Jump to content

Photo

XTCrode duifjes

• Please log in to reply
116 replies to this topic

#101 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 28 June 2010 - 01:27 AM

Ja meestal doe ik 2-3 weken tussenpozen en dat heeft altijd gewerkt, maar nu is het blijkbaar gewoon op.
Maar anyways heb verder helemaal niks, dus geen klachten.

probably you being a retard.... hoop dat je hier iets van hebt geleerd...

8.33mg/kg ben ik op uit gekomen
En retard het woord zelf is best wel offensive tegenover andere (retards) vind je het niet?

In ieder geval heb ik het hallucineren wel ooit meegemaakt, alleen werd dat op een gegeven moment niet leuk.
Ik kon er eerst nog om lachen maar toen ik in de spiegel bleef kijken en mn oogkastjes bekeek leek ik net op een grote junk.
Ik heb ook pas in de ochtend zitten overgeven er kwam ook vrijwel niks uit dan alleen maagzuur en visolie :/
Geprobeerd: Alcohol, Wiet, Hash, Salvia, Codeine, DXM, Truffels, Speed, XTC, MCPP & Methylphenidate
Officieel diagnose: ASS

#102 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 28 June 2010 - 06:03 PM

Ik geloof dat dat "retard" niet bedoeld was als persoonlijke aanval, maar er meer om ging dat je regelmatig drugs gebruikt op een onverantwoorde manier (zo komt het in ieder geval over in je posts). Redosen omdat je denkt dat iets niet werkt, vermoeden dat je ergens overgevoelig voor bent en repeaten terwijl je nog met klachten rondloopt van een vorig experiment, etc. Het is jouw lichaam en geest, en je mag daar mee doen wat je wilt, maar zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent.

En in de spiegel kijken is zelden een goed idee tijdens een trip, richt liever je aandacht op mooie dingen in je omgeving. Je gezicht in de spiegel kan rare bekken trekken onder invloed :laugh:
Daarnaast zou ik mdma echt als iets speciaals houden, en als je wilt trippen een psychedelicum gebruiken zoals paddestoelen of LSD. Mdma is "bedoeld" als empathogeen, sociale drug om een lulkick te stimuleren en te praten met wat vrienden of geliefde, of als upper om wat extra energie in een nachtje feesten te pompen. Je gaat meestal pas "hallucineren" op mdma als je veel te veel hebt genomen, tegen die tijd lig je te schuimbekken op de grond of te braken.

Het liefst zou ik ook wekenlang rondzweven op die roze suikerspinwolkjes waar mdma me naartoe lanceert, maar die mogelijkheid is er nu eenmaal niet zonder er ongevoelig voor te raken, of je aardse lichaam schade aan te richten... :P
Verbing weirds language.

#103 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 28 June 2010 - 11:43 PM

Ja meestal doe ik 2-3 weken tussenpozen en dat heeft altijd gewerkt, maar nu is het blijkbaar gewoon op.
Maar anyways heb verder helemaal niks, dus geen klachten.

probably you being a retard.... hoop dat je hier iets van hebt geleerd...

8.33mg/kg ben ik op uit gekomen
En retard het woord zelf is best wel offensive tegenover andere (retards) vind je het niet?

In ieder geval heb ik het hallucineren wel ooit meegemaakt, alleen werd dat op een gegeven moment niet leuk.
Ik kon er eerst nog om lachen maar toen ik in de spiegel bleef kijken en mn oogkastjes bekeek leek ik net op een grote junk.
Ik heb ook pas in de ochtend zitten overgeven er kwam ook vrijwel niks uit dan alleen maagzuur en visolie :/

lijkt me niet dat het nu al op is... er zijn ook studies waaruit blijkt dat je het om de twee weken kan gebruiken zonder er last van te hebben. ik zelf heb het afgelopen jaar zo om de twee weken gemiddeld getript en dit was niet slecht bevallen, het enige probleem was dat het op een gegeven moment standaard wordt en daar houd ik zelf niet zo van. denk toch echt dat het meer aan de set en setting lag... zolang je het met een goede maar van je neemt kan het vele avonden goed plezier opleveren (net als iedere andere drug trouwens). bovenstaande hoeft uiteraard niet voor jou te gelden, iedereen is anders...

ik ben zelf niet de vredelievende hippy type of guy, dus als ik vind dat mensen zich retarded gedragen noem ik ze een retard... moet je verder ook niet persoonlijk op te vatten...

ik zelf heb eigenlijk nooit moeite om mezelf in de spiegel te bekijken als ik van de wereld ben, vind mezelf er dan ook zelden beroerd uitzien...

die hallucinaties worden sterker als je er een flinke dosis weed bij neemt, maar sowieso is m leuker als je het met meer mensen neemt. de hallucinaties hoeven trouwens niet per se te beginnen als je te ver heen bent, ik heb ze ook al wel eens aan het begin van een avond gehad toen ik pas 100 mg op had, maar das per persoon anders.

heb je die pillen al laten testen...?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#104 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 29 June 2010 - 09:22 AM

lijkt me niet dat het nu al op is... er zijn ook studies waaruit blijkt dat je het om de twee weken kan gebruiken zonder er last van te hebben. ik zelf heb het afgelopen jaar zo om de twee weken gemiddeld getript en dit was niet slecht bevallen.

