waar ik mijn chocolaatjes vandaan haalde zaten er paddo's in, dit was van een smartshop in NH, hier in de buurt zijn ze er wel bekend mee maar durven ze het niet te verkopen vanwege controle. Als de verkoper zegt dat er paddenstoelen inzitten kun je daar meestal wel vanuit gaan, haal er maar 1tje en breek hem maar open, je zult zien dat er droge stukken paddenstoelen in zitten. heb die dingen zelf in buddah form, isostar repen vorm (inc de juiste verpakking, heel fijn voor toen ik nog bij moeders thuis woonde en ze nog niet mocht weten dat ik me hier mee bezig hield) en milk&nut repen. voor zover ik me kan herinneren was 1 reep voor 2 personen, deze trips waren beduidend zwaarder dan 1 portie paddo's uit dezelfde smartshop (ongeveer 1,5 a 2 keer sterker) en de repen waren altijd zo een 15 a 16 euro per stuk. ik vond de repen altijd zelf beter vanwege de smaak (smaakt super!!), de effecten, dosering, prijs en vervoering van die repen is ook makkelijker (incognito). verder waren deze repen een mix van paddenstoel soorten (hawaaiaanse, mexicaanse en nog een soort of zo) door elkaar, hierdoor zou volgens de verkoper een sterker effect optreden, weet niet of dit verkooppraat was of niet, maar het voelde wel beter iig.
ik kan je niet vertellen wat er in die chocolaatjes zit, maar nogmaals: als je er 1 koopt en hem open maakt weet je meteen genoeg.
ik raad je zeker aan om hier voor te gaan, een bakje truffels is iets van 10 tot 15 eu en daar krijg je egt niet een portie voor die genoeg is voor een ervaren gebruiker. daarbij is zoals eerder gezegd de smaak van die chocola gewoon prima en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan de smaak van truffels (of gewone paddenstoelen). ben zelf wel benieuwd waar die dingen nog te vinden zijn (dit is GEEN vraag om sources!!!!!), als ik ze weer eens een keertje tegen kom sla ik er zeker wel een paar in

good old times, good old times
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes