Jump to content

Photo

Shroom Chocolate..Iemand hier bekend mee?

• Please log in to reply
35 replies to this topic

#1 Tripmeister

Tripmeister

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 61 posts

Posted 09 May 2010 - 11:39 AM

Ik stond van de week in de lokale smart shop waar ik dus van de herbsman daar hoorde dat er nieuwe soort chocolaatjes waren..
Hij kreeg ze van de week binnen, en de portie pp zat volgens hem voor een ervaren gebruiker op 3 stuks..

Ze waren overigens best prijzig 6 eu p.s !

Wie kan mij vertellen wat er precies in deze chocolaatjes zitten? En of het moeite waard is om te proberen...? :) :D

#2 d0gmaz

d0gmaz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 198 posts

Posted 09 May 2010 - 12:16 PM

belachelijk geprijsd, je kunt ze zelf eenvoudig maken en dan weet je ook precies hoeveel er in zit. gewoon droge shrooms afwegen malen in een elektrische koffiemolen. Vervolgens chocola Au bain Marie laten smelten poeder door de gesmolten chocola roeren en in een vorm gieten, meestal word de chocola een beetje brokkelig als je de gietvorm een beetje op het aanrecht tikt of er op klopt zakt het altijd mooi glad in in elkaar, daarna kun je ze altijd leuk versieren met van die potjes van dokter oetker spikkels enzo :)

#3 Tripmeister

Tripmeister

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 61 posts

Posted 09 May 2010 - 01:30 PM

belachelijk geprijsd, je kunt ze zelf eenvoudig maken en dan weet je ook precies hoeveel er in zit. gewoon droge shrooms afwegen malen in een elektrische koffiemolen. Vervolgens chocola Au bain Marie laten smelten poeder door de gesmolten chocola roeren en in een vorm gieten, meestal word de chocola een beetje brokkelig als je de gietvorm een beetje op het aanrecht tikt of er op klopt zakt het altijd mooi glad in in elkaar, daarna kun je ze altijd leuk versieren met van die potjes van dokter oetker spikkels enzo :)

Dus eigenlijk zijn het gewoon paddo`s?

#4 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1433 posts

Posted 09 May 2010 - 02:18 PM

Denk niet dat er paddo's in zitten want die mogen niet meer verkocht worden en truffels mogen niet bewerkt worden verkocht, dus niet gedroogd en niet als chocolaatjes.

Heb ooit wel kratom chocolaatjes voorbij zien komen dus misschien is dat het, want kratom is ook vrij prijzig.

Life is too interesting to be bored.

#5 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 09 May 2010 - 02:32 PM

mogen niet meer verkocht worden

De smartshops waar ik kocht voordat ik zelfvoorzienend werd hadden schijt aan het chocolade/gedroogde paddestoelen verbod, en hadden dat na het paddoverbod nog steeds. Ergens achter lagen altijd wel chocoladerepen met paddo's. Maar goed dat werd alleen verkocht aan bekenden... Als je het als klant op de man af vroeg werd uiteraard ontkend. Dus als het niet in de shop zelf lag en hij vertelde het je met geheimzinnige fluisterstem kunnen er ook best stoeltjes in zitten.

3x6=18 euro voor een dosis chocola? Dan mag er wel iets héél bijzonders in zitten, en dat zou ik dan wel van te voren willen weten. Geen idee hoeveel een bak truffels kost tegenwoordig, maar ik denk dat je dan nog goedkoper/zekerder/veiliger uit bent :)
Verbing weirds language.

