Ik geloof dat dat "retard" niet bedoeld was als persoonlijke aanval, maar er meer om ging dat je regelmatig drugs gebruikt op een onverantwoorde manier (zo komt het in ieder geval over in je posts). Redosen omdat je denkt dat iets niet werkt, vermoeden dat je ergens overgevoelig voor bent en repeaten terwijl je nog met klachten rondloopt van een vorig experiment, etc. Het is jouw lichaam en geest, en je mag daar mee doen wat je wilt, maar zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent.
En in de spiegel kijken is zelden een goed idee tijdens een trip, richt liever je aandacht op mooie dingen in je omgeving. Je gezicht in de spiegel kan rare bekken trekken onder invloed

Daarnaast zou ik mdma echt als iets speciaals houden, en als je wilt trippen een psychedelicum gebruiken zoals paddestoelen of LSD. Mdma is "bedoeld" als empathogeen, sociale drug om een lulkick te stimuleren en te praten met wat vrienden of geliefde, of als upper om wat extra energie in een nachtje feesten te pompen. Je gaat meestal pas "hallucineren" op mdma als je veel te veel hebt genomen, tegen die tijd lig je te schuimbekken op de grond of te braken.
Het liefst zou ik ook wekenlang rondzweven op die roze suikerspinwolkjes waar mdma me naartoe lanceert, maar die mogelijkheid is er nu eenmaal niet zonder er ongevoelig voor te raken, of je aardse lichaam schade aan te richten...
Verbing weirds language.