine met een G buzz in de mg range...?
Ben er wel voor in!

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 02 January 2018 - 08:22 PM

Zag laatst NCPT (N-cyclopropyl-tryptamine) te koop, ondanks ze samen met andere "psychedelica" werden aangeboden, vind ik deze compound meer in dit topic thuis horen. Kan overigens niks vinden over deze compound vinden. Ga er niet van uit dat er iemand hier ervaring mee heeft, maar mocht iemand meer informatie weten te vinden, zo als gewoonlijk, heel graag. :D

Overigens liep ik laats ook met het idee, of deze compounds (mono-alkyl-tryptamines) wel psychoactief/psychedlisch zouden zijn met MAOi. (niet dat ik dat aanraad, omdat deze compounds te gaan combineren met MAOis, daarvoor is er veel te weinig bekend over hun effect, maar dat maakt de gedacht niet minder interessant)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users