#6 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 09 May 2010 - 03:20 PM

waar ik mijn chocolaatjes vandaan haalde zaten er paddo's in, dit was van een smartshop in NH, hier in de buurt zijn ze er wel bekend mee maar durven ze het niet te verkopen vanwege controle. Als de verkoper zegt dat er paddenstoelen inzitten kun je daar meestal wel vanuit gaan, haal er maar 1tje en breek hem maar open, je zult zien dat er droge stukken paddenstoelen in zitten. heb die dingen zelf in buddah form, isostar repen vorm (inc de juiste verpakking, heel fijn voor toen ik nog bij moeders thuis woonde en ze nog niet mocht weten dat ik me hier mee bezig hield) en milk&nut repen. voor zover ik me kan herinneren was 1 reep voor 2 personen, deze trips waren beduidend zwaarder dan 1 portie paddo's uit dezelfde smartshop (ongeveer 1,5 a 2 keer sterker) en de repen waren altijd zo een 15 a 16 euro per stuk. ik vond de repen altijd zelf beter vanwege de smaak (smaakt super!!), de effecten, dosering, prijs en vervoering van die repen is ook makkelijker (incognito). verder waren deze repen een mix van paddenstoel soorten (hawaaiaanse, mexicaanse en nog een soort of zo) door elkaar, hierdoor zou volgens de verkoper een sterker effect optreden, weet niet of dit verkooppraat was of niet, maar het voelde wel beter iig.

ik kan je niet vertellen wat er in die chocolaatjes zit, maar nogmaals: als je er 1 koopt en hem open maakt weet je meteen genoeg.

ik raad je zeker aan om hier voor te gaan, een bakje truffels is iets van 10 tot 15 eu en daar krijg je egt niet een portie voor die genoeg is voor een ervaren gebruiker. daarbij is zoals eerder gezegd de smaak van die chocola gewoon prima en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan de smaak van truffels (of gewone paddenstoelen). ben zelf wel benieuwd waar die dingen nog te vinden zijn (dit is GEEN vraag om sources!!!!!), als ik ze weer eens een keertje tegen kom sla ik er zeker wel een paar in :) :D good old times, good old times
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#7 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 09 May 2010 - 03:35 PM

wow wat duur.... idd zelf maken is echt 100x zo makkelijk en veel goedkoper. Je hoeft pure chocola niet eens per se au bain marie te smelten, je kunt het ook gewoon in een pannetje al roerend laten smelten. Om de gedroogde stoeltjes te kruimelen heb je ook niet per se een keukenmachine nodig, gewon met de hand gaat ook prima. De gesmolten choco met kruimels erdoor in zon rubberen ijsblokjesbakje uurtje de koelkast in en klaar.
don't look at the finger that points to the moon, or you will miss all the heavenly glory...

#8 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 09 May 2010 - 03:58 PM

of je kunt naar de smartshop gaan, reep aanschaffen en beginnen :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#9 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 09 May 2010 - 04:01 PM

pfff wat een gelul over 6 miezerige euries...
hoevaak trip je nu op paddos per jaar en maakt die prijs dan wat uit?

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#10 Tripmeister

Tripmeister

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 61 posts

Posted 09 May 2010 - 04:01 PM

Dus ja, als het gewoon een reep choco met paddo/truffels is het natuurlijk niks an..
Had gehoopt op iets wat ik nog niet ken! Niet dat paddo/truffels bij mij geschiedenis zijn, maar om er idd 6 eu p/s voor te betalen is wat te.
Truffels heeft de beste man ook in de verkoop die ik zo nu en dan haal en daarvoor betaal ik 7 euries per 8 gram. Goedkopere oplossing inderdaad.

#11 Tripmeister

Tripmeister

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 61 posts

Posted 09 May 2010 - 04:02 PM

Ik trip nogal geregeld...
Vandaar me naam :)

#12 d0gmaz

d0gmaz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 198 posts

Posted 09 May 2010 - 04:11 PM

Als je er 3pp nodig heb vind ik het wel aardig prijzig, niet als je het gaat vergelijken met de ervaring die je er misschien mee op doet. Je koopt ook geen bartsmit gitaar voor 3000 euro omdat je er misschien wel een tophit mee scored.