Bedoel je daarmee trippen op mdma?
omgekeerd gaat ook

#105 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 29 June 2010 - 09:50 AM

yup...
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#106 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 29 June 2010 - 09:56 AM

^ Dat hangt echt helemaal van de persoon af.
Zelf moet ik echt wel minstens een maand wachten na mdma gebruik om ook maar een beetje in de buurt te komen van een positive ervaring.

veel mdma gebruikers gaan na de eerste kennismaking met de drug steeds vaker en langer mdma gebruiken.
maar naarmate de emotionele kickback en de kater heftiger wordt en niet meer op te vangen is met (meer) mdma, stabiliseert het gebruik zich dan vanzelf weer tot enkele keren per jaar of minder.

maar waarschijnlijk zul je daar eerst zelf achter moeten komen..

Ik praat geen peop :D

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#107 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 29 June 2010 - 10:18 AM

^ Dat hangt echt helemaal van de persoon af.
Zelf moet ik echt wel minstens een maand wachten na mdma gebruik om ook maar een beetje in de buurt te komen van een positive ervaring.

Ik praat geen peop :D

bovenstaande hoeft uiteraard niet voor jou te gelden, iedereen is anders...

maar je hebt wel PEOP in je ogen...

#108 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 29 June 2010 - 11:10 AM

Posted Image

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#109 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 29 June 2010 - 07:25 PM

ja een bekende gaat ze laten testen voor me. Maar dat hallucineren sloeg in nadat ik die 3 in 1x had ingenomen. Pak ik mijn fles water blijkt er niks in te zitten. Licht die uitstaat zie ik het aanflikkeren in mijn ooghoek. Gezicht in de spiegel dat droevig keek en daarna blij? Voor de rest niets bijzonders was gewoon thuis en iedereen lag te slapen.

Had toen 2 sterren op nog 5glazen grey goose gedronken en tijdens de trip wiet gerookt. Daarna ben ik naar huis geweest en 3erbij genomen. Daarna ben ik gaan hallucineren en over gaan geven.
Nooit last gehad van tandenknarsen.
**mobiel typos**
Geprobeerd: Alcohol, Wiet, Hash, Salvia, Codeine, DXM, Truffels, Speed, XTC, MCPP & Methylphenidate

#110 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 29 June 2010 - 10:00 PM

^ En beter niet te veel mixen, of pas op het moment dat het goed aanslaat en allemaal lekker voelt.
Zou persoonlijk na 2 pillen en 5 glazen vodka nooit nog 3 pillen bijnemen en wiet gaan roken. Alcohol easily clouds judgement... zou het overgeven trouwens niet gewoon komen van de drank? :D
Verbing weirds language.

#111 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 30 June 2010 - 03:38 AM

Ja dat zou best kunnen, mischien dat het ook door de drank komt dat overgeven.

Nu word het eens wachten op de test resultaten, de rode duifjes waren wel gewoon mooie pillen.

#112 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 30 June 2010 - 08:21 AM

Hey Naoto, heeft het nog zin als DHP-ers je wijzen op je onverstandige / onverantwoordelijke gedrag als het gaat om je middelengebruik?

Wat Feroxium zegt: zulke hoeveelheden mixen is vragen om problemen. Dan hoef je je ook niet af te vragen waarom je in hemelsnaam over je nek gaat.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#113 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 30 June 2010 - 03:27 PM

Nee de eerste paar keren zonder alcohol gemixt.
En het blijft toch word on the street drugs, resultaten zullen gepost zijn zodra ze getest zijn.
En tuurlijk heeft het zin, iedereen maakt wel wat mee toch?
Of het nou goed of bad gaat dat maakt mij niet uit. De informatie die gepost word dat is even belangrijk maakt niet uit
wie iets deelt.
Als jij zou posten over iets wat ik zeker wil gaan proberen dan zou ik het ook lezen, en ik ga zeker niet iemand beoordelen op zijn gebruik. Maar zou diegene zeker wel aanspreken.

Dus beoordelen heeft geen zin maar aanspreken wel.

Je zou er een slotje op kunnen gooien totdat de resultaten binnen zijn.

#114 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 30 June 2010 - 03:40 PM

Okidoki, dan is 't goed. :P Slotje hoeft niet hoor... post de resultaten maar!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#115 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 30 June 2010 - 03:42 PM

het kunnen mijn twee hersencellen zijn, maar volgens mij heb je de post van snaap verkeerd begrepen...

daarbij denk ik dat je de uitslagen van de sterren beter in een ander topic kunt plaatsen, aangezien dit topic rode duifjes heet en niet roze/witte sterren...

#116 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 30 June 2010 - 03:42 PM

zie dat ik te laat ben met reactie...

#117 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 15 July 2010 - 03:50 AM

Mijn roze davidsterren zijn getest en er kwam 90mg MDMA. De dealer beweerde 110mg maar dat is niet erg.
Best goed spul dus.
Zodra het uit werkt een jointje roken maakt je erg wazig en meer speedy.

Eerlijk gezegt vind ik deze pillen veel lekkerder als de rode duifjes.
Maarja ieder zijn smaak.
De pillen slaan heel langzaam in bij mij, waar de rode duifjes het allemaal in een keer deed.

De rode duifjes waren ook gewoon clean ~ 120-135mg

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users