#13 Tripmeister

Tripmeister

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 61 posts

Posted 09 May 2010 - 04:13 PM

Als je er 3pp nodig heb vind ik het wel aardig prijzig, niet als je het gaat vergelijken met de ervaring die je er misschien mee op doet. Je koopt ook geen bartsmit gitaar voor 3000 euro omdat je er misschien wel een tophit mee scored.

Juist :)

#14 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 09 May 2010 - 04:31 PM

bartsmit gitaar :(

maar goed..steggelen over de prijs van shrooms Posted Image

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#15 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 09 May 2010 - 04:59 PM

Ik trip nogal geregeld...
Vandaar me naam :(

hoort je naam dan niet tripalotster te zijn :rolleyes:

in principe kun je niet super vaak achter elkaar op paddenstoelen/truffels trippen door de gewenning, dus je zult het sowieso een beperkt aantal keren per jaar kunnen doen. het lijkt mij dat die paar euro extra niets uitmaken voor een relaxte smaak en een makkelijke dosering. dus om even terug te komen op de gitaar van bartsmit, als je met die gitaar makkelijker een hit scoort dan een andere gitaar die net iets goedkoper is, leg ik daar graag 3000 eu voor neer.

#16 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6388 posts

Posted 09 May 2010 - 05:55 PM

Het is heel simpel; als je niet te veel wilt betalen, dan moet je om te beginnen niet een smarshop inlopen..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#17 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 09 May 2010 - 07:59 PM

Het is heel simpel; als je niet te veel wilt betalen, dan moet je om te beginnen niet een smarshop inlopen..

duidelijker kan het eigenlijk niet

#18 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 09 May 2010 - 08:53 PM

Ik kreeg door een vergissing een myceliumbox cubensis in plaats een sporensample cubensis (normaal gebruik ik zelf potten enzo; nog veel goedkoper), maar heb uit die redelijk prijzige box (ong. 40 euro) nu al zeker 20 gram gedroogd gewicht, dus uit dat bakje trip ik voor 5 euro per keer of zo, en er komt nog steeds meer uit.

Daar kan geen toeristenbakkie truffels of chocoreep tegenop...

En het is veel leuker om ze zelf te zien groeien! :(

Had gehoopt op iets wat ik nog niet ken!

In chocola zit wiet of paddestoelen, en als er iets anders in zit is het meestal minder qua effect, vooral als je van trippen houdt denk ik dat je dan teleurgesteld zult zijn. Tenzij ze LSD bevatten misschien, maar dat verwacht ik niet, denk dat LSD chocola moeilijk te maken is met het smelten enzo. :hartje:

isostar repen vorm (inc de juiste verpakking, heel fijn voor toen ik nog bij moeders thuis woonde en ze nog niet mocht weten dat ik me hier mee bezig hield)

Cadbury chocolate, in wikkels met zilverpapier, net echt!
Melk was mexicaanse, Puur was hawaiiaanse, althans, zo verkocht de smartshophippie ze. Mijn eerste trip was op zo'n halve willie wonka reep :rolleyes:
Verbing weirds language.

#19 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 09 May 2010 - 10:35 PM

vind het zelf altijd te veel moeite om shit zelf te laten groeien, net zo met wiet, zou me bakken met geld schelen als ik een paar planten had, maar dat hele verzorgen ervan staat me niet aan. daarbij vind ik het bij paddenstoelen gewoon vies dat ze in een donkere vochtige omgeving moeten groeien, en gewoon het idee dat ik bewust een bak schimmel in mijn huis laat groeien staat me ook niet aan...

Cadbury chocolate, in wikkels met zilverpapier, net echt!

jup dat zijn die milk&nut repen die ik bedoel :rolleyes: zag er idd egt uit, mij werd verteld dat het een mix was van verschillende soorten... maar je weet maar nooit :(

#20 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 09 May 2010 - 10:38 PM

Posted Image

Